Volal som na Vodafone kvoli vráteniu preplatku vo vyúčtovaní po zmene operátora, ktoré mi poslal sám vodafone. Samozrejme mi bolo povedané (doslova), že klamem, pretože taký doklad neexistuje a že mi nemohlo nič prísť na email, pretože v ich systéme vraj nikdy neexistoval, pritom mi roky chodili výpisy a faktúri na email!. Vravel som im na linke dokola, že sa na ten doklad teraz dívam a oni opakovali, že to nie je možné, lebo doklad neexistuje 😮💨
Čo ma ale naozaj vytočilo bolo, že vraj mám u nich ešte neuhradenú poslednú faktúru a na konci mi bolo povedané, že by som to mal zaplatiť, lebo sa to bude riešiť exekúciou. Samozrejme, žiadna takáto faktúra mi nikdy neprišla.
Moj návrh na to, že im obratom pošlem vyúčtovanie kde je uvedený preplatok, bol opakovane odmietnutý, pretože taký doklad neexistuje a takéto doklady sa vraj nedajú nikde odoslať.
V sumáre: Vodafone mi neposlal preplatok, ku ktorému mi poslal doklad a tvrdí, že klamem + naopak požadujú odo mňa platbu za vyúčtovanie, ktoré som nikdy nedostal. Napriek tomu sa mi vyhrážali exekúciou.
Dúfam, že táto moja skúsenosť pomože druhým pri rozhodovaní, akému operátorovi sa vyhnúť.