Přejít na obsah

robbie

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. robbie odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone TV
    @Marek-26Zkoušel jsem všechny kombinace, i.e. všechny obrazovky připojené a zapnuté => WV1863 druhá i třetí obrazovka vypnutá, ale stále připojená kabelem, WIN10 tedy "viděly" jen primarní LCD => WV1863 obě přídavné obrazovky fyzicky odpojené kabelem z PC, ponechaná jen jedna připojená DP kabelem, restart browserů (zkoušeny všechny možné), restart PC => WV1863 Testovací sestava PC s AMD Ryzen, WIN10, veškeré dostupné aktualizace Win i browserů nainstalovány. Jak píšu, před týdnem to jelo, vždy alespoň napotřetí, někdy i hned
  2. robbie odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone TV
    Nazdar vespolek, obávám se, že se situace za poslední týden rapidně zhoršila, Nedávno to jelo většinou nejhůř na třetí pokus (spustit stream z browseru, čili 2x vidět chybu WV1863), teď už to nejde ani na podesáté. FYI: Můj setup je: PC + 2xLCD (oba přes DP) a TV přes HDMI. Postupně jsem odpojil 2 obrazovky a nechal jen jednu, reboot, a ... NIC. Takže za mne říkám, že VTV v browseru NEFUNGUJE, sorry.... Hodlá s tím VF něco udělat?

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community