Přejít na obsah

mdgarf

Uživatel
  • Příspěvky

    5
  • Registrace

  • Přítomen

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    Basic
  • Vodafone mobilní služby
    -
  • Vodafone televize
    -
  • Vodafone zařízení a aplikace
    Vodafone Station Fibre
  • Obec
    Brno

mdgarf's Achievements

Úroveň 1

Úroveň 1 (1/14)

  • Reacting Well
  • First Post
  • Conversation Starter

Nejnovější odznaky

0

Popularita

  1. no a pak probehne zmena/update/nova verze/... a jsme zase na zacatku 😁 jsem si jistej ze jsem uz byl 2x na pobocce... tady je zabavny to jak je to absurdni 😁
  2. uz tady nekdo navrhul, mutovat oznameni od kontaktu vodafon, uz jsem udelal😁, funguje to na vsechno i potvrzeni prihlaseni do webu... Pravidelne SMS nejdou zakazat, u me to nejde, je to na tom mem screenshotu ...
  3. ja tam mam jen tohle Jen dodam ze omylem me v noci jeste nikdo nezavolal ani sms neposlal... Ted nevim jestli se to deje casto jestli si to nemam brat osobne. Jen vodafone a RF prudi v noci... Ja jen nevim jestli se jedna o prasacky default nastaveni nebo to maji schvalne aby si nevytezovali sit...
  4. Mam postarsi rodice, musim byt na prijmu, vypinam data. Jo mutovat vsechno od vodafone by slo, a nejspis dobre jim tak. 😁
  5. Jen by me zajimal postup kdy se nastavuje SMS oznameni klientum o vystaveni nove faktury nebo jiny adninistrativni hlasky. Ktereho inteligenta napadlo posilat SMS s takovou hovadinou ve 3:00 rano? Moc pekny webovky, ale s timhle problemem budu muset asi zase zajit na prodejnu. ZASE, protoze kdykoliv provedete nejaky zmeny tak to opet zacne chodit 0-3 hodiny rano. Ma to nejake reseni? Krome zmeny poskytovatele nebo zmeny telefoniho cisla? diky
×
×
  • Vytvořit...