-
Platnost predplacene karty/kreditu
@Ondra - Vodafone Dekuji o upresneni informaci v bodech 1, 2, 3 misto 2 mesicu, kdy nebylo mozne vyuzivat odchozi sluzby, to nove jsou 3 mesice ;) (takze muzeme byt radi ze to neni 7+2, ale je to 7+3 ;) Na konkretni otazky, ktere jsem polozil vam (protoze reprezentujete na tomto foru vasi firmu a poprosil jsem ostatni at vam daji prostor) jste mi zase neodpovedel konkretne na jednotlive otazky 4, 5, 6, 7, 8) ale odkazy/linky, ktere uz byly zminene drive. Pokud tohle forum slouzi "zakaznikum" jako platforma pro pomoc tak jste svoji praci odvedl na 30% a konkretni otazky, ktere na vas mam 4, 5, 6, 7, 8) zustavaji nezodpovezeny. Je to tak slozite odpovedet konkretne na otazky 4, 5, 6, 7 a 8? Protoze jsem v odkazu/linku na https://www.techforum.cz/topic/62690-upravujeme-podmínky-předplacených-vodafone-karet/ zase nenasel na tyto otazky 4,5,6) odpoved, ptam se vas znovu a trosilinku jinak: 4) Mnoho let bylo v poradku, kdyz uzivatel dobil 200 za 10-12 mesicu, ale v zajmu zkvalitnovani sluzeb jste to zmenili na 7-10, a frekvence dobijeni se zvysila (jak presne to zkvalitnuje sluzby a komu?) protoze chcete udrzet "potrebnou kvalitu" a byt nove od 2024/7/24 "efektivnejsi" a pred timto datem jste nebyli a nebo jde o to, zdimat ze zakazniku casteji penize? 5) Co presne je ta "potrebna kvalita" a kde k tomu najdu vice informaci - technickych, to mne zajima ;) Prece za svojim tvrzenim budete stat a vysvetlite mi to detailneji kdyz jsem vas tolikrat poprosil? 6) Ja si "byt efektivnejsi" predstavuji jinak, muzete mi to po lopate vysvetlit, co "presne" znamena byt efektivnejsi ve smyslu telefonnich sluzeb a dobijeni predplacne karty casteji (o 3 mesice a tim padem drazsi pro mne jako uzivatele)? V otazce cislo 7) jsem se vas neptal na platnost kreditu a nebo ceny/cennik :) takze jeste jednou: 7) Kde presne to mate v T&C definovano "ktere cislo" povazujete za "aktivne nepouzivne" jak jste psal? - To ktere se pouziva jen pro prichozi hovory? - To ktere nedobiju za 7 mesicu? - Nebo jste si to vymyslel (odkud ta informace pochazi)? Treba jste zapomnel zminit dulezitou informaci, ale mne to proste pripada, ze ta zmena mnela za ucel jedine a to zvysit prijmy vasi firmy, protoze v tom co jste mi odepsal a ani ve vasich T&C ani vasich webovych strankach nevidim zadnou informaci o: - potrebne kvalite - byt efektivnejsi - SIM ktere ktere jsou aktivne nepouzivne a vy se stale snazite vyhnout odpovedi na to co jste puvodne napsal (vis nize). 8) Cislo/SIM kartu predplacenky ve vasi siti tedy muzu vyuzivat jen pro prichozi hovory/SMS a jednou za 10 mesicu dobit za nejmene 200 u komercky a nebo sporky (da se to automatizovat) misto 12 mesicu jak bylo doposud (protoze to je jedinym pozadavkem predplacenky) to ze tam za 10 let budu mit 20,000,- kredit misto za 12 let bude ovlivnovat presne jako "funkcnost mobilni site", "systemu" a "prichozich sluzeb"? Marketingova perla/spin = tak aby se to naproste vetsiny zakazniku nedoklo ... (clap, clap) To ze musi casteji dobijet se jich nedotklo? Pro "kontext" tady je originalni odpoved od "Ondra - Vodafone" na prvni strance tohoto vlakna: Prosim aby ostatni uzivatele dali prostor zamestnanci teto firmy se znovu a uplne vyjadrit. Uvedene otazky jsou smerovany jen na zamestnance. Dikes.
