Přejít na obsah

west1

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. west1 se přidal ke komunitě
  2. Dobrý den, převedl jsem si zpět své číslo v rámci Vodafone z firemního tarifu na sebe po odchodu ze zaměstnání, ale nemohu se přihlásit do Samoobsluhy. Systém mi po dvoufázovém ověření e-mailu i tel. čísla hlásí tuto chybu: Telefonní číslo se již používá Našli jsme Vodafone účet spojený s telefonním číslem (skryto). Tento účet může být pozastaven z bezpečnostních důvodů. Můžete se přihlásit tímto telefonním číslem a heslem, použít jiné telefonní číslo nebo resetovat své heslo. Pokud si vytvoříte nový účet s jiným telefonním číslem, budete muset manuálně připojit své služby. Nevíte si rady? Kontaktujte zákaznickou linku. Na pobočce mi dvakrát řekli, že problém je v tom, že jsem vedený pod firemním účtem, ale to není pravda. Ve firmě mi opakovaně potvrdili, že ve Správě profilu, nikde mé číslo nefiguruje. Číslo je aktuálně vedené prokazatelně pouze na mě. Už mě to popravdě moc nebaví řešit, nepomohl mi nikdo několikrát na telefonu, ani na pobočce. Děkuji za případné tipy, jak situaci řešit.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community