Přejít na obsah

Join

Uživatel
  1. Join přidal příspěvek k tématu do Vodafone volání
    Tady je 8 otazek, na ktere muzou odpovedet jen zamestnanci @Ondra - Vodafone atd. https://www.techforum.cz/staff/ prosim ostatni aby jim dali prostor se vyjadrit a neodvadeli zbytecne tema jinym smerem. Dikes. 1) Ty +3 mesice uz nemuzu telefonovat, protoze mi propadl kredit, je to tak? 2) Hovory a SMS stale muzu prijimat po 7 mesicich od posledniho dobiti? 3) Takze to chapu dobre, ze zakazniky nutite dobit kredit, pokud budou chtit vyuzit volani, SMS/data (po 7 mesicich) a 3 mesice bodou zhorsovat kvalitu vasi site? 4) Mnoho let bylo v poradku, kdyz uzivatel dobil 200 za 12 mesicu, ale v zajmu zkvalitnovani sluzeb jste to zmenili, (jak presne to zkvalitnuje sluzby a komu?) protoze chcete udrzet "potrebnou kvalitu" a byt nove od 2024/7/24 "efektivnejsi" a pred timto datem jste nebyli a nebo jde o to, zdimat ze zakazniku casteji penize? 5) Co presne je ta "potrebna kvalita" a kde k tomu najdu vice informaci - technickych, to mne zajima ;) 6) Ja si "byt efektivnejsi" predstavuji jinak, muzete mi to po lopate vysvetlit, co "presne" znamena byt efektivnejsi ve smyslu telefonnich sluzeb a dobijeni predplacne karty casteji (o 3 mesice a tim padem drazsi pro mne jako uzivatele)? 7) Kde presne to mate v T&C definovano "ktere cislo" povazujete za "neaktivni"? 8) Cislo / SIM se u Oskara muze pouzivat jen pro volani, SMS a datovani a ne jinak a nikoliv pro prijimani SMS a hovoru ? Predem dekuji.
  2. Join přidal příspěvek k tématu do Vodafone volání
    Muzete mi ukazat, kde presne jsem psal ze "nesouhlasim s uvedenymi podminkami"?
  3. Join přidal příspěvek k tématu do Vodafone volání
    Stalo se nekdy ze operator, ktery zadal takove mereni jedne z tech "firem", nebyl nejlepsi? ;) Vsadim se ze nikdy.
  4. Join přidal příspěvek k tématu do O Techforu
    co zajimave tema archivovat na "web.archive.org" a nebo "archive.today" ?
  5. Join přidal příspěvek k tématu do Vodafone volání
    Ja tam ty odpovedi nevidim, pomuzete mi prosim vas? Staci 1 az 8, predem mockrat dekuji :) Ja jsem nikde nepsal ze s uvedenymi podminkami nesouhlasim a pokud ano, muzete mi ukazat kde presne jsem to zminil? (A nebo se taky snazite zmenit kde debate smeruje a neodpovedet na ty otazky?) Tema uzavre prece OP, tim ze ho oznaci za zodpovezene, (a nebo existuji jine podminky a otazky, ktere se lidem nelibi nejsou povoleny?) a na otazky 1- 8 nikdo jeste neodpovedel :) Tak prosim vas, pomuzete mi a zodpovite mi na ty otazky? (Vite, mozna bude lepsi, kdyby je zodpovedel nekdo ze "Staff", leda ze mate inside info ;)
  6. Join přidal příspěvek k tématu do Vodafone volání
    Kde presne v tom dokumentu vidite odpovedi na me otazky 1-8 polozene v tomto prispevku mi vysvetlite? ;)
  7. Join přidal příspěvek k tématu do O všem ostatním
