Přejít na obsah

kenny

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. kenny odpověděl na příspěvek k tématu uživateli harmiczek v Vodafone TV
    Jestli je ještě dneska aktivní vlastně nevím. Dělalo to bordel a od té doby je ten box v krabici ve skříni. Teď jsem se ptal ze zvědavosti, jestli se to už na něm dá vypnout, že bych ho možná mohl zapojit. Jestli se to vypnout nedá, nebudu to riskovat. Když jsem ho zkoušel posledně, několikrát mi způsobil totální zamrznutí AVR (ani na vypínač nereagoval, musel z elektriky). NIkdy předtím a ani potom už se to nestalo, jen když byl zapojený ten VTV box (nebo jak se vlastně jmenuje).
  2. kenny odpověděl na příspěvek k tématu uživateli harmiczek v Vodafone TV
    Proč bych to měl ale vypínat na svých zařízení, když spolupráce TV - AVR - BR funguje bezproblémově. Jen ten jejich bazmek, tu komunikaci ruší, tak už jsem myslel, že to konečně jde na něm vypnout.
  3. kenny odpověděl na příspěvek k tématu uživateli harmiczek v Vodafone TV
    To už konečně jde vypnout HDMI-CEC na VTV STB?
  4. kenny odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone TV
    Je to chyba a ne vlastnost. Proč to někdy funguje a po deseti minutách na tom samém systému už ne? To jako jednou monitory podporují HDCP a po několika minutách už ne? Už od začátku kontrola HDCP nefunguje správně a za celou dobu s tím nikdo nic neudělal.
  5. kenny odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Marek-26 v Vodafone TV
    @Ondra - VodafoneAni jedno nepomáhá, nějaká další rada?
  6. kenny odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Marek-26 v Vodafone TV
    Asi jsem to měl dát spíš sem, ale dal jsem to omylem jinam. Jednou se chci na něco podívat, ale nejde to. Chyba WT1G151. Fakt už mě to přestává bavit. Pořád něco nefunguje.
  7. kenny odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Ondra - Vodafone v Vodafone TV
    Co je zase tohle? Chyba WT1G151.
  8. kenny odpověděl na příspěvek k tématu uživateli petr-000 v Vodafone TV
    Já pořád nic. Podle původních informací měl být převod proveden nejpozději v říjnu. V samobsluze je jen informace o tom, že převod neproběhne. Není tam žádná zmínka, jestli vůbec někdy proběhne. A to prohlašovali, že je to nutnost.
  9. kenny odpověděl na příspěvek k tématu uživateli petr-000 v Vodafone TV
    Čekám na změnu TV tarifu a teď jsem zjistil, že 23.8.2024 došla do samobsluhy zpráva: V podpisu je datum z budoucnosti, nebo jak tomu mám rozumět? Je opravdu velice "inteligentní" posílat důležité zprávy jen do samobsluhy, do které jsem se přihlásil téměř po roce a vlastně jen kvůli tomu, abych zjistil, jestli už nějaká změna proběhla. Hlavně že informace o vyůčtování chodí jak na email tak i na telefon tady úplně zbytečně duplicitně. Prošel jsem všechny vyúčtování od oznámení o změně tarifu a v žádném z nich není žádná informace o tom, že k převodu nedojde.
  10. kenny odpověděl na příspěvek k tématu uživateli petr-000 v Vodafone TV
    Zrovna dneska mě to taky napadlo, jestli už je všechno převedeno, tak jsem se po dlouhé době příhlásil abych se podíval. Internet už je na novém tarifu cca 20 dní ale televize je ještě na původním tarifu.
  11. kenny odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Marek-26 v Vodafone TV
    @Iceman06Mám to podobný. Poslední dobou (možná už přes dva měsíce) je nepravidelně poškozený (od mírného kostičkování až po úplné zamrznutí) obraz i zvuk ČT1 přes DVB-C, na 730 MHz. Ve stejné době na DVB-T je to v pořádku. Přes den je to v pořádku, začíná to někdy v podvečer a trvá to do cca 22:00.
  12. kenny odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Marek-26 v Vodafone TV
    Telefony nejsou položeny blízko TV ale naopak blízko tuneru u PC. Ani jsem na nich neviděl, že by tady "chytali" 5G.
  13. kenny odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Marek-26 v Vodafone TV
    Mám to teď podobně. Cca posledních 14 dní nepravidelné rušení na 730 MHz (ČT1), síla signálu 100%, kvalita standardně téměř 100%, v době rušení hodně kolísá i od 0%. Je mi divné, že to není trvale. Nejvíc se to projevuje na televizích a na settopboxu, počítačové tunery to zvládají lépe.
  14. kenny odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Marek-26 v Vodafone TV
    I při celkovém vytížení CPU do 20% dochází k zasekávání obrazu. Pokud by na krátkou dobu mělo vyskočit na 100%, pak ale soudruzi z VF někde udělali chybu. Po dlouhé době jsem si pustil VTV v prohlížeči a nevycházím z údivu, co všechno se dá zkazit. V poslední době je to standard, každá aktualizace přínáší nové chyby a ještě horší, než předchozí verze. Ten kdo vymyslel full screen nebo nic, by zasloužil pranýř. Ještě jsem slyšel varianty pro zvážení kubánské kleště nebo albánskou rukavici ⚠️.
  15. kenny odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Nika v Vodafone TV
    To chce klid. Na slíbené zavolání druhého dne už čekám přes dva roky. 😉

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community