Přejít na obsah

rebo

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. rebo odpověděl na příspěvek k tématu uživateli JT2025 v Vodafone TV
    Zdá, že je porucha odstraněna, nahrávat nyní jde. Doufám, že to vydrží🙂.
  2. rebo odpověděl na příspěvek k tématu uživateli JT2025 v Vodafone TV
    Znovu/stále je problém s nahráváním. V předchozích dnech některé pořady nahrát nešly, jiné (i později vysílané) ano, dnes se mi nepodařilo nastavit žádnou nahrávku na sobotu (8. 3.) ani na pátek. TV Play, chyba SAR1001. Dříve, ani u prémiového STB, nebylo možné nastavit nahrávání sedm dnů dopředu (např. v pondělí na následující pondělí nebo - večer - pouze na dopoledne), mám dojem, že chybová hláška byla stejná.
  3. rebo odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Pavel m v Vodafone TV
    Soudě podle vzhledu moderátorky i osazenstvu vily asi důchodci nejsou předpokládaná cílová skupina.😀
  4. rebo odpověděl na příspěvek k tématu uživateli JT2025 v Vodafone TV
    Mám už několik dnů stejný problém na STB TV Play (kód chyby je SAR1001), nedaří se nahrát ani pořad z 26. 2. večer. Mimochodem, problémy s nahráváním některých stanic i vyhledáváním . televizních pořadů jsou stále i přes výměnu STB
  5. rebo odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Marek-26 v Vodafone TV
    @Ondra - VodafoneTak jsem to zkusil a výsledek je ješte horší než při použití tlačítka mikrofonu, tam aspoň funguje mikrofon a čeština.🙁 1. Zachycení hlasu je méně spolehlivé, nějaký výraz se podaří nahrát tak při jednom pokusu ze tří, jinak pouze "Q". 2. Pokud se už nějaký výraz nahraje, tak ne česky (viz první obrázek, tak si vyhledávání poradilo s názvem pořadu Krajinou domova). Nejbližší bylo zadání při vyhledávání seriálu Industrie, které se načetlo jako industria. 3. Když jsem název pořadu zadal alespoň manuálně pomocí virtuální klávesnice, tak se zobrazili výsledky – pouze z YouTube (viz druhý obrázek).🙂 Když jsem řešil s technikem problém nemožnosti nahrání některých kanálů, naplánoval mi výměnu STB, tak uvidím, jestli to bude stejné i u vyměněného.
  6. rebo odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Marek-26 v Vodafone TV
    @Ondra - VodafoneDěkuji, večer to zkusím. Funguje i u tohoto způsobu hlasové zadávání? Když jsem na domovské obrazovce vybral vyhledávání, zobrazila se klávesnice se symbolem mikrofonu v horní části, když jsem na ni najel, objevilo se "poslouchám" a kontrolka na ovladači se rozsvítila červeně, ale vyslovený název se nenačetl. Když jsem začal mluvit, na virtuální klávesnici se "stiskla" klávesa "q", jinak nic, pouze asi v jednom případě se nahrál jakýsi - už si nepamatuji jaký - anglický výraz (s tlačítkem mikrofonu přitom funguje zadávání českých výrazů velmi dobře).
  7. rebo odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Marek-26 v Vodafone TV
    Mám ještě jeden dotaz týkající se TV Play - daří se vám na něm hlasovým vyhledáváním najít televizní pořady podle názvu? Když (pomocí tlačítka mikrofonu) zadám název jakéhokoliv pořadu, vždy se mi zobrazují pouze výsledky z YouTube, nic jiného. Nebo vyhledávání v programu (stejně jako hlasové ovládání) na rozdíl od prémiového STB není možné?
  8. rebo odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Marek-26 v Vodafone TV
    Problém není v EPG, to je funkční, ale po otevření podrobnosti o pořadu je nabídka pouze "Chci vidět", žádná jiná, a při pokusu o nastavení nahrávání tlačítkem na dálkovém ovladači se objeví chybová hláška. V seznamu kanálů s povoleným nahráváním je přitom nahrávání povoleno. Napsal jsem na @Ondra - Vodafoneuvedenou podporu.
  9. rebo odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Marek-26 v Vodafone TV
    U TV Play (i VTV 3) je nefunkční nahrávání (a zpětné sledování) kanálů DVTV a KVIFF. DVTV, pokud si vzpomínám, nebylo funkční ani u Premium STB, ale KVIFF ano. Je to chyba nebo úmyslné omezení, případně z jakého důvodu (v Sledování TV nahrávání DVTV nastavit jde, o požadavek vlastníka kanálu se tak asi nejedná)? Děkuji
  10. rebo odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Marek-26 v Vodafone TV
    Umožňuje TV Play (alespoň tak ten popis chápu) hlasové ovládání bez použití dálkového ovladače? Nebo jde o plánovanou funkci (teď jsem už tuto pasáž v popisu na webu Vodafone nenašel)?