    Dekuji za info adresa firmy samozrejmne na webu je ... (ale email na CEO urcite bude to spravne reseni) jeste najit to jmeno a jaky je e-mail ... mate jmeno.prijmeni@vodafone.cz a nebo vodafone.com? Vite co je zajime @Technikus ze v nektery prispevcich mi tykate a v nekterych mi vykate, se nejak zmenila konvence? Pro rok 2024 na webu CTU "Vyrocni zprava Ceskeho telekomunikacniho uradu" jeste neni https://ctu.gov.cz/vyrocni-zpravy podle vseho to vypada az po zasedani 16. dubna 2025 :) Pan EBERT se pochlubil svojim (sponozrovanym?) "Omega" naramkem (ostatni mneli takt..). stranka 10 ....který zobrazuje dostupné pevné připojení i výsledky uživatelských měření rychlostí internetu nástrojem NetTest, a modul „Rozvojová kritéria“, který ukazuje, jak jednotliví operátoři (držitelé přídělů rádiových kmitočtů) plní závazky z aukcí z let 2017 a 2020, k pokrytí signálem mobilních služeb. Hledam modul "Rozvojová kritéria" ale on neni k nalezezni .... to by mne hodne zajimalo .... Na základě delegační smlouvy jsme připravili návrh dotační výzvy „Technické prostředky pro 5G v železničních vozech“, jejímž cílem je napomoci zlepšení dostupnosti a kvality mobilních služeb i uvnitř vlakových vozů. Zlepsili kvalitu mobilnich sluzeb ve vlacich? ;) Vydaje byly vetsi nez prijmy ....732mil na zajisteni chodu uradu ;) Plany na 2024 -  realizace dotační výzvy na technická řešení pro zlepšení dostupnosti mobilního signálu v železničních vozech (opakovače a pasivní stěny),  spolupráci s MPO při realizaci dotačních výzev pro dokrytí území vysokorychlostními sítěmi, včetně 5G sítí v rurálních oblastech, a zlepšení kvality 5G na železničních koridorech,  zlepšení kvality pokrytí 5G na železničních koridorech a dokrývání bílých míst prostřednictvím podmínek nových přídělů kmitočtů v pásmech 900/1800 MHz,  rozhodnutí o obnově přídělů rádiových kmitočtů v pásmech 900 a 1800 MHz na základě závěrů přezkumu provedeného v roce 2023,  legislativní ukotvení opatření k zamezení podvodného spoofingu, V roce 2023 byli v ceske rep. - 3 MNO (zadna velka zmena od roku 199x) - 8 MVNE - 107 MVNO - 7 Brand resellers Kdo se v takovem poctu nabidek ma rozhodnout? ;) Kde jsou ty casy SPT Telekomu ... Uz je to jako kdyz mne zena poslala koupit praci prasek a bylo jich tam tolik ze clovek nevedel ktery vzit, protoze to male pismo bylo zamerne male na kazdem ... 15,x mil SIM karet Asi pockam na novou ..... ale jsou tam zajimave veci, ty urcite v "Blesku" nedavaji ;)
  8. Join přidal příspěvek k tématu do Vodafone volání
    Dikes, ale @Technikus a @Ondra - Vodafone odepsali na moje otazky ... protoze .... maji informace (a @Ondra - Vodafone je zamestanancem Oskara), aspon podle informaci tady https://www.techforum.cz/staff/ TechForum je zastreseno touto firmou, maji na neho odkaz, takze do nejake miro i zodopednost poskytovat "pravdive" informace a nebo se mylim? Tyhle body ze vseobecnych podminek mi pripadaji "relevantni" v teto diskuzi: 1.6  Smlouvu lze ukončit za podmínek uvedených ve Všeobecných podmínkách. Smlouva skončí také v případě marného uplynutí lhůty pro aktivaci SIM karty nebo uplynutím 13 měsíců od posledního dobití kreditu, popř. aktivace SIM karty (pokud si po aktivaci SIM karty nedobijete). Pokud dojde k poslednímu dobití, popř. aktivaci SIM karty po 24. 7. 2024, skončí smlouva uplynutím 10 měsíců od takového dobití, popř. aktivace. 2.1  Od 24. 7. 2024 je platnost kreditu 7 měsíců od posledního dobití. Jinak kredit po uplynutí této lhůty propadá. Jestliže si jej však do 3 měsíců od propadnutí znovu dobijete, původní nevyužitý kredit vám obnovíme a přičteme ho k dobité částce. 