Přejít na obsah

Skippi

Uživatel
  • Příspěvky

    40
  • Registrace

  • Přítomen

  • Vítězné dny

    2

Skippi naposledy vyhrál 8. dubna

Skippi má nejvíce líbivý obsah

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    Super 500 Mb/s
  • Vodafone mobilní služby
    -
  • Vodafone televize
    Komfort
  • Vodafone zařízení a aplikace
    STB Kaon K-B3000HDCO
    Compal CH7465VF
  • Obec
    Teplice
  • Speedtest.net

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Skippi's Achievements

Úroveň 4

Úroveň 4 (4/14)

  • Reacting Well
  • Dedicated
  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter

Nejnovější odznaky

4

Popularita

  1. Dovolím si přidat citát z mé oblíbené knížky Stopařův průvodce po Galaxii: „Ale ty plány byly vyvěšeny…“ „Vyvěšeny? Musel jsem je nakonec jít hledat do sklepa.“ „Tam je oddělení, kde je vyvěšují.“ „S baterkou.“ „Asi byl zrovna výpadek proudu.“ „A schody zřejmě taky vypadly.“ „Podívejte se, našel jste to oznámení nebo ne?“ „Ale jo, našel. Na dně zamčené registračky, a tu vecpali na zrušený záchod a na dveře dali ceduli Pozor, leopard!.“
  2. Tak už na mě taky došlo. Informace jenom ve vyúčtování, ale o provedené změně bude informace i v Můj Vodafone (v sekci Zpráavy z Vodafone). Proč na stejné místo nemůžou dát i tu informaci o plánované změně prostě nepochopím.
  3. @pmalecekNemám sice Vodafone Station, ale Compal CH7465VF, LAN rozsah mám 192.168.2.0 a na 192.168.100.1 se normálně dostanu. Neblokuje to spíš ten router? Např. na mém Turris Omnia se dá zapnout BCP 38 (Network Ingress Filtering) a ten by možná mohl způsobovat problémy:
  4. Požadavky na vlastní modem má Vodafone na stránkách - https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/3/2025/pozadavky-na-zarizeni-docsis.pdf?nc=13. A jestli do něj koukám správně, tak bych nesměl připojit ani aktuální model (CH7465VF) pronajatý od Vodafone: - nepodporuje DOCSIS 3.1 ale jenom 3.0 - nemá 32 kanálů pro downstream, ale jen 24 - nemá 8 kanálů pro upstream, ale jen 4
  5. Zatím mám pořád Kaon s diskem a pokud mě k tomu Vodafone nedonutí, tak si ho nechám. Hlavně asi kvůli internímu disku, takže si nahrané věci můžu pustit kdykoliv zpětně. Navíc mi vyhovaly 2 tunery - jeden program jsem sledoval a druhý se zatím nahrával. Jen se trochu bojím, co budu dělat až mi Kaon odejde. Jestli jsem jenom špatně nehledal, tak nic takového už Vodafone nenabízí.
  6. Na stránce https://www.vodafone.cz/pece/televize/vodafone-tv/televize-aplikace/ jsem našel tohle: Zkontrolujte, že používáte podporované zařízení. Aplikace je určena pouze pro mobilní telefony nebo tablety. Zařízení by také nemělo mít dodatečné softwarové úpravy (například root), jinak nemůžeme správné fungování aplikace zaručit (obvykle se objeví chyba MV1803).
  7. Mám stejný problém. http://faststone.org funguje: <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//IETF//DTD HTML 2.0//EN"> <html><head> <title>302 Found</title> </head><body> <h1>Found</h1> <p>The document has moved <a href="https://faststone.org/">here</a>.</p> </body></html> https://faststone.org nefunguje: curl --verbose https://faststone.org * TLSv1.3 (OUT), TLS handshake, Client hello (1): * Recv failure: Connection reset by peer * OpenSSL SSL_connect: Connection reset by peer in connection to faststone.org:443 curl: (35) Recv failure: Connection reset by peer
  8. @Veronika - VodafoneVypadá to, že problém je pouze při připojení přes proxy (ZScaler) - když jsem vypnul připojení přes proxy, tak přihlášení funguje.
  9. @Veronika - VodafoneZkusil jsem i na jiném PC, pořád stejné - přihlášení přes https://www.vodafone.cz/muj/prihlaseni funguje, ale přes https://tam.je/forum ne.
  10. @Ondra - VodafoneV anonymním okně jsem to zkoušel a také to nefunguje (Chrome, Firefox). Když se přihlašuji na https://www.vodafone.cz/muj/prihlaseni, tak vidím i "reCAPTCHA": Při přihlašování přes https://tam.je/forum tam "reCAPTCHA" není a možná proto přihlášení neprojde:
  11. Mám stejný problém, ale jde to vyřešit oklikou. Napřed se přihlásit na Můj Vodafone a teprve potom kliknout na https://tam.je/forum.
  12. Skippi

    Zpětné zhlédnutí

    Zkusil jsem problém s točícím se kolečkem ve čtvrtek večer poslat na https://tam.je/forum Další den mi přišel odkaz na formulář, kde jsem se musel autorizovat a dneska mi volal člověk z Vodafonu s tím, že budou sepisovat v angličtině zprávu pro externího dodavatele. Bohužel se neřeší problém jako celek, ale pouze jednotlivé případy - občas se prý stává, že se nějaká nahrávka poškodí.
  13. Skippi

    Zpětné zhlédnutí

    Tak jsem to zkusil a mám stejný problém jako @RichardHorcic - v čase 00:57:21 se objeví točící se kolečko a mám smůlu.
  14. Skippi

    Zpětné zhlédnutí

    Chyba WV1862 je prý způsobená VPN nebo proxy - https://www.techforum.cz/topic/62002-vodafone-tv-ve-webovém-prohlížeči/?do=findComment&comment=464570. Mě to hlásilo stejnou chybu při použití ZScaleru.
  15. Skippi

    Modem Compal

    A když připojíš jenom 1 zařízení přes kabel a restartuješ modem, tak to ani potom nefunguje?
×
×
  • Vytvořit...