Zdravím, mám takové dilema a nevím, jestli to dřív řešit u Vodafonu, nebo jít rovnou reklamovat telefon.
Mám 5 měsíců starý telefon Samsung Galaxy A55 5G 8GB/128GB. Zároveň jsem po Vánocích přešel k Vodafonu na tarif Neomezený basic+.
Internet většinu času běžel dobře, nyní se potýkám ale s výpadky, kdy se na telefonu stále ukazuje 5G připojení, ale internet nejede. Ze začátku stačilo restartovat připojení pomocí režimu letadlo a internet naskočil zpátky. Nyní někdy nepomůže ani toto a v pátek 7.2, kdy jsem byl ve Zlíně i se zobrazující se 5G připojením jsem byl úplně bez internetu a sms mi chodily se zpožděním.
Normálně se nacházím v okolí Valašského Meziříčí, kde tyto problémy nejsou tak částé, ale v městské části Hrachovec jsou výpadky mnohem častější a během třeba minuty odezní a na hodinu je klid.
Tyto problémy tedy přetrvávají i se zobrazeným 5G připojením a síla signálu je obvykle stejná, ať už internet funguje nebo ne.
Zároveň kolega v práci s vyšší modelovou řadou tyto problémy nemívá, ale má v telefonu jiné vnitřnosti, takže těžko posoudit. Napadá mě jedině vyzkoušet starý telefon, který má maximální rychlost připojení 4G, ale zase to jsou jiné podmínky ke zkoušení .. a teď co s tím? 😅