3.3  Můžeme vám omezit poskytování předplacených služeb, případně neposkytnout některou ze služeb, pokud nebudou splněny podmínky pro jejich užívání. Takovou podmínkou je například zůstatek kreditu na SIM kartě v určité výši, dostatečná výše kreditu postačující k uhrazení objednané služby, dobití kreditu ve lhůtě stanovené v našich marketingových materiálech nebo v podmínkách služeb, neexistence dluhu po splatnosti při přechodu z tarifu na předplacené služby. O omezení služeb vás samozřejmě budeme vždy informovat. Poskytování služeb vám obnovíme, jakmile odpadne důvod omezení. ale nikde jsem tam nenasel odpoved na vyse polozene otazky, kde @Ondra - Vodafone argumentoval a nebo ve vlaknu z minuleho roku https://www.techforum.cz/topic/62690-upravujeme-podm%C3%ADnky-p%C5%99edplacen%C3%BDch-vodafone-karet/#findComment-470653 A pokud @Ondra - Vodafone nevi jak opovedet, nemuze se zeptat sve nadrizene/ho a nestydet se?
  9. Join přidal příspěvek k tématu do O všem ostatním
    Neni to nahodou tady: Reklamace - Vodafone.cz Služby a Vyúčtování Reklamaci nebo stížnost se pokusíme vyřídit k oboustranné spokojenosti, ať už se stalo cokoliv. Osobní Ja jsem psal ze si chci stezovat na vas pristup a vase dva linky jsou na: Zeptejte se nás Potřebujete s něčím poradit? A vubec nidke tam neni moznost si stezovat ...... Tady asi nepomuze nic jineho nez email primo na CEO, kdo to ted je, mi poradite?
  10. Join přidal příspěvek k tématu do Vodafone volání
    Vidite, cilene se snazite zase odvest konverzaci na me otazky .. :( a nejlepsi je oznacit mne (snazite se mne tady sikanovat?) ze jsem se nedostal dal! Zase jste mi poslal link na odpoved @Ondra - Vodafone , ktera je na chlup podobna te (ve vlakne, na ktere uz tady od vas byl link) na prvni stance tohoto vlakna od @Ondra - Vodafone a neobsahuje odpoved na me otazky, ktere jsem vam polozil a nechcete mi na ne odpovedet ....... Zeptam se tedy jeste jednou: 1) Ty +3 mesice uz nemuzu telefonovat, protoze mi propadl kredit, je to tak? 2) Hovory a SMS stale muzu prijimat po 7 mesicich od posledniho dobiti? 3) Takze to chapu dobre, ze zakazniky nutite dobit kredit, pokud budou chtit vyuzit volani, SMS/data (po 7 mesicich) a 3 mesice bodou zhorsovat kvalitu vasi site? 4) Mnoho let bylo v poradku, kdyz uzivatel dobil 200 za 12 mesicu, ale v zajmu zkvalitnovani sluzeb jste to zmenili, (jak presne to zkvalitnuje sluzby a komu?) protoze chcete udrzet "potrebnou kvalitu" a byt nove od 2024/7/24 "efektivnejsi" a pred timto datem jste nebyli a nebo jde o to, zdimat ze zakazniku casteji penize? 5) Co presne je ta "potrebna kvalita" a kde k tomu najdu vice informaci - technickych, to mne zajima ;) 6) Ja si "byt efektivnejsi" predstavuji jinak, muzete mi to po lopate vysvetlit, co "presne" znamena byt efektivnejsi ve smyslu telefonnich sluzeb a dobijeni predplacne karty casteji (o 3 mesice a tim padem drazsi pro mne jako uzivatele)? 7) Kde presne to mate v T&C definovano "ktere cislo" povazujete za "neaktivni"? 8) Cislo / SIM se u Oskara muze pouzivat jen pro volani, SMS a datovani a ne jinak a nikoliv pro prijimani SMS a hovoru ? Predem dekuji.
