NEJHORŠÍ CUSTOMER SERVICE V ŽIVOTĚ
23.9.2024 jsem se přestěhoval z Prahy 5 na Prahu 4.
24.9.2024 v 18:06 jsem volal kvůli přepsání internetu na novou adresu. Operátor mi řekl, že na adrese chybý optika a že si bud´ budu muset najít jiného internet providera nebo si vzít 5G internet od vodafone. Jelikož jsem měl slevu za spojenou službu mobil+optický internet tak mi řekl že jsem stálý zákazník a nabídl mi, že mi slevý mobil abych i bez 5G internetu a jiným providerem platil stejně za mobil co předtím. Počas hovoru spojení vypadlo tak mi zavolal ještě jednou. Spojení znova vypadlo tak mi zavolal z jiného čísla 777755***, Řekl jsem mu, že si to rozmyslim.
Nakonec jsem se rozhodl pro 5G internet vodafone.
25.9.2024 jsem se v 15:20 stavil na prodejně Novodvorská, kde jsem si zařídil 5G internet. Jelikož jsem měl ve vyůčtování 1169 kč místo původních 1023 kč co jsem měl na Praze 5 s optikou tak jsem se rozhodl, že využiji výše zmíněné slevy.
Volám na zákaznickou linku 10. 10. 2024 v 10:08 abych si zajistil onu slevu. Telefon mi vezme velice nepříjemná paní, která mi po celý čas hovoru naznačovala, že jsem si to vymyslel a že žádná lepší nabídka neni a ať radši než jí volám onomu neexistujícímu pánu.
10.10.2024 v 13:21 volám na číslo 777755***. Operátor mi ho vzal a řekl, že mi závolá a že to dohodnem. Ve 13:39 mi volá a řekl mi, že vše jde a že budu platit méně než tisíc korun. Pak mi ale řekl, že ten měsíc budu pořád muset ještě zaplatit těch 1169 kč a že to bude až od toho dalšího. Řekl jsem že v pohodě, poděkoval jsem a rozloučili jsme se. Mimochodem dostal jsem i SMS od vodafone, že jste mi aktualizovali, nastavení služeb, takže žádný, že jsem si kolegu vymyslel
V den vyúčtování zaplatím 1169 kč a vidím, že moje další platba není méně než tisíc korun, ale 1324 kč!!!
27.10 28.10 a 29.10 se snažím dovolat na číslo 777755***, ale marně. Operátor si mě dává do bloku!!!
1.11 v cca 13:55 volám skrze jiné číslo (nevím přesně, je to starý mobil na kredit co nemá historii tak jako novější mobil) panu operátorovy na číslo 777755***. Telefon mi zvedl, tvrdil, že o žádném blokování čísla neví a že se na to hned podívá. Řekl mi, že už to nastavil správně a že budu platit něco kolem 950 kč a že se mi to do 24 hodin objeví .
Dnes je 5.11.2024 a vodafone mi píše, že mám zaplatit 1423 kč!!! Toto číslo tam už vidím od včera a také od včera volám vašemu kolegovy. Nikdo mi telefon nebere. Za telefoní tarif mám teď například platit více, než jsem kdy platil.
Co mám teď dělat? Pokaždé co vám volám, tak mi zdražujete tarif a přitom tvrdíte, že to mám za úplně jinou cenu...