-
Technicke informace o "mobilni" siti
Pekny den i vam preji. Nekdo tady psal ze na tomto foru neposkytujete "zakaznickou podporu" ... (vysvetlite mi jak to presne je?) ale chapu ze odpovidat na otazky ktere vyzaduji odborne znalosti na technickem foru muze byt obtizne .. ;) Od Marka jakoz to zamestnance bych ocekaval profesionalnejsi odpoved, pokud uz prispel do diskuze (To co odepsal je mimo misu a ne k tematu a ja se neptal jaky ma nazor na me otazky). Dekuji, link na "/pece/internet-data/pokryti/sit-vodafonu/" ma zajimave informace a odkaz na "/pece/internet-data/pokryti/5g-sit/" take, (nejak mi tyto stranky unikly v procitani vaseho webu) ale nenasel jsem tam IMHO dulezitou informaci a to je sirka BW/spektra u kazde frekvence, neni to dulezita informace? (vysvetlite mi prosim jak presne to je s BW/sirkou spektra a kolik ho "spetra" mate u jednotlivych frekvenci?) Pojem "vysoká kapacita" na strance "/nase-sit/" neni konkretni, proto mne zajima jak je "vysoka" ta kapacita = BW/spektrum. Je nejaky duvod, proc na spodni strane vaseho webu "footer", chybi odkaz na 5G info, a hlavne proto, ze v sekci "/nase-sit/" mate uvedeno: "Nejlepší datová mobilní síť s největším pokrytím" ale v sekci "Nabídka služeb" odkaz na 5G sit/info chybi, ale treba VoLTE a VoWiFi tam mezi dalsimi mate, vase 5G sit nestoji za to tam pridat na ni link? (IMHO ty marketingove hesla jsou proste horsi a horsi). Jasne "minimální doba odezvy" na strance "/nase-sit/" ve mne vyvodila pocit, ze vase sit umi latenci podobne te na moji optice a te inzerovane u jinych 5G siti.. Nemnela by ta "latence" byt nizsi ve vasi 5G siti (snad nekde pres 5G umeji i operovat na dalku)? To je zajimave, ja jsem si vzdycky myslel se vetsi pocet BTS = lepsi pokryti vasim signalem a tim padem "vice" spokojenych zakazniku. "Počet BTS není nezbytně rozhodující" pro koho presne myslite ze neni rozhodujici? Bila mista jak je nazyva CTU mate a to pres 300 ... "že pokud síť obsluhuje více zákazníků, je potřeba mít více vysílačů", ocekaval jsem ze neco takoveho napisete, proto jsem se ptal na pocty zakazniku v tomto prispevku https://www.techforum.cz/topic/63532-pocty-uzivatelu-v-mobilnich-sitich/ jestli mate nejake pocty zakazniku, urcite tuto informaci uvitam... Je na to nejaka "rovnice"? 1 BTS = maximalne 10,000 zakazniku? (Co kdyz vsichni chteji koukat na hokej ve stejnem case?) Za link na mereni "umlaut" dekuji, uz jsem ho videl v diskuzi na "Rychlost mobilnich dat" ;) Vyrocni zprava CTU obsahuje zajimave informace, takze takhle by to mnelo byt: (jaky je BW pro b8 a b3?) E-GSM 900 (b8) DCS-GSM 1800 (b3) jen velke/ vetsi mesta ---------------------------- LTE 800 (Band 20) [10 MHz] LTE 900 (Band 8) [xx MHz] LTE 1800 (Band 3) [xx MHz] LTE 2100 (Band 1) [20 MHz] LTE 2600 (Band 7) [20 MHz] FDD cca. JEDEN VYSILAC = (Praha, Lodenice, letiste Milovice, HK, Vary, Brno, Ostrava) -------------------------------- NR 