Přejít na obsah

sodekcz

Uživatel
  • Příspěvky

    1 266
  • Registrace

  • Přítomen

  • Vítězné dny

    28

sodekcz naposledy vyhrál 20. prosince 2024

sodekcz má nejvíce líbivý obsah

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    Premium
  • Vodafone mobilní služby
    -
  • Vodafone televize
    Základní
  • Vodafone zařízení a aplikace
    Vodafone Station
  • Obec
    KrPole
  • Speedtest.net

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

sodekcz's Achievements

  1. Ve svém okolí neznám snad nikoho, kdo by s routerem TP-link nepřišel do styku. Objevily se spekulace, že tato značka by mohla být v ohrožení na US trhu. https://www.digitaltrends.com/computing/tp-link-router-alternatives/
  2. sodekcz

    T-Mobile Cable Internet

    @retrontak se občas stav tady na forum, abys mohl nas|rat ty z nás, kteří optiku v domě nemají a jen tak mít nebudou 🤨 Stěhovat se kvůli netu nebudu. 😉
  3. @Solunzeptám se možná hloupě. Ale pro jistotu - máš správně nastavený bridge režim na Compalu? Co kdybys požádal o výměnu Compalu za aktuální modem VF Station?
  4. Trojitě zopakovaný argument už přece musí být pravda, ne? 😉 Technici jsou taky jen lidé a jak jsem se přesvědčil, jejich profesionální i mentální úroveň bývá hóóódně rozdílná.
  5. Technik to nascanuje do svého mobilního zařízení. Od toho okamžiku ppprobíhá změna v systému VF.
  6. To můžu potvrdit. Samoinstalace bylo jen předání a zaregistrování MAC. Potom technik pádil po svých. Žádné čekání na roběh netu.
  7. sodekcz

    EPG

    Neumřel, pokud vím. Nebylo to nic mimořádného. Předpokládám, že minimálně v daný den by EPG mělo sedět. U VF je to příliš častý nešvar a změn, vyvolaných skutečně mimořádnou situací, zas tak moc není. Nedokážu za sebe dělat archiv a porovnávat pořady zapsané do EPG před několika dny s tím, zda se k dnešnímu dni náhodou něco nezměnilo. Když jsem měl dřív možnost porovnat EPG z terestriálního vysílání s tím co šíří VF, alespoň ČT seděla a měla hlavně přesnější informace. u VF je to "eine kleine katastrofe".
  8. sodekcz

    EPG

    Myslíte, že to byl pořad s Annou K? Nebyl, milé děti, nebyl. Byli to Cimrmani, jak patrno z náhledu. Zajímalo by mě, proč tento chaos VF vyrábí. V oblasti EPG asi neexistuje ani píď nějaké kontroly.
  9. @pracovnivykaz123no jestli jsi to popsal správně, máš dva telefony a chceš je použít jak píšeš, tak musíš mít na každém telefonu SIMku s jiným číslem. Na každé z nich potom zvolit tarim s poměrem volání/data dle vlastní představy. A v tom případě se ani nemusíš držet stejného operátora.
  10. sodekcz

    Modernizace sítě

    To vypadá, že je omezená kapacita sítě. Zaváháš, máš smůlu. Někdo vyčerpá dostupné připojení, tak se sníží dosažitelné rychlosti pro další přípojky.
  11. sodekcz

    Extender

    Smysl je v tom, že máš zřejmě víc spolupracujících jednotek. Pokud jsou k tomu dělané, dokážou signál distribuovat lépe, než modem s nějakým jednoduchým zařízením, kde spolupráce bude na daleko horší úrovni. Pořád předpokládám, že má @Atturvíce k tomu určených jednotek.
  12. sodekcz

    Extender

    Není extender jako extender. Obyčejný extender naopak původní signál potřebuje, jinak nemá co "extendovat". Předpokládám, že proto se tomus ptá na typ extenderu. Uživatel má pravděpodobně VF super wifi, nebo něco podobného, kde je potřeba původní signál na modemu vypnout a přivést signál kabelem minimálně k první z nových jednotek.
  13. sodekcz

    Vodafone UltraHUB 7

    @Ivo2003to není zdarma. To je zkrátka za cenu pronájmu. To, že je pronájem v této době v přijatelné výši a třeba se vyplatí zařízení nechat vyměnit (spíš než pořídit vlastní), nemusí být s příchodem nových zařízení až tak jednoznačné. Stejně, jako nákup nebo výměna vlastního zařízení může být dnes darda (jako že je), tak se situace může za nějaký čas otočit. Nebo při troše štěstí aspoň finančně srovnat. Jasné je, že každé zařízení jednou morálně zestárně a je nutné ho obměnit. Technicky méně zdatní uživatelé tohle zpravidla neřeší. Běží na zařízení od providera a teprve pokud se ukáže nějaký problém, hledají řešení. (Často svou neznalostí např v oblasti WiFi extenderů situaci ještě zhorší, v případě další WiFiny si vlastně často zapojí druhý router a diví se, že netisknou na společnou tiskárnu atd...) Sorry za offtopic.
  14. Myslím že VF by měl automaticky optimalizovat úplně jinde, než v klientské části WiFi (byť to může mít tak lišácky ukryto ve smlouvě).
  15. Celé je to bizár. Teď nechci hodnotit, zda je zrovna tenhle konkrétní případ vina VF nebo @Michal Kourek. Vydrž, nechej doběhnout jednotlivé kroky, stejně ti nic jiného nezbývá. Postupuj na základě dílčích výsledků dál a dál, pokud na to máš nervy. Nakonec to nějak, byť s mírnými ztrátami, nějak dopadne. Ono bez té "bedny" prostě člověk nějak chvíli přežije 🙂 VF je moloch, není zcela userfriendly, (to se mi soukromě potvrdilo několikrát). Mají natolik přebujelou závislost na vlastních IT systémech a neschopných operátorech v první instanci, že vyřešit něco pro mladého ale "méně bystrého" člověka, nebo seniora, který sice služby má ale on-line světu a svému zákaznickému účtu přestává rozumět a je na jednání v prodejně závislý, nebo něco, co se jen trochu vymyká jejich nalinkované situaci, je téměř nemožné. Nečekejte zázraky ani příliš přístupu po lidské stránce. Ani zákaznická linka, nebo prodejna vám nepomůže (taky na základě osobní zkušenosti) a vy potom sedíte dvě hodiny u počítače před zákaznickým účtem zemřelého účastníka a nedokážete převést služby na pozůstalého, ani rozběhnout zákaznický účet toho pozůstalého, přestože vás všude ujišťují, že už všechno v systému funguje a "mělo by to jít" jít, ale konkrétní kroky z nikoho nevyrazíte jen proto, že všechno visí na jedné drobnosti, se kterou právě ty z nejchytřejších VF systémů nepočítají. Ale nechci jen kafrat. Za mě osobně, můj vlastní účet a moje problémy, asi jsem měl štěstí. VF mi vyšel vždycky vstříc a naše jednání, technická i administrativní vždycky aspoň nějak dopadla ke vzájemné spokojenosti.
×
×
  • Vytvořit...