Přejít na obsah

Pavel_H

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Pavel_H odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Pavel_H v Vodafone internet
    Díky všem za rady. PC jsem připojil k modemu na přímo bez routeru, ale nešlo se přihlásit do webového rozhraní, pomohl až restart modemu. V diagnostice na webu Vodafonu to hlásí poruchu kabelu mezi zásuvkou a modemem. Vše jsem zkusil odpojit a znovu připojit a restartovat modem. Po restartu to hlásí vše v pořádku, ale druhý den se opět objeví chyba kabelu. Pravděpodobně bude třeba návštěva technika pro proměření případně výměna modemu.
  2. Pavel_H přidal příspěvek k tématu do Vodafone internet
    Dobrý den, nemá prosím někdo zkušenosti s provozováním kabelového Internetu s routery Ubiquiti? Na mém 500/30 připojení v Brně střed přes modem Compal 3.0 neustále bojuji s výpadky Internetu, ztrátou paketů a vysokou latencí. Výpis logu z routeru za posledních pár dní vypadá nějak takto... každý den výpadky, někdy i mnohokrát za den. Původně jsem podezříval UDMpro z nějaké nekompatibility s připojením od Vodafonu, ale již jsem vyzkoušel všechny možné rady přímo od Ubiquiti a situace stále stejná.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community