Přejít na obsah

sodekcz

Uživatel
  • Příspěvky

    1 247
  • Registrace

  • Přítomen

  • Vítězné dny

    28

sodekcz naposledy vyhrál 20. prosince

sodekcz má nejvíce líbivý obsah

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    Premium
  • Vodafone mobilní služby
    -
  • Vodafone televize
    Základní
  • Vodafone zařízení a aplikace
    Vodafone Station
  • Obec
    KrPole
  • Speedtest.net

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

sodekcz's Achievements

  1. Jak píšu, hodně štěstí. Jen berte na vědomí, VF je moloch, věci řeší postupně X lidí, občas každý trochu jinak, sem tam operátoři přímo neoplývají ochotou, ti nejníž ani nemají možnost přidělit nějaké bonusy, než se něco narovná, tak to trvá. Taky mám dnes zásek, ale patří do jiné sféry, nic si z toho nedělejte.
  2. Tak hodně štěstí při nápravě. Někdy se občas věci vyvinou jinak, než si člověk představuje. Tak to prostě je. Dovedu si představit rodiče, ty by z toho v jejich věku, kdyby neměli "bednu", kleplo.
  3. Inu, kdo chce moc, nemá nic. Občas se to stane a před Vánoci takhle hazardovat s vlastním připojením, to není příliš bystré... Docela by mě zajínalo, jestli to rozpletete na základě nahrávek telefonických hovorů. Ale nic si z toho nedělej. Aspoň nebudete "lapět na řiti u bedny". Svět na tom nestojí.
  4. sodekcz

    DOCSIS 4.0

    @tomusno ono je otázka, zda do toho konečně nehrábnout a místo neustáleho povyšování DOCSIS si konečně zakopat optiku a vybavit páteř technologií na optiku. Možná to má z dlouhodobějšího hlediska lepší perspektivu.
  5. @dad18"To jako myslíš vážně?Jako že nějaký operátor zazvoní a jde mi do bytu udělat zásuvku? A jak by kontroloval tu zásuvku u mě v bytě? Víte vůbec kdo má právo vstopit do mého bytu?Podle občanského zákoníku to montér od operátora určitě není!" Ale no tak. pane kolego. Ono je to trochu jinak, děláš z toho kovbojku. V praxi to vypadá asi takhle : chceš službu, podepíšeš s operátorem smlouvu, kde si vymezujete vzájemné povinnosti a závazky. Smlouva řeší jak montáž, tak zpravidla vlastnické podmínky, podmínky vstupu, podmínky pro demontáž zařízení. Celé tanečky kolem téhle záležitosti. Není to tak, že by libovolný operátor naklapal do tvého bytu s požadavkem na umístění kabeláže a zásuvky. Nechceš službu, nic nepodepíšeš, operátor k tobě neleze, není co odstraňovat. Páteřní rozvody, pokud je např. vícebytový objekt se řeší opět smlouvou s majitelem objektu a umísťují se opět na základě smlouvy. Za nějaké cvaknutí v bytě asi žádné popotahování nebude, pokud tím nenarušíš stabilitu sítě ostatním účastníkům. Pořád máš možnost vyzvat majitele k odstranění. Ber to trochu s nadhledem. 😉
  6. @Ivo2003sporů ohledně umístění, údržby, přístupu, zrušení atd ... zařízení pro elektronickou komunikaci tady už pár bylo. Např. si vyčuraný operátor k někomu na půdu umístil nějaká technická zařízení, s majitelem objektu podepsali smlouvu a následně se majitel při nějakých problémech nestačil divit, co všechno podepsal. A to ještě majitel objektu třeba poskytoval elektřinu na napájení takových zařízení. To píšu jako laik, pár případů řešených v TV jsem zaznamenal. Pravda, nejednalo se jen o dráty a zásuvku.
  7. Čistě hypopeticky, v některých lokalitách jsou telefonní dráty jedna z mála možností, jak např, připojit internet (xDSL).
  8. @Pavel Pesek Montáž určitě proběhla na základě souhlasu o instalaci zařízení pro elektronickou komunikaci. Museli byste se dohodnout na odstranění. Nevím, nakollik to řeší vaše smlouva.
  9. @janicka.jiru Pokud máte na mysli smartbanking, tedy nějakou banku v telefonu, tyto údaje jsou přímo v aplikaci té které banky. Tyto údaje se z aplikace nedají jednoduše získat. Nemají nic společného s eSIM. eSIM je maximálně brána do telefonu. Pokud řešíte nějaký problém se zneužitím údajů, pak je nějakým způsobem musela postižená osoba útočníkům poskytnout nebo aktivně pomoct získat.
  10. Plně s tebou souhlasím. Rozum mi velel, nehrab do toho! Jen jsem takovej blbec, že mě tady nasr..y spousty spekulací, ohánění se routerovou svobodou a další coby, kdyby, že jsem to prostě zkusil ... 💥 Teď se musím snažit vydržet co nejdýl s Arrisem, když už jsem do toho šel. Dnes se mi poprvé po zapojení podařilo naměřit plnou rychlost UP. A můj další pohled na věc byl, že se možná vyřeší problém na WAN portu Mikrotiku. Což asi úplně nedopadlo ... zatím mi to jednou spadlo. Musím tomu nechat delší dobu.
  11. (3500B, sorry) VF Staion už nemám, myslím že měl i v bridge 12 W.
  12. sodekcz

    Firmware update

    Not sure if it can help to you - compare releasing date / version of your firmware with this one (look for your VMG...) : https://support.zyxel.eu/hc/en-us/articles/360019108619-Zyxel-security-advisory-for-DNSpooq If you have downloaded file (your file) which failed, try rename *.bin file to short and simple name first, after that try upgrade manually again.
  13. sodekcz

    Změna IPV4 adresy

    Ze zajímavosti - jak se dává příkaz DHCP release na WAN port? Na počítači na vnitřní LAN kartu je mi to jasné, ale na vnější veřejnou IP adresu?
  14. Informace pro šetřílky - Arris 3550B, spotřeba po náběhu systému cca 10 W.
  15. @zajdeepapírově změna probíhá. Z nové smlouvy mi odečtou cenu za pronájem modemu. Dle operátorky nedojde k žádné další změně, ceny, parametrů atd... Jen musím napsat, jsem pouze uživatel kabelového internetu. Neměl jsem a nemám žádné další placené VF služby. Žádná televize, žádné karty, žádné set top boxy atd. Jen mám na sebe psán ještě internet u rodičů, tam by se žádná změna smlouvy neměla projevit. Veřejná IP4 (dynamická) mi momentálně zůstala naprosto stejná, jako jsme měl přes VF Station. V samoobsluze už mám nové číslo služby (i staré) a vlastní zařízení. Jinak co jsem psal pár postů dozadu ohledně Mikrotiku (obrázek), to nesouvisí se změnou na lince a s výměnou modemu.
×
×
  • Vytvořit...