Přejít na obsah

ROMAN

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. ROMAN odpověděl na příspěvek k tématu uživateli ROMAN v Vodafone TV
    Už jsem na lince technické podpora vyřešil. Popsána chyba TAG006 byla vyřešena tím, že jsem TV jednorázově připojil přes mobilní hotspot/data, a provedl celý proces načtení aplikace v televizoru. Následně jsem ji zpět připojil přes domácí wifi, a funguje dál normálně. Samozřejmě uvidíme jak dlouho, protoze obecně je aplikace VodafoneTV dost nestabilní a vyhazuje chyby, ale vždy staví restart celé TV a znovu ok. No proti jiným aplikacim poustenym na stejné TV je to dost slabý na rychlost načtení atd. Škoda
  2. ROMAN se přidal ke komunitě
  3. ROMAN přidal příspěvek k tématu do Vodafone TV
    Doposud to byly dny či hodiny, kdy aplikace VodafoneTV nainstalována přímo do TV přes GooglePlay, ale teď už nekolikaty den v řadě nejde synchronizace a hlásí to chybu TAG006. Zkoušel jsem restart celé TV, zkoušel jsem odinstalovat aplikaci a znovu instalovat VodafoneTV, když by tam byla nějaká aktualizace... a nic. Na stejné TV jde pustit pustit Voyo, Netflix, vše s bleskovou odezvou. Pod stejnou wifi na mobilu VodafoneTV funguje taky. Tak proč ta verze pro TV nejde odadit tak, jak by si tak velký operátor v ČR zasloužil?

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community