700 (n28) [10 MHz] NSA NR 1800 (n3) [20 MHz] NSA, DSS (metro, Olomouc, KV, Jesenik) NR 2100 (n1) [20 MHz] NSA (nekde DSS) NR 3500 (n78) [40 MHz] NSA (velmi slabe pokryti) Tady je krasne videt pokryti pro jednotlive bands (i s 2G 900/1800 a LTE 900/b8) https://vportal.ctu.gov.cz/mobile/mapa ktere vasi mape chybi ... :( https://www.vodafone.cz/mapa-pokryti/ Tady jsou zajimave informace: https://gsmweb.cz/clanky/freq2.htm a nebo mapa s pozicemi BTS https://gsmweb.cz/mapa/index.php tohle je taky zajimavy projekt (ale spousta BTS take chybi) https://www.cellmapper.net/map?MCC=230&MNC=3&type=LTE&latitude=49.98258151145501&longitude=15.34394043563137&zoom=8.739336668047702&showTowers=true&showIcons=true&showTowerLabels=true&clusterEnabled=true&tilesEnabled=true&showOrphans=false&showNoFrequencyOnly=false&showFrequencyOnly=false&showBandwidthOnly=false&DateFilterType=Last&showHex=false&showVerifiedOnly=false&showUnverifiedOnly=false&showLTECAOnly=false&showENDCOnly=false&showBand=0&showSectorColours=true&mapType=roadmap&darkMode=false&imperialUnits=false
-
Podpora LTE u Google Pixel Watch
Jeste jsem chtel dodat, ze operator ktery provozuje VoLTE sit na 700/800/900 MHz (b28, b20, b8) je lepsi v tom, ze vam to nebude ujidat tolik baterky (a hodinky i pri nekolika hovorech vydrzi cely den pokud tyto pasma podporuji ... ) ... Pokryti jednotlivymi pasmy/operatory je mozne overit na: https://vportal.ctu.gov.cz/mobile/mapa
-
Platnost predplacene karty/kreditu
Tady je 8 otazek, na ktere muzou odpovedet jen zamestnanci @Ondra - Vodafone atd. https://www.techforum.cz/staff/ prosim ostatni aby jim dali prostor se vyjadrit a neodvadeli zbytecne tema jinym smerem. Dikes. 1) Ty +3 mesice uz nemuzu telefonovat, protoze mi propadl kredit, je to tak? 2) Hovory a SMS stale muzu prijimat po 7 mesicich od posledniho dobiti? 3) Takze to chapu dobre, ze zakazniky nutite dobit kredit, pokud budou chtit vyuzit volani, SMS/data (po 7 mesicich) a 3 mesice bodou zhorsovat kvalitu vasi site? 4) Mnoho let bylo v poradku, kdyz uzivatel dobil 200 za 12 mesicu, ale v zajmu zkvalitnovani sluzeb jste to zmenili, (jak presne to zkvalitnuje sluzby a komu?) protoze chcete udrzet "potrebnou kvalitu" a byt nove od 2024/7/24 "efektivnejsi" a pred timto datem jste nebyli a nebo jde o to, zdimat ze zakazniku casteji penize? 5) Co presne je ta "potrebna kvalita" a kde k tomu najdu vice informaci - technickych, to mne zajima ;) 6) Ja si "byt efektivnejsi" predstavuji jinak, muzete mi to po lopate vysvetlit, co "presne" znamena byt efektivnejsi ve smyslu telefonnich sluzeb a dobijeni predplacne karty casteji (o 3 mesice a tim padem drazsi pro mne jako uzivatele)? 7) Kde presne to mate v T&C definovano "ktere cislo" povazujete za "neaktivni"? 8) Cislo / SIM se u Oskara muze pouzivat jen pro volani, SMS a datovani a ne jinak a nikoliv pro prijimani SMS a hovoru ? Predem dekuji.
