Dobrý den,
převedl jsem si zpět své číslo v rámci Vodafone z firemního tarifu na sebe po odchodu ze zaměstnání, ale nemohu se přihlásit do Samoobsluhy. Systém mi po dvoufázovém ověření e-mailu i tel. čísla hlásí tuto chybu:
Telefonní číslo se již používá
Našli jsme Vodafone účet spojený s telefonním číslem (skryto). Tento účet může být pozastaven z bezpečnostních důvodů.
Můžete se přihlásit tímto telefonním číslem a heslem, použít jiné telefonní číslo nebo resetovat své heslo.
Pokud si vytvoříte nový účet s jiným telefonním číslem, budete muset manuálně připojit své služby.
Nevíte si rady? Kontaktujte zákaznickou linku.
Na pobočce mi dvakrát řekli, že problém je v tom, že jsem vedený pod firemním účtem, ale to není pravda. Ve firmě mi opakovaně potvrdili, že ve Správě profilu, nikde mé číslo nefiguruje. Číslo je aktuálně vedené prokazatelně pouze na mě.
Už mě to popravdě moc nebaví řešit, nepomohl mi nikdo několikrát na telefonu, ani na pobočce.
Děkuji za případné tipy, jak situaci řešit.