Přejít na obsah

rebo

Uživatel
  • Příspěvky

    45
  • Registrace

  • Přítomen

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    Super
  • Vodafone mobilní služby
    -
  • Vodafone televize
    ALLinONE
  • Vodafone zařízení a aplikace
    Vodafone Station
    Set-top box Premium
  • Obec
    Brno
  • Speedtest

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

rebo's Achievements

Úroveň 5

Úroveň 5 (5/14)

  • Reacting Well
  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done

Nejnovější odznaky

2

Popularita

  1. Může jít o technický problém, já jsem měl podobnou zkušenost před rokem (viz zde: https://www.techforum.cz/topic/62368-samovolné-mazání-nahrávek/#comment-466777). Některé samovolně smazané nahrávky se po čase opět objevily (mám dojem, že někdy pomohl i restart STB vytažením ze sítě).
  2. rebo

    Pecka.TV "recenze"

    @bnoneDěkuji, informací o nahrávání jsem si na jejich stránkách mohl najít opravdu sám.🙂 Že je možné instalovat aplikaci na Android boxy a tedy i Vodafone TV Box 3 vím, ptal jsem se, jestli Vodafone aplikace, které konkurují jeho službám (což IPTV je), na svém zařízení nějak neblokuje. Ne pouze Pecku, ale obecně jiné internetové televize.
  3. rebo

    Pecka.TV "recenze"

    Co jsem se v rychlosti podíval na nabízené programy, tak bych o ní možná, zatím coby doplněk Vodafone TV (kvůli STV 2, Brno apod.), uvažoval. Nevíte, prosím, jestli: 1) umožňuje nahrávat pořady nebo jenom zpětné přehrávání, případně jak dlouho nahrávky uchovává? 2) je možné nainstalovat aplikaci na Vodafone Box 3, nebo jsou aplikace IPTV - nejen Pecka - omezené (když jde o konkurenci Vodafone)? Možná se mýlím, ale myslím si, že takové malé začínající služby by mohly být k požadavkům zákazníků vstřícnější a flexibilnější než ty velké.🙂
  4. rebo

    EPG

    Chtěl jsem si nahrát na Seznam TV starý detektivní cyklus Stopy zločinu, ale v EPG jsou různé díly uvedeny jako jeden, takže dokud není smazán předchozí, další (vysílaný po týdnu) nelze nahrát. Není to první případ, už se mi to stalo u několika vícedílných filmů. A když už píšu o EPG: Pokud si dobře vzpomínám, poslední lockdown v adventním čase byl v roce 2021. Nechci po Vodafone nemožné, kvalitní EPG, ale možná by přece jen mohl při příležitosti blížícího se výročí tří roků od poslední aktualizace obsahu skoro denně vysílaného pořadu provést úpravu.😀 Opět nejde o výjimku, podobně "aktuální" bývají informace i u jiných seriálů.
  5. Myslím, že je jedno, že jsme se Slováky byli ve společném státě jen 70 let zatímco v rakouské či římské národa německého říši staletí, pamětníků Československa je určitě více než starého mocnářství 😀 A slovenština je srozumitelná více lidem, než němčina. Nesleduji RTVS moc často, ale občas vysílá zajímavé dokumenty a někdy se i dívám na Noc v archíve, vše na Dvojce, takže mi její plánované vyřazení dost vadí.
  6. Děkuji za odpověď. Znamená to, že pokud bych s Box 3 nebyl spokojený a chtěl se vrátit k Premium boxu, i kdybych si ho nechal, stejně bych musel k jeho opětovnému zapojení objednávat technika?
  7. Chtěl jsem nový Box 3 zkusit a zašel jsem na prodejnu Vodafone s tím, že si ho pronajmu, vyzkouším a poté ho buď vrátím, nebo si ho nechám a vrátím dosud používaný Premium Box. S dočasným pronájmem dvou boxů by nebyl problém, ale podle pracovníka ho na prodejně vyzvednout nelze a musí se objednat výjezd technika. Je to pravda? Proč je nutný technik, když i podle stránek Vodafone "Instalace je opravdu jednoduchá. Stačí zapojit set-top box do elektrické zásuvky, propojit HDMI kabelem s TV a připojit síťový kabel k domácímu routeru (...)"?
  8. Dnes jsem zaznamenal stejný problém, jaký je popsán v úvodních příspěvcích - na Premium Boxu se nahrávky nepřehrají, u zpětného přehrávání problikne nějaký jednořádkový nápis (tak rychle, že se nedá přečíst) a poté černá obrazovka, v aplikaci (na Chromecast) při snaze o přehrání pouze "načítací" kolečko. Včera při zapnutí boxu chyběly nahrávky z tohoto týdne, po restartu se zobrazily a vše fungovalo normálně, teď jsou zobrazeny všechny (včetně nahraných dnes), ale nelze je spustit.
  9. rebo