  11. Join přidal příspěvek k tématu do O všem ostatním
    Ale treba tady pisou uplne neco jineho .... https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/ochrana-soukromi/doplnujici-informace-konkretni-sluzby-a-produkty/ Techforum – informace o specifickém zpracování osobních údajů v rámci diskuzního fóra pro fanoušky služeb společnosti Vodafone. Kde si muzu stezovat na Vas pristup? Jako "Administrator" tohoto portalu bych od vas ocekaval profesionalnejsi odpoved .... Vy v roli "Administratora" by jste pokud snad nemate co prispet (Informacne) mohl zdrzet poznamek "A nechceš si najít jinou zábavu, než si tu z nás dělat informační kancelář?" kterou se mi nelibi a chtel bych si na Vas pristup stezovat. (Poradite, kde a jak si na vas muzu stezovat?) Ja pisu o tom co jste odepsal na muj prispevek a kdyz se podivate na prispevek @Technikus ktery obsahuje zajimave cisla a odkaz na 2xx stankovy dokument CTU (presne to co jsem chtel zjistit), nepripada vam vase odpoved mimo misu? Michate tady vice prispevku dohromady, pokud se vam nejaky nelibi a nebo porusije podminky, prosim napiste (verejne) proc a ktery, ale ja pisu o tom co jste mi odepsal na tento prispevek.
  12. Join přidal příspěvek k tématu do O všem ostatním
    Prominte, neuvedomil jsem si ze je to technicke forum pro zakazniky ..... a je jen omezeno na otazky, ktere se vam libi a daji se jednoduse odpovedet a ty na ktere je treba hledat odpoved sem nepatri ....
  13. Join přidal příspěvek k tématu do Vodafone volání
    Vidite, nekdo vam polozi otazky, ktere se vam nelibi a misto aby jste mi na ne odpovedel (kde jsou ty podminky o kterych s @Ondra - Vodafone pisete)? take se snazite zmenit tema .... prosim Vas odpovezte mi na me otazky, ktere jsem vam polozil v tomhle prispevku: https://www.techforum.cz/topic/63531-platnost-predplacene-kartykreditu/#findComment-481042 Ja samozrejmne nic nezmenim, ale lide umi cist a nekteri i premysleji .. (bez toho aby nasledovali ostatni jestli si rozumime ;)
  14. Join přidal příspěvek k tématu do Vodafone volání
    A Mattoni? Ten uz take neni? ;) Vas prispevek z roku 2024/05 obsahuje informace o tom, ze ma Oskar v zameru zmenit podminky https://www.techforum.cz/topic/62690-upravujeme-podm%C3%ADnky-p%C5%99edplacen%C3%BDch-vodafone-karet/ ale bohuzel jsem v nem nenasel zadnou odpoved na mnou polozene otazky vyse @Technikus ani @Ondra - Vodafone :( Link na oficialni vyjadreni nebylo treba, ale dekuji, mam ho take v Mojem uctu .... Chapu ze nemuzu ocekavat od @Ondra - Vodafone nejakou kritiku na to s cim prisli "koho chleba jis, toho pisen zpivej" a je videt jak pekne .... ale to co napsal bych ocekaval od TOBiho ... Muzete mi prosim vas odpovedet na otazky, ktere jsem vam polozil v prispevku? https://www.techforum.cz/topic/63531-platnost-predplacene-kartykreditu/#findComment-481042
  15. Join přidal příspěvek k tématu do O všem ostatním
    Hledam aktualni pocty uzivatelu v sitich tech ceskych trech MNOs (i s cisly MVNO's), ale nic ...krome Paegasu https://mobilenet.cz/clanky/ceskemu-t-mobilu-poklesl-celkovy-pocet-zakazniku-neni-to-ale-duvod-k-obavam-52096 je to cislo i s virtualy a nebo Ti se nezapocitavaji?

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community