Přejít na obsah

MartinM

Uživatel
  • Příspěvky

    4
  • Registrace

  • Přítomen

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    Premium
  • Vodafone mobilní služby
    -
  • Vodafone televize
    -
  • Vodafone zařízení a aplikace
    Vodafone Station WiFi 6
  • Obec
    Prague
  • Speedtest.net

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

MartinM's Achievements

Úroveň 1

Úroveň 1 (1/14)

  • Reacting Well
  • First Post
  • Conversation Starter

Nejnovější odznaky

0

Popularita

  1. Moc děkuji za rady, obrátím se znovu na majitele (vlastníka přípojky) a požádam tedy specificky o kontrolu s VF, zdali se nejedná stále o tarif Pevný internet kabel 1Gbps nebo špatná varianta tarifu Internet Premium.
  2. To se dle jeho tvrzení samozřejmě podíval, píšu to i v prvním příspěvku. 🙂 Tarif je údajně nastaven správně, VF infolinka nastavení 1000/100mbit potvrzuje. Zkoušel jsem na více zařízeních, teď i prohližečích, i v reálnem provozu (samba / sftp) s vlastní protistranou kde je 1gbit/1gbit linka. @r2d2 To je právě důvod, proč jsem se rozhodl napsat sem. S VF to majitel řeší / řešil a odpovědí mu bylo, že tarif je nastaven správně na 1000/100mbit. Kromě restartu routeru mu nic dalšího neporadili..
  3. Ahoj, předem díky za pomoc. Zaplacený tarif. Bohužel se k faktuře přímo nedostanu, ani k nastavení v Můj Vodafone, oboje pod kontrolou majitele bytu, nicméně nemám důvod nevěřit tomu, že je tarif nastaven správně. Vztahy máme korektní, internet platíme my, jen není smlouva v našem jménu. Znalosti majitele v IT nebrání pochopení problému, takže to není nepochopením. Ad. konfigurace modemu, modem jsem restartoval od chvíle, co "máme" nastaven tarif 1000/100mbit již vícekrát, zkusím vypnout na celou noc. Předtím jsem vypínal řekněme cca na minutu, nevím zdali se config stahuje vždy po vypnutí nebo jen za některých situací. Kvalita signálu, viz příloha.
  4. Ahoj, řeším situaci, kdy jsem v pronájmu, internetová přípojka psána na majitele - nemám tak přímý kontakt s Vodafone, ale majitel je ochotný a řeší to s nimi. Rychlost tarifu je 1000/100, reálně ovšem téhle rychlosti není možné dosáhnout - testy ukazují ~1000mbit / 50mbit. Na webu VF se ukazuje na naší adrese (Praha 10) možnost 1000/100mbit. Majitel ověřoval s VF a tarif je nastaven správně. Router restartován (opakovaně), testováno na speedtest.net i přímo Vodafone měření rychlosti (viz printscreeny). Nějaké tipy co je ještě možné udělat? Předem díky! Martin
×
×
  • Vytvořit...