.@Veronika - Vodafone@Ondra - VodafoneOd 19.12. mi postupně vypínáte služby, které jsme vzájemně prodloužili. Pokud pominu nesmyslnou výměnu boxů za identické, pro změnu od 31.12., kdy mě call centrum znovu ujistilo, že je vše v pořádku, jste mi odpojili uprostřed Silvestra Max. Chápu, že Silvestr, ale nikdo mi na call centru nepomohl. Je 2.1., kontaktoval jsem znovu call centrum, které mi slíbilo, že špatně navedený balíček z Vaší strany mi někdo obnoví a někdo se mi ozve. Je normální pracovní den, 16:30 hod. Ozve se tedy někdo a pomůže mi? Opravdu Vodafone nevadí, že zákazníkům služby nefungují několik dní a opakovaně 😞? A pokud mě někdo tady odkáže na reklamační formulář, opravdu nezabírá. Mám si Max zaplatit tedy bokem, protože jsem zoufalý? 😞