Přejít na obsah

Pavel_H

Uživatel
  • Příspěvky

    2
  • Registrace

  • Přítomen

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    Basic
  • Vodafone mobilní služby
    -
  • Vodafone televize
    -
  • Vodafone zařízení a aplikace
    Compal CH7465
  • Obec
    Brno střed

Pavel_H's Achievements

Úroveň 1

Úroveň 1 (1/14)

  • Week One Done
  • Dedicated
  • First Post
  • Conversation Starter

Nejnovější odznaky

0

Popularita

  1. Díky všem za rady. PC jsem připojil k modemu na přímo bez routeru, ale nešlo se přihlásit do webového rozhraní, pomohl až restart modemu. V diagnostice na webu Vodafonu to hlásí poruchu kabelu mezi zásuvkou a modemem. Vše jsem zkusil odpojit a znovu připojit a restartovat modem. Po restartu to hlásí vše v pořádku, ale druhý den se opět objeví chyba kabelu. Pravděpodobně bude třeba návštěva technika pro proměření případně výměna modemu.
  2. Dobrý den, nemá prosím někdo zkušenosti s provozováním kabelového Internetu s routery Ubiquiti? Na mém 500/30 připojení v Brně střed přes modem Compal 3.0 neustále bojuji s výpadky Internetu, ztrátou paketů a vysokou latencí. Výpis logu z routeru za posledních pár dní vypadá nějak takto... každý den výpadky, někdy i mnohokrát za den. Původně jsem podezříval UDMpro z nějaké nekompatibility s připojením od Vodafonu, ale již jsem vyzkoušel všechny možné rady přímo od Ubiquiti a situace stále stejná.
×
×
  • Vytvořit...