Přejít na obsah

Oval

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

Řešení

  1. Oval: příspěvek v tématu Neúplná instalace byl označen jako odpověď   
    Nepodepisovat předání, reklamovat nedokončenou instalaci a samozřejmě požadovat snížení platby za nedodané, nezapojené služby (TV).
    Bude to těžké, protože donutit UPC téměř k čemukoliv je problém, já to kdysi po třičtvrtě roku musel nakonec vyřešit kompletní výpovědí aby se tím začali zabývat. Do té doby jen slibovali.
  2. Oval: příspěvek v tématu Vypoved jedne sluzby v balicku byl označen jako odpověď   
    2 nat.
     
    Čekat na UPC akci pro nové zákazníky nemá smysl, jedině že si chceš počkat aby ti na lince sdělili že nejsi nový zákazník, pokud máš či jsi měl něco od UPC v minulosti.
  3. Oval: příspěvek v tématu Zákaznická linka byl označen jako odpověď   
    Kde čtete pouze u akutních ...?
    Píší tam:
    Stávající zákazníci: Zdarma volejte 800 77 00 77 nebo *77 ze sítě Vodafone. nonstop

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community