Přejít na obsah

oneusing

Uživatel
  • Příspěvky

    3
  • Registrace

  • Přítomen

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    Premium
  • Vodafone mobilní služby
    Red Basic
  • Vodafone televize
    Family
  • Vodafone zařízení a aplikace
    Vodafone TV box Premium
  • Obec
    Praha
  • Speedtest.net

oneusing's Achievements

Úroveň 1

Úroveň 1 (1/14)

  • First Post
  • Conversation Starter

Nejnovější odznaky

0

Popularita

  1. 4 Mbps je fakt málo, vodafonu v tomhle ujel vlak, já mám 100GB od O2 jako esim a jede to v Praze 320 Mbps ... většinou volám přes internet na zbytek stačí kredit nebo levný tarif na volání...
  2. Díky, tam už jsem psal před týdnem, zatím bez odezvy. Nevím jak je donutit se tomu věnovat, asi mají hodně technických problémů a málo lidí.
  3. Před pár týdny mi změnili vodafone tv na nový balíčkový systém a aktivovali mi sport balíček. Volal jsem tam a nechal si to změnit na family balíček. Ten mám teď v samoobsluze aktivní. Mám 2 varianty jak sledovat tv: 1. Primárně mám aplikaci v android tv. 2. Mám settopbox premium. První den stačilo pro zprovoznění smazat pamět aplikace ve vodafone tv. Cca po 2-3 dnech mi začaly kanály z balíčku family psát, že nemám kanál předplacený. Smazání paměti už nezabírá. Na settopboxu jsem to také zkoušel včetně resetu do továrního nastavení, aktualizace, vypojení ze zdroje, vypojení internetu ze zdroje a žádný efekt. Zvláštní je, že ze začátku jsem v samoobsluze viděl balíček aktivní duplicitně a pak už jen standartně jednou a od té doby to nejde. Nemáte s tím někdo zkušenost? Na vodafone techniky se nedá přes samoobsluhu dovolat už čekám skoro 14 dní než se ozvou a to jsem to tam 3x urgoval, přepojit se na ně nedá jelikož je čekačka hodinu. Na email vodafone taky už přes týden nereaguje.
×
×
  • Vytvořit...