Přejít na obsah

DanKm

Uživatel
  • Příspěvky

    5
  • Registrace

  • Přítomen

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    Super
  • Vodafone mobilní služby
    -
  • Vodafone televize
    Základní
    Family
  • Vodafone zařízení a aplikace
    CA modul
  • Obec
    Brno

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

DanKm's Achievements

Úroveň 1

Úroveň 1 (1/14)

  • Dedicated
  • Week One Done
  • First Post

Nejnovější odznaky

0

Popularita

  1. Bohužel v mailu mám jen komunikaci s Reklamačním - č. 2074920, kde je celá momentální situace v řešení. Jinak netuším bohužel, které další maily nebo čísla máte na mysli? Žádné jiné nepřišly.. Jestli chcete můžete mne kontaktovat přímo na můj mail nebo na tel. číslo.
  2. Děkuji opět! Kontaktoval jsem mailem Reklamační oddělení a na Vaše doporučení teď i oddělení Péče. Stejně tak voláno na Linku Vodafonu (protože je to urgent jelikož pracuji z domu), opět odkázali na Reklamační. Tak jen doufám že bude velmi rychle sjednána náprava. Vím že tohle fórum není určené pro řešení problémů - jen jsem tu uvedl vlastní příklad jak se lze dostat z Převodu tarifu (iniciovaného Vodafonem) až k výpovědi a následně jejich vlastní vinou ke ztrátě důvěry zákaznika. Který prosím měl navíc od počátku vůli u Vodafonu nadále zůstat. Za měsíc a půl jsem měl několik hovorů s Retenčním a dalšími, celkem víc než 5 lidí ze Zák. linky Vodafone - a opravdový zájem a ochotu pomoci a udržet tak Vodafonu zákazníka měl jen jeden. A teď Vy jste druhý, pane Ondro. Domnívám se že to je taky námět na interní zamyšlení se, jak fungují některá Call centra Vodafonu resp. lidé z firem co tuto službu pro Vodafone zajišťují.
  3. Vážený pane Ondro, děkuji alespoň za tuto reakci Vodafonu. Ještě bych rád dodal, že výpověď byla podána telefonicky 28.10. (přičemž na můj dotaz ohledně přesného termínu ukončení mi bylo řečeno že se jej dozvíme později). Služby byly zrušeny a odpojeny dnes 14.11.2024. Tedy 17. den! (A navíc ještě bez předchozí informace, jak bylo zmíněno v předchozím příspěvku.) Přitom dle Všeob,. podmínek Vodafone, odst. 4.3 cituji: "4.3  Smlouva bude ukončena uplynutím 1 měsíce od doručení vaší výpovědi, pokud se s vámi nedohodneme jinak. U některých služeb (pevný internet, pevná linka, Vodafone TV a připojení bez kabelu) bude smlouva ukončena 25. den (příp. nejbližší následující pracovní den) od doručení vaší výpovědi. V případě, že požádáte o přenos služby k jinému poskytovateli, bude smlouva nebo příslušná část smlouvy ukončena dle Podmínek služby přenositelnosti telefonních čísel (resp. Podmínek změny poskytovatele služby přístupu k internetu), které jsme zveřejnili na Internetové stránce, v den přenosu služby." Podle toho se tedy ze strany Vodafone jedná navíc prokazatelně o neoprávněné ukončení sjednaných služeb. Co by jste mi k tomu prosím sdělil? Děkuji předem.
  4. Taky to nemyslím ani zle ani nějak rýpavě🙂, ale já všechno toto čtu, tak toto asi můj případ zrovna nebude. Jinak pro úplnost, chtěl jsem dát přesto Vodafonu poslední šanci, dne 4.11. jsem telefonicky uzavřel akceptovatelnou nabídku, bohužel už ji od nich nikdo nezadal ani neaktivoval ani nezavolal zpět (10 dní je "dlouhá" doba něco pro udržení zákazníka udělat , "chápu" - a nebo je jim to prostě jedno) . Takže dnes byla smlouva byla ukončena. (Podotýkám po 10 letech u UPC/Vodafone.) Mimochodem, další důkaz "skvělé" komunikace Vodafonu - výpověď podána telefonicky 28.10. a nikdy nebyl sdělen přesný termín ukončení smlouvy/služeb - nedošla žádná SMS, email ani v Samoobsluze - nic. Jen dnes SMS o ukončení smlouvy a vzápětí vypnut internet. Vzhledem k tomu že vím jak funguje zákulisí různých Call center Vodafonu - tak už mne to nepřekvapuje. KDO UTEČE OD VODAFONU, TEN VYHRAJE! 😄 Možná že jinde to bude stejné - ale horší, horší než Vodafone to už opravdu být nemůže! 😄
  5. V srpnovém vyúčtování jsem si všiml info o převodu Vodafone TV Komfort na nový tarif s fádním datem "od září do konce listopadu". Čekal jsem tedy SMS nebo email s oznámením přesného data-nic,místo toho převod k 30.9. A jen poměrně zmatená zpráva o tom v Samoobsluze. Došlo přitom efektivně k ubrání některých programů (Eurosport) a zdražení. To se asi ve Vodafonu zbláznili! Po měsíci telefonování a řešení s Vodafonem jsem včera smlouvu vypověděl-nebyli ochotni toto pochopit,že odmítám platit víc než doposud za míň služeb. A navíc při takto bídné komunikaci ze strany Vodafonu.. Uvádím to tu pro ostatní, ať neztrácí čas... Celý měsíc jsem čekal kdy zavolají a pokaždé jen nabídka za vyšší cenu než před převodem. Bylo by lepší to vypovědět hned rovnou. Vodafone si neváži zákazníka ani trochu! Tak odcházím jinam (a to jsem dlouholetý zákazník, dávno předtím roky u UPC).. Nechápu-kdyby vyhověli měli by platby dál,takhle přijdou o vše. Asi firemní "strategie" Vodafonu-tak jejich smůla.
×
×
  • Vytvořit...