První kontakt s vodafonem a hned mě neskutečně vytočili. Z důvodu přechodu na vodafoneTv mi bylo oznámeno, že v souvislosti s výměnou STB dojde ke zdražení služeb o 56 Kč. Předchozí STB mám odkoupený a nově by se pronajímal. První hovor se zákaznickým centrem byl rychlý, prý nic nevidí v systému a zítra se ozve... Po týdnu, kdy se nikdo neozval jsem tedy zavolal já, po dlouhém vysvětlování problému se dozvím, že opět pán nic řešit nemůže, ale předá to na příslušné oddělení a do 3 dnů se ozvou. Překvapivě opět nikdo nezavolal. Tak po dnešní emailové urgenci se mi zavolala úžasná paní - výsledek, že mám teď nastavené služby nejlépe jak to jde a zlevnit nic nejde (mám 500 mbit + komplet za 1001 kč). Jakákoliv snaha o domluvu marná, poslán výpovědní formulář, který zítra podám. Takže pro mě velké zklamání, holt kolegové nademnou natrefili na někoho normálnějšího.