Dobrý den v úterý v den spuštění akce sem byl osobně na 7 pobočkách ani na jedné už smarttagy neměli se slovy že byly pryč hned ráno a že měli pouze pár kusů, a ze nejspise dalsi mit ani nebudou. Na infolince nemají vubec žádné informace a po opakovane zadosti aby operátorka předala věc nadrizenemu že ten by snad že své kompetence něco mohl zjistit mi řekla že mi zavolá později do této chvíle se takto nestalo. Když člověk na prodejny volá nikdo to nebere na email odpovědely pouze 3 prodejny z 15na které sem psal. Odpověď smart tagy nemáme, nevíme zda vůbec ještě budou a nejspíš je výpadek na straně dodavatele. Tento produkt nemůžeme rezervovat. Ma otázka je jak to je tedy ve skutečnosti? Jde ze strany Vodafone o umyslne klamani spotřebitele s využitím metody pravděpodobnosti(určitá část zákazníků kteří telefon na prodejnu přinesli si tedy zvolí jako odměnu "slevu" na předražený telefon-čímž se tech par kusů smarttagu co daly do oběhu zaplati)??? Proč není nikde nějakým způsobem možno zjistit zda ho na prodejně mají a pokud ho nemají jakože nemohou ověřit dostupnost pro další dodavku? Proč není nikde žádná osoba na kterou by mohly býti dotazy a jistě i stiznosti ohledně této akce smerovany? A zásadní a hlavní dotaz na který bych rad znal odpoved: BUDOU TEDY JESTE SMARTTAGY? případně KDY? ještě malá podotazka závěrem proč vodafone nemysli na své zákazníky? Ja sem například vas firemní zákazník s několika čísly a aby mi někdo říkal že mám smůlu že je hned ráno všechny vybral "prekupnik" a že rozhodně není možno si je rezervovat nebo me kontaktovat v případě že by došlo k naskladnění mne vážně nebyla příjemná, dokonce mne opravdu urazila-prý péče o zákazníky... podotýkám že ještě že u vás sem více než 15let to jen pro statistickou informaci