    Chyby Vodafone TV

    Potvrzuji, když jsem dnes večer zapnul TV, byly viditelné pouze nahrávky z tohoto týdne a minulého měsíce a starší, po vytažení ze zásuvky se objevily i chybějící (minulý týden, tento měsíc). I v minulosti se mi několikrát stalo, že nějaká nahrávka zmizela (nenašel jsem ji ani s pomocí vyhledávání názvu) a po čase se objevila, vždy šlo ale o jednotlivou, ne celou "řadu". Psal jsem o tom tady v loni v listopadu: https://www.techforum.cz/topic/62368-samovolné-mazání-nahrávek/#comment-466777
  10. Funguje vyhledávání pořadů podle názvu (a je případně funkční i u českých názvů)?
  11. Taky si na ně vzpomínám, u nás byly i na popelnicích. Říkal jsem si tehdy jak jsou bezdomovci moderně vybaveni.😁
  12. Nechci Vodafone křivdit, je to spíš dotaz než stížnost.🙂 V posledních týdnech se mi párkrát stalo, že jsem nahrávku, kterou jsem měl (na prémiovém STB) pořízenou po čase nenašel (nebyla starší než měsíc a ani poslední, nemám ani tolik nahrávek, aby docházelo k mazání kvůli kapacitě). Nejdřív jsem si myslel, že jsem ji smazal omylem, ale nezdá se mi, že by se to stalo opakovaně (netvrdím ale, že se to v žádném případě stát nemohlo🙂). Máte, prosím, někdo podobnou zkušenost s "mizením" nahrávek?
  13. @kautskym Děkuji za odpověď, ale měl jsem na mysli volání do pevné sítě Vodafone Fixní hlasová síť (VoCable) z GSM sítě Vodafone, tento údaj by tak byl uvedený u mobilních tarifů/předplacených karet. Protože tam (alespoň jsem jej nenašel) není, na základě předchozí odpovědi @Martin - Vodafone předpokládám, že pro GSM Vodafone je exUPC zpoplatněna jako jakákoliv "cizí" pevná nebo mobilní síť. Ale jde spíš o doplňující otázku, když už jsem toto téma založil. To, co jsem chtěl vědět při položení původního dotazů už bylo zodpovězeno.🙂
  14. Děkuji všem za odpovědi. To znamená, že "fixní síť" exUPC je v nabídkách zahrnuta pod "jiné sítě"?
  15. Zdravím, možná je to moje chyba, ale nenašel jsem, jaká je cena volání z mobilní sítě Vodafone na pevnou linku u předplacených karet. Je uvedeno volání v síti Vodafone, platí to pouze pro GSM, nebo je tím myšleno i volání na exUPC? Jde mi hlavně o přesměrování hovorů z mobilu na pevnou, mám pevný telefon ve více místnostech a je tak lépe slyšet než mobil.🙂
×
×
  • Vytvořit...