-
Příspěvky
15 -
Registrace
-
Vítězné dny
2
bumper naposledy vyhrál 13. listopadu 2018
bumper má nejvíce líbivý obsah
Služby Vodafone
-
Vodafone pevný internet
500 Mb/s
-
Vodafone mobilní služby
-
-
Vodafone televize
Klasik
-
Vodafone zařízení a aplikace
Modem Compal
-
Obec
Brno
bumper's Achievements
-
Brno, taky už skoro tři čtvrtě hodiny nefunguje internet, chvilkama naskočí jinak neustále píše problém s DNS
-
Email od UPC už mi dnes nefunguje, nelze se připojit a stáhnout, ani odesílat poštu. Takže je to tak, jak se psalo. Konec 31.8.2020.
-
bumper si změnil profilovou fotografii
-
[TZ] Naši zákazníci si kvůli přechodu na DVB-T2 nemusí kupovat novou televizi
bumper odpověděl na téma uživateli tomus v Vodafone TV
Stačí navštívit stránky UPC a tam je vše popsáno. Pro zákazníky UPC se po přechodu na DVB-T2 nezmění vůbec nic, nemusí nic řešit, Jak co se týče kódovaného DVB-C, tak co se týče základní nabídky start, která bude nadále fungovat stejně jako doposud, tedy pojede stále pod DVB-T i na starších televizorech. Není třeba kupovat žádné krabice, nic. https://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/sluzby/televize/upc-tv/dvb-t2/ -
Mě to dělá už delší dobu i ve Win7 při přehrávání v prohlížeči ( Chrome ). Chvílema je obraz úplně rozmazaný v nízkém rozlišení, pak to zase pomalu samo přejde do HD. Dělá to hlavně u pořadů přehrávaných ze záznamu, i při přeskakování. Jednoduše to nedrží HD kvalitu.
-
Ve Win7 používám Chrome a UPC Zone funguje bez problému. Stejně tak v Opeře. Pokud potřebuješ nutně používat IE 11, tak to neporadím, v čem konkrétně může být chyba.
-
Díky za info. Mě to v Chrome stále nefunguje, ale teď jsem to otestoval v prohlížeči Opera a tam mi to funguje. Takže problém je asi v prohlížeči 😞
-
Dnes jsem dal po delším čase zase Horizon Go šanci a chtěl jsem se dívat na jeden pořad. Program naskočil hned, tak jsem se radoval, že už to konečně funguje. Bohužel moje radost netrvala dlouho, během půl hodiny se to asi 4x přerušilo, třikrát to šlo obnovit a sledovat dál, po čtvrté už zůstalo jen nekonečně rotující kolečko "pořad začíná za chvíli" . Jediná možnost, jak se na pořad dokoukat bylo chvilku počkat a pak zapnout zpětné přehrání, zpětně už to jelo bez výpadků. Začínám to brát tak, jako bych tu službu od UPC vůbec neměl, protože s takovouto spolehlivostí je to k ničemu. ( mám Win7, Chrome, připojení internetu přes kabel )
-
Koukám, že se tady týkají výpadky sítě asi jen lidí z Prahy. No já jsem z Brna a od dnešní 0:45 jsem měl celkově dva dlouhé výpadky internetu. Myslel jsem si, že se asi něco opravuje, protože to bylo v brzkých ranních hodinách, tak jsem počítač vypnul a dnes odpoledne zapnul s tím, že už bude snad vše v pořádku. Internet ale opět nefungoval. Tak jsem restartoval modem a asi po dvaceti dlouhých minutách začal Internet fungovat. Od té doby to funguje ( snad to nezakřiknu ). Přidávám to ale k tomuto tématu spíše proto, že jsem si chtě na stránce zákaznické podpory ověřit, jestli šlo o nějaké plánované, nebo servisní výpadky. Na stránce UPC na mě ale vyskakuje doteď tato obrazovka, tak teda fakt nevím jak si mohu výpadky ověřit. ( mám jen PC a připojení k internetu pouze od UPC ). Ta stránka s výpadky je opravdu přesunuta jinam, nebo prostě jen nefunguje? ( ty obrázky kde se dá výpadek nahlásit fungují ) nefunguje to pod tím, kde má být možnost výpadky ověřit.
-
No pokud UPC cenu navyšuje, tak ji zvyšuje většinou plošně, tedy zvýší ji jak novým, tak dlouholetým zákazníkům. Takže ten dlouholetý zákazník prostě platí vždycky více.
-
To je moc hezké a UPC gratuluji. Ono bodejť by nestoupal zájem nových uživatelů, když jim UPC servíruje daleko lepší služby za ceny o několik set menší, než musí platit stávající dlouholetí věrní zákazníci. Osobně jsem několik let platil vždy o hodně více, než co platil nový zákazník. Stejná služba - dlouholetý zákazník přes 820,- Kč měsíčně ( a to prosím s věrnostní slevou ) :) Nový zákazník za zcela identické služby 559,- Kč. Dlouholetým zákazníkům nezbývá nic jiného, než se jednou za rok, nebo dva začít telefonicky doprošovat a doslova smlouvat jak na nějakém čínském trhu o nižší ceně. Dám příklad jak jsem to měl naposledy já osobně. Platil jsem za Internet 30/1.5 + TV klasik 699,- Kč s věrnostní slevou. Během asi dvou let mi UPC navýšilo cenu až na 820 Kč. S tím, že mi byla zvednuta rychlost internetu na 150/10. A tuto cenu jsem dost dlouho platil a kdybych se sám neozval, tak ji platím dodnes. Zatímco nový zákazník za zcela identickou službu už dávno platil jen 559,- Kč ! Docela rozdíl, řekl bych. Nakonec se mi podařilo ukecat paní na UPC co to má na starosti na cenu nižší, ovšem ejhle. Pokud si zadám na stránce UPC, že chci internet 150/10 + TV Klasik, vyběhne na mě ( pro lokalitu Brno , kde bydlím ) cena 579,- Kč měsíčně včetně pronájmu nejnovějšího modemu a settop boxu. Paní z UPC mi ale snížila cenu z 820,- na podle ní krásných 609,- Kč. To zní dobře a měl jsem radost, ale problém je v tom, že já mám vlastní kartu v TV a box k TV nepoužívám. Měl bych tedy platit o 70,- Kč méně ( to je cena za pronájem boxu ), tj. Podle ceny na internetu by to dělalo 509,- Kč. Tohle ale paní z UPC nehodlala akceptovat a že už níže s cenou jít nemůže, nakonec mi dala aspoň 20,- Kč slevu na modem :) Ale stejně jsem se nedostal na cenu, kterou zaplatí za stejnou službu nový zákazník. No a aby ta legrace nebyla zase až tak jednoduchá a radost ze slevy netrvala moc dlouho, tak nově nabízí všem novým zákazníkům v Brně UPC za cenu 579,- Kč internet 500/30 + TV Klasik + telefon 30 :))) A já budu jako věrný a dlouholetý "osel" platit zase více za podstatně nižší rychlost. Tak to jen takové moje povzdechnutí nad tím, jak ono UPC vlastně ve skutečnosti funguje a jak přistupuje k novým a dlouholetým zákazníkům. Být nový zákazník, tak napíšu UPC bravo! Ale z pohledu dlouholetého zákazníka tam prostě vidím jistý puntík na kráse :) Osobně bych uvítal, kdyby UPC upravovalo ceny stávajícím zákazníkům podle toho za kolik ty služby v daný moment opravdu nabízí. U zdražování to funguje, u zlevnění nikoliv 😞 Opravdu se mi nechce každým rokem smlouvat o ceně po telefonu, přijde mi to dost nedůstojné.
-
Mám Windows 7. Každopádně ta online televize, nebo webová stránka, nebo jak tomu budeme říkat, je dělaná pro webový prohlížeč, takže by v prohlížeči měla správně fungovat. Zajímalo by mě, jestli tvůrci Horizon Go o tomto problému ví, přeci pokud něco nefunguje jak má, tak se to snažím napravit, ale tady tu snahu o nápravu nějak nevidím.
-
Aha, to jsem nevěděl. Díky za informaci, ale asi to tím fakt nebude. Já prostě nevím čím to je 😞
-
Tohle se mi děje v Chrome taky skoro pořád, několikrát jsem to sem psal ale nějaké opravy, nebo řešení jsem se nedočkal. Zřejmě se nejedná o chybu, ale nějakou speciální featuru Horizon GO. Nechápu, proč to nemůže v nejpoužívanějším prohlížeči Chrome fungovat bez chyb. Stěžovat si přímo u UPC asi smysl nemá, protože služba je prý "zdarma", takže na ní nejsou žádné garance, že musí stoprocentně fungovat. Potom ale nechápu, proč je ta služba uvedena jako součást placených balíčků služeb. Předpokládal bych, že je to tak nějak započteno v ceně té služby, kterou si platím, tedy internet a digiTV, ale asi ne. Takže já už jsem se s tím, že to ve většině případů nefunguje, nebo se musí několikrát refreshovat stránka smířil. Rozhodně nehodlám kvůli Horizon Go měnit prohlížeč, na kterém mi jinak funguje vše ostatní bez problémů už několik let. Pořád si myslím, že problém je zakopaný někde ve zpětném přehrávání. Dokud jsem si ho neaktivoval, tak vše běhalo jak po másle. Bohužel zpětně už to nelze deaktivovat.
-
Mám stejný problém, řeší se to tady, ale zatím to stále funguje - nefunguje. Přesně tak jak to popisujete. Chlapík z technické podpory UPC mi na dotaz odepsal, že mám vymazat paměť prohlížeče, že jemu to prý pomohlo. Tak mě to tedy nepomohlo.
-
Zdravím, mám dotaz ohledně staršího modemu Scientific Atlanta. UPC mi poslalo upozornění, že od 1.2.2016 mi zvednou rychlost na 100Mb/s. Já mám ale obavu, že můj modem tuto rychlost už nepodporuje. Nevíte jestli mi po tomto datu po přepnutí na 100 Mb/s přestane fungovat internet? Nebo to poběží jen pomaleji, tedy co modem "zvládá". Doteď jsem měl rychlost 32Mb/s. Z UPC mě na nutnost výměny modemu s ohledem na ohlášené zvýšení rychlosti nikdo neupozornil, tak jsem z toho zmaten. Nerad bych zůstal od 1.2 bez internetu. Jde mi hlavně o to, jestli to po tom přepnutí na 100 Mb/s technicky vůbec může fungovat, byť jen pomalejší rychlostí. Nemám teď totiž vůbec čas na případnou výměnu modemu ( pravděpodobně bych to během příštích 14ti dnů nestihl ) a zůstal bych tak nějaký čas úplně bez internetu, což bych opravdu nerad.