  11. rebo odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Marek-26 v Vodafone TV
    @dad18Nechci se hádat, možná se mýlím, ale opravdu mám dojem, že zpočátku nebylo možné ani řazení kanálů. Asi by se to dalo zjistit podle starších příspěvků tady na fóru. I u prémiového STB se bez spárování dala regulovat hlasitost nezávisle na nastavení TV, ale po spárování na Volume/Mute na ovladači STB reagoval televizor (hlasitost STB se už regulovat nedala) a hlasitost pak byla výrazně nižší (tj. při nastavení maximální hodnoty na TV a nezávisle i na STB před spárováním byl zvuk mnohem hlasitější než při nastavení maximální hlasitosti pouze na TV po spárování). Pokud by Vám šlo jen o zapnutí, možná ani párovat nemusíte. Já jsem si VTV3 ještě ani nespároval, po jeho zapnutí se zapne i TV. A to mám hodně starou televizi, myslím, že novější nějaké zapnutí externím zdrojem (či jak se ta funkce jmenuje) bude mít taky. Vypnout se ale musí ovladačem TV (nebo automaticky při absenci signálu).
  12. rebo odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Marek-26 v Vodafone TV
    Neříkám, že jsem o k výměně rozhodnutý, ale pokud budou zkušeností s ním dobré, časem proč ne. K pořízení VTV3 jsem se nakonec rozhodl až po delší době a nelituji. Když pominu nedostatky, o kterých jsem díky tomuto fóru předem věděl, tak jsem spokojený víc než s Prémiovým STB. I když nepočítám android a možnost aplikací (což je samozřejmě hlavní výhoda), tak při srovnání stejných funkcí. U nahrávek oceňuji třeba to, že (alespoň zatím) vždy při pokračování ve sledování naváže přehrávání opravdu tam, kde jsem minule skončil a ne kdekoliv jako u předchozího typu, líbí se mi i při zrychleném posunu označení plánovaného konce. Nebo i takové drobnosti jako údaj o době uložení nahrávky ve dnech (ne až poslední měsíc). Nemožnost dostat se k nahrávkám jedním tlačítkem je určitě nedostatek, ale ten byl zpočátku i u prémiového STB, stejně jako nemožnost skrytí a dokonce ani řazení programů. Doufám, že podobné nedostatky budou časem odstraněny. Možná - to je další důvod proč o vyměně za TV Play uvažuji - dříve u něho coby "vlajkové lodi" (nevím, zda jsou boxy natolik shodné, aby mohl být stejný upgrade použit v obou). Podle toho, že operátorka v call centru VTV3 neznala mě už tehdy napadlo, jestli se náhodou nechystá nějaká vylepšená verze která ho postupně nahradí a nepřekvapilo by mě, kdyby byl postupně vyřazen z nabídky.
  13. rebo odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Marek-26 v Vodafone TV
    Pokud bych se rozhodl pro TV Play (ke "kabelovce", ne IPTV) je možné ho získat na pobočce? U VTV 3 byl údajně nutný výjezd technika, ale když jsem si ho nakonec objednal, tak stejně šlo o samoinstalaci a práce technika spočívala v tom, že mi ho strčil do ruky.🙂. Mimochodem, nechci rýpat, ale nebylo by lepší sjednotit označení a zůstat u číslovek? Takhle (STB, Prémiový STB, TV Box 3, TV Play) je nabídka tak zmatená, že se v ní asi nevyznají ani zaměstnanci Vodafone - když jsem si nedávno objednával VTV 3, operátorka call centra o něm vůbec nevěděla, nabízela mi Premium a že mají v nabídce i něco jiného zjistila až když si mnou uváděný název vygooglila.
  14. rebo odpověděl na příspěvek k tématu uživateli dad18 v Vodafone TV
    Může jít o technický problém, já jsem měl podobnou zkušenost před rokem (viz zde: https://www.techforum.cz/topic/62368-samovolné-mazání-nahrávek/#comment-466777). Některé samovolně smazané nahrávky se po čase opět objevily (mám dojem, že někdy pomohl i restart STB vytažením ze sítě).
  15. rebo odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Pavel m v O všem ostatním
    @bnoneDěkuji, informací o nahrávání jsem si na jejich stránkách mohl najít opravdu sám.🙂 Že je možné instalovat aplikaci na Android boxy a tedy i Vodafone TV Box 3 vím, ptal jsem se, jestli Vodafone aplikace, které konkurují jeho službám (což IPTV je), na svém zařízení nějak neblokuje. Ne pouze Pecku, ale obecně jiné internetové televize.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community