Přejít na obsah

Medvěd

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Medvěd přidal příspěvek k tématu do Vodafone TV