Přejít na obsah

jirispalensky

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. jirispalensky odpověděl na příspěvek k tématu uživateli jirispalensky v Vodafone internet
    Díky za pomoc všem na vaší techlince! Diagnostika potvrdila poruchu na lince, mezitím stačil ještě umřít starý exUPC modem, takže sem dnes ráno vyfasoval nový VS6 a dokonce i s navýšením rychlosti. Technik vyměnil "zásuvku" a vše jede naprosto skvěle. 🙂
  2. jirispalensky odpověděl na příspěvek k tématu uživateli jirispalensky v Vodafone internet
    Nestabilita rychlosti nesouvisí ani s Wifi ani s LAN připojením. Jak je vidět v tabulce, rychlost během hodiny byla různá. A málo kdy dosahovala 20% tarifní rychlosti. Zatím zůstáváme u VF protože donedávna nebyla jiná možnost než kabel a VDSL. A navíc změna operátora znamená opět přenastavovat domácí síť, porty, zabezpečení apod.
  3. jirispalensky odpověděl na příspěvek k tématu uživateli jirispalensky v Vodafone internet
    ...Níže přidávám ještě měření rychlostí. Screenshoty nešli připnout k původnímu příspěvku z důvodu interní chyby ve vašem systému. Tato měření jsou z jednoho zařízení s WiFi6 kartou, umožňující připojení ž 800Mbps (osobně odzkoušeno). Na modemu Compal je spuštěna duální síť 2,5+5GHz. Některá měření jsou pomocí WiFi některá přes Ethernet kabel (popsano v přílohách).
  4. Když probíhala konverze UPC na Vodafone, probíhalo navolávání ohledně nových internetových tarifů. Bylo nám naslibováno hory doly: - zrychlení internetu na 1Gb - nový, kvalitnější modem - cena 299,- Kč + poplatek za modem S touto nabídkou jsme souhlasili, a čekali… čekali… a zase čekali. Když jsme se po čtvrt roce ozvali, co se bude dít, bylo nám řečeno, že modemy VF Station nejsou na skladě (cca srpen) a budou k dispozici po novém roce. Od te doby, vždy když jsme s někým z VF komunikovali, proběhlo jen "my to prošetříme". No a nás už to přestalo bavit. ExUPC modem přerušuje WiFi připojení, jak ho napadne (a ruku na srdce, většina lidí jede WiFi, i když to není nejrychlejší). Na LAN není s výpadky a odpojováním zařízení žádný problém. Další problém vidíme spíše v nestabilitě rychlosti. Týden jedeme na 180Mbps, další týden máme v průměru 400Mbps, pak zase jen 200Mbps. Obáváme se, že je to zařízením, přes které se připojujeme, tj. Modem Compal s logem UPC. No a v neposlední řadě je to vysoká cena, za pomalý internet, oproti sousedům s 1Gbps za 249 nebo 299 měsíčně. A někteří nemají ani ten poplatek za nový VF Station 6. Pokud by nás tedy mohl někdo kontaktovat s nějakou nápravou, byli bychom vděčni. Teď už je třeba, aby se snažil VF. Aktuálně u nás v domě je i optika, s velmi kvalitním připojením a tarify od konkurence. Tak bychom neradi zase měnili operátora, jen proto, že nám udělá balíček na míru, o což se VF nikdy ani nevynasnažil. info ohledně majitele linky rádi sdělíme přímo.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community