-
Platnost predplacene karty/kreditu
Muzete mi ukazat, kde presne jsem psal ze "nesouhlasim s uvedenymi podminkami"?
-
Rychlost mobilních dat
Stalo se nekdy ze operator, ktery zadal takove mereni jedne z tech "firem", nebyl nejlepsi? ;) Vsadim se ze nikdy.
-
Aktualizace fóra
co zajimave tema archivovat na "web.archive.org" a nebo "archive.today" ?
-
Platnost predplacene karty/kreditu
Ja tam ty odpovedi nevidim, pomuzete mi prosim vas? Staci 1 az 8, predem mockrat dekuji :) Ja jsem nikde nepsal ze s uvedenymi podminkami nesouhlasim a pokud ano, muzete mi ukazat kde presne jsem to zminil? (A nebo se taky snazite zmenit kde debate smeruje a neodpovedet na ty otazky?) Tema uzavre prece OP, tim ze ho oznaci za zodpovezene, (a nebo existuji jine podminky a otazky, ktere se lidem nelibi nejsou povoleny?) a na otazky 1- 8 nikdo jeste neodpovedel :) Tak prosim vas, pomuzete mi a zodpovite mi na ty otazky? (Vite, mozna bude lepsi, kdyby je zodpovedel nekdo ze "Staff", leda ze mate inside info ;)
-
Platnost predplacene karty/kreditu
Kde presne v tom dokumentu vidite odpovedi na me otazky 1-8 polozene v tomto prispevku mi vysvetlite? ;)
-
Pocty uzivatelu v mobilnich sitich
Dekuji za info adresa firmy samozrejmne na webu je ... (ale email na CEO urcite bude to spravne reseni) jeste najit to jmeno a jaky je e-mail ... mate jmeno.prijmeni@vodafone.cz a nebo vodafone.com? Vite co je zajime @Technikus ze v nektery prispevcich mi tykate a v nekterych mi vykate, se nejak zmenila konvence? Pro rok 2024 na webu CTU "Vyrocni zprava Ceskeho telekomunikacniho uradu" jeste neni https://ctu.gov.cz/vyrocni-zpravy podle vseho to vypada az po zasedani 16. dubna 2025 :) Pan EBERT se pochlubil svojim (sponozrovanym?) "Omega" naramkem (ostatni mneli takt..). stranka 10 ....který zobrazuje dostupné pevné připojení i výsledky uživatelských měření rychlostí internetu nástrojem NetTest, a modul „Rozvojová kritéria“, který ukazuje, jak jednotliví operátoři (držitelé přídělů rádiových kmitočtů) plní závazky z aukcí z let 2017 a 2020, k pokrytí signálem mobilních služeb. Hledam modul "Rozvojová kritéria" ale on neni k nalezezni .... to by mne hodne zajimalo .... Na základě delegační smlouvy jsme připravili návrh dotační výzvy „Technické prostředky pro 5G v železničních vozech“, jejímž cílem je napomoci zlepšení dostupnosti a kvality mobilních služeb i uvnitř vlakových vozů. Zlepsili kvalitu mobilnich sluzeb ve vlacich? ;) Vydaje byly vetsi nez prijmy ....732mil na zajisteni chodu uradu ;) Plany na 2024 - realizace dotační výzvy na technická řešení pro zlepšení dostupnosti mobilního signálu v železničních vozech (opakovače a pasivní stěny), spolupráci s MPO při realizaci dotačních výzev pro dokrytí území vysokorychlostními sítěmi, včetně 5G sítí v rurálních oblastech, a zlepšení kvality 5G na železničních koridorech, zlepšení kvality pokrytí 5G na železničních koridorech a dokrývání bílých míst prostřednictvím podmínek nových přídělů kmitočtů v pásmech 900/1800 MHz, rozhodnutí o obnově přídělů rádiových kmitočtů v pásmech 900 a 1800 MHz na základě závěrů přezkumu provedeného v roce 2023, legislativní ukotvení opatření k zamezení podvodného spoofingu, V roce 2023 byli v ceske rep. - 3 MNO (zadna velka zmena od roku 199x) - 8 MVNE - 107 MVNO - 7 Brand resellers Kdo se v takovem poctu nabidek ma rozhodnout? ;) Kde jsou ty casy SPT Telekomu ... Uz je to jako kdyz mne zena poslala koupit praci prasek a bylo jich tam tolik ze clovek nevedel ktery vzit, protoze to male pismo bylo zamerne male na kazdem ... 15,x mil SIM karet Asi pockam na novou ..... ale jsou tam zajimave veci, ty urcite v "Blesku" nedavaji ;)
-
Platnost predplacene karty/kreditu
Dikes, ale @Technikus a @Ondra - Vodafone odepsali na moje otazky ... protoze .... maji informace (a @Ondra - Vodafone je zamestanancem Oskara), aspon podle informaci tady https://www.techforum.cz/staff/ TechForum je zastreseno touto firmou, maji na neho odkaz, takze do nejake miro i zodopednost poskytovat "pravdive" informace a nebo se mylim? Tyhle body ze vseobecnych podminek mi pripadaji "relevantni" v teto diskuzi: 1.6 Smlouvu lze ukončit za podmínek uvedených ve Všeobecných podmínkách. Smlouva skončí také v případě marného uplynutí lhůty pro aktivaci SIM karty nebo uplynutím 13 měsíců od posledního dobití kreditu, popř. aktivace SIM karty (pokud si po aktivaci SIM karty nedobijete). Pokud dojde k poslednímu dobití, popř. aktivaci SIM karty po 24. 7. 2024, skončí smlouva uplynutím 10 měsíců od takového dobití, popř. aktivace. 2.1 Od 24. 7. 2024 je platnost kreditu 7 měsíců od posledního dobití. Jinak kredit po uplynutí této lhůty propadá. Jestliže si jej však do 3 měsíců od propadnutí znovu dobijete, původní nevyužitý kredit vám obnovíme a přičteme ho k dobité částce. 3.3 Můžeme vám omezit poskytování předplacených služeb, případně neposkytnout některou ze služeb, pokud nebudou splněny podmínky pro jejich užívání. Takovou podmínkou je například zůstatek kreditu na SIM kartě v určité výši, dostatečná výše kreditu postačující k uhrazení objednané služby, dobití kreditu ve lhůtě stanovené v našich marketingových materiálech nebo v podmínkách služeb, neexistence dluhu po splatnosti při přechodu z tarifu na předplacené služby. O omezení služeb vás samozřejmě budeme vždy informovat. Poskytování služeb vám obnovíme, jakmile odpadne důvod omezení. ale nikde jsem tam nenasel odpoved na vyse polozene otazky, kde @Ondra - Vodafone argumentoval a nebo ve vlaknu z minuleho roku https://www.techforum.cz/topic/62690-upravujeme-podm%C3%ADnky-p%C5%99edplacen%C3%BDch-vodafone-karet/#findComment-470653 A pokud @Ondra - Vodafone nevi jak opovedet, nemuze se zeptat sve nadrizene/ho a nestydet se?
-
Pocty uzivatelu v mobilnich sitich
Neni to nahodou tady: Reklamace - Vodafone.cz Služby a Vyúčtování Reklamaci nebo stížnost se pokusíme vyřídit k oboustranné spokojenosti, ať už se stalo cokoliv. Osobní Ja jsem psal ze si chci stezovat na vas pristup a vase dva linky jsou na: Zeptejte se nás Potřebujete s něčím poradit? A vubec nidke tam neni moznost si stezovat ...... Tady asi nepomuze nic jineho nez email primo na CEO, kdo to ted je, mi poradite?
-
Platnost predplacene karty/kreditu
Vidite, cilene se snazite zase odvest konverzaci na me otazky .. :( a nejlepsi je oznacit mne (snazite se mne tady sikanovat?) ze jsem se nedostal dal! Zase jste mi poslal link na odpoved @Ondra - Vodafone , ktera je na chlup podobna te (ve vlakne, na ktere uz tady od vas byl link) na prvni stance tohoto vlakna od @Ondra - Vodafone a neobsahuje odpoved na me otazky, ktere jsem vam polozil a nechcete mi na ne odpovedet ....... Zeptam se tedy jeste jednou: 1) Ty +3 mesice uz nemuzu telefonovat, protoze mi propadl kredit, je to tak? 2) Hovory a SMS stale muzu prijimat po 7 mesicich od posledniho dobiti? 3) Takze to chapu dobre, ze zakazniky nutite dobit kredit, pokud budou chtit vyuzit volani, SMS/data (po 7 mesicich) a 3 mesice bodou zhorsovat kvalitu vasi site? 4) Mnoho let bylo v poradku, kdyz uzivatel dobil 200 za 12 mesicu, ale v zajmu zkvalitnovani sluzeb jste to zmenili, (jak presne to zkvalitnuje sluzby a komu?) protoze chcete udrzet "potrebnou kvalitu" a byt nove od 2024/7/24 "efektivnejsi" a pred timto datem jste nebyli a nebo jde o to, zdimat ze zakazniku casteji penize? 5) Co presne je ta "potrebna kvalita" a kde k tomu najdu vice informaci - technickych, to mne zajima ;) 6) Ja si "byt efektivnejsi" predstavuji jinak, muzete mi to po lopate vysvetlit, co "presne" znamena byt efektivnejsi ve smyslu telefonnich sluzeb a dobijeni predplacne karty casteji (o 3 mesice a tim padem drazsi pro mne jako uzivatele)? 7) Kde presne to mate v T&C definovano "ktere cislo" povazujete za "neaktivni"? 8) Cislo / SIM se u Oskara muze pouzivat jen pro volani, SMS a datovani a ne jinak a nikoliv pro prijimani SMS a hovoru ? Predem dekuji.
-
Pocty uzivatelu v mobilnich sitich
Ale treba tady pisou uplne neco jineho .... https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/ochrana-soukromi/doplnujici-informace-konkretni-sluzby-a-produkty/ Techforum – informace o specifickém zpracování osobních údajů v rámci diskuzního fóra pro fanoušky služeb společnosti Vodafone. Kde si muzu stezovat na Vas pristup? Jako "Administrator" tohoto portalu bych od vas ocekaval profesionalnejsi odpoved .... Vy v roli "Administratora" by jste pokud snad nemate co prispet (Informacne) mohl zdrzet poznamek "A nechceš si najít jinou zábavu, než si tu z nás dělat informační kancelář?" kterou se mi nelibi a chtel bych si na Vas pristup stezovat. (Poradite, kde a jak si na vas muzu stezovat?) Ja pisu o tom co jste odepsal na muj prispevek a kdyz se podivate na prispevek @Technikus ktery obsahuje zajimave cisla a odkaz na 2xx stankovy dokument CTU (presne to co jsem chtel zjistit), nepripada vam vase odpoved mimo misu? Michate tady vice prispevku dohromady, pokud se vam nejaky nelibi a nebo porusije podminky, prosim napiste (verejne) proc a ktery, ale ja pisu o tom co jste mi odepsal na tento prispevek.
-
Pocty uzivatelu v mobilnich sitich
Prominte, neuvedomil jsem si ze je to technicke forum pro zakazniky ..... a je jen omezeno na otazky, ktere se vam libi a daji se jednoduse odpovedet a ty na ktere je treba hledat odpoved sem nepatri ....
Join
Uživatel
-
Registrace
-
Přítomen