Tak se tady "hezkypěkně" pomíchaly parametry obdobné služby u jednotlivých operátorů.
Upozornění na vlastní mobil je řekněme až taková další nádstavba, kterou např. zmíněný Seznam využívá.
V principu je nutno říct, že v podstatě :
u O2 nejméně komplikované a zřejmě uživatelsky průhledné řešení. Není třeba nic nastavovat v účtech pro jednotlivá čísla. Každé číslo má možnost přijmout SMS odeslanou z e-mailu. Každý jednotlivec může ze svého e-mailu na číslo O2 takovový e-mail do SMS odeslat. Bránu poskytuje O2. Služba však není garantována.
u t-mobile si musí každý, kdo chce takové SMS přijímat nejprve službu pro své konkrétní číslo aktivovat. Tudíž to neběhá od počátku automaticky, nelze paušálně říct, že na všechna čísla t-mobile (bez aktivace služby) taková SMS doje. Služba zřejmě zatím funguje spolehlivě. Bránu poskytuje t-mobile. O garanci služby nebo o výhledu do budoucna tady také není zmínka.
u Vodafone je v podstatě nejvíc komplikované nastavení a propojení mezi číslem mobilního telefonu a fiktivní e-mailovou adresou. Navíc si musel každý taktéž službu v rámci svého čísla nastavit a aktivovat. Toto komplikované propojení - bránu, chcete-li, poskytoval VF a rozhodl se službu zcela zrušit.
A teď babo raď 🙂 V každém případě každý subjekt si může podobnou bránu postavit sám.