Přejít na obsah

MartinM

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. MartinM odpověděl na příspěvek k tématu uživateli MartinM v Vodafone internet
    Moc děkuji za rady, obrátím se znovu na majitele (vlastníka přípojky) a požádam tedy specificky o kontrolu s VF, zdali se nejedná stále o tarif Pevný internet kabel 1Gbps nebo špatná varianta tarifu Internet Premium.
  2. MartinM odpověděl na příspěvek k tématu uživateli MartinM v Vodafone internet
    To se dle jeho tvrzení samozřejmě podíval, píšu to i v prvním příspěvku. 🙂 Tarif je údajně nastaven správně, VF infolinka nastavení 1000/100mbit potvrzuje. Zkoušel jsem na více zařízeních, teď i prohližečích, i v reálnem provozu (samba / sftp) s vlastní protistranou kde je 1gbit/1gbit linka. @r2d2 To je právě důvod, proč jsem se rozhodl napsat sem. S VF to majitel řeší / řešil a odpovědí mu bylo, že tarif je nastaven správně na 1000/100mbit. Kromě restartu routeru mu nic dalšího neporadili..
  3. MartinM odpověděl na příspěvek k tématu uživateli MartinM v Vodafone internet
    Ahoj, předem díky za pomoc. Zaplacený tarif. Bohužel se k faktuře přímo nedostanu, ani k nastavení v Můj Vodafone, oboje pod kontrolou majitele bytu, nicméně nemám důvod nevěřit tomu, že je tarif nastaven správně. Vztahy máme korektní, internet platíme my, jen není smlouva v našem jménu. Znalosti majitele v IT nebrání pochopení problému, takže to není nepochopením. Ad. konfigurace modemu, modem jsem restartoval od chvíle, co "máme" nastaven tarif 1000/100mbit již vícekrát, zkusím vypnout na celou noc. Předtím jsem vypínal řekněme cca na minutu, nevím zdali se config stahuje vždy po vypnutí nebo jen za některých situací. Kvalita signálu, viz příloha.
  4. Ahoj, řeším situaci, kdy jsem v pronájmu, internetová přípojka psána na majitele - nemám tak přímý kontakt s Vodafone, ale majitel je ochotný a řeší to s nimi. Rychlost tarifu je 1000/100, reálně ovšem téhle rychlosti není možné dosáhnout - testy ukazují ~1000mbit / 50mbit. Na webu VF se ukazuje na naší adrese (Praha 10) možnost 1000/100mbit. Majitel ověřoval s VF a tarif je nastaven správně. Router restartován (opakovaně), testováno na speedtest.net i přímo Vodafone měření rychlosti (viz printscreeny). Nějaké tipy co je ještě možné udělat? Předem díky! Martin

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community