-
CH7465 max. cca 260Mbit
-
CH7465 max. cca 260Mbit
Píšu, měřeno kabelem, ano, nebyl jsem línej vytáhl ze skříně UTPčko a měřil přímo na Compalu 🙂 Aha, to jsem si nevšiml, doplněno 🙂 Ale asi to bude nepodstatné protože jsem teď zkoušel tovární nastavení - bez výsledku. Po 15 minutách je tam nějaká změna, nevím jak moc tam ty chyby padají.
-
CH7465 max. cca 260Mbit
Ahoj, dostanu z tohoto modemu maximalně cca 260Mbit. Přepnuto na BRIDGE Zkoušeno na 3 NB a jednom PC, samo že přes kabel, připojení 1Gbit Donedávna vše fičelo v pohodě. Rychlost měřena na speedtest.dkm.cz Ze startu to jede třeba 280 ale postupně to padá dolů. Upload sedí - 32.6 ping taky v pohodě (aspoň myslím) 17.1 A pro zajímavost, pokud skusím speedtest.net jsem zhruba na polovině https://www.speedtest.net/result/16156858645
-
Packet loss po výpadku v noci
Jak se to vyřešilo?
-
vodafone.cz down?
Jo už to jede. Ale je sranda že ve VF síti nejedou stránky VF - na PC - přes kabel - pro štouraly 😉 Probíhá nějaký DDoS útok?
-
vodafone.cz down?
Ahoj, jedou Vám stránky vodafonu? CHtěl jsem jít zaplatit vyúčtování, a nejde 🙂 "Odpověď webu www.vodafone.cz trvala příliš dlouho."
-
Nefunkční zpětné zhlédnutí
Přes displayport.
-
Nefunkční zpětné zhlédnutí
A nemúže to být tím že používám Chrome ve verzi 100? Chybu v tom případě může způsobovat třímístné číslo verze prohlížeče. Edit: Ne nefunguje ani v EDGE prohlížeči.
-
Nefunkční zpětné zhlédnutí
A co displayport? 🙂 Mám a chyba WT1807 také vyskakuje 😞
-
Nefunkční VF TV aplikace
Asi ještě není převod kompletní. Je to více než týden. Zde na fóru jsem četl že u někoho trvá převod třeba půl roku. Opravdu? A to mám platit za službu se kterou nebyl problém a nyní je v podstatě nefunkční a v mnoha parametrech odlišná? Čekal jsem že převod bude otázka max.24 hodin, ne dnů 🙂 😉
-
Nefunkční VF TV aplikace
To je aktuální rychlost stahování. S tou problém nemám ani na WiFi ani na 4G 😉 Co mě zaráží je že Horizon go fungovalo bez problému, snad jen mimo CZ(nebo EU?)bylo omezení, ale na to stačí VPN.
-
Nefunkční VF TV aplikace
Ahoj, je toto normální? V úterý začal převod k VF od UPC - stále není dokončen. A aplikace VF TV asi taky nefunguje jak má. Nebo je to standard? Ani nevím jak spustit nějaký program. Celá ta aplikace mně přijde poněkud podivná.
-
Bez přihlašovací SMS
Chce to zavolat na infolinku 800 77 00 77
-
Pomale stahování po přechodu na 1gb
Zkoušel jste test od VF? http://speedtest.dkm.cz/
-
Modem Vodafone Station
Aha, chtěl jsem požádat o nový modem protože před časem (alespoň co jsem pochopil tady z diskuze) že už režim BRIDGE podporuje. Čili předpokládám že se asi vyskytly nějaké problémy a FW a nebo funkce byla stažena? Ať vím a zbytečně nežádám o změnu. Potřebuji IPv4 a BRIDGE režim 🙂 Děkuji
Gorole
Uživatel
-
Registrace
-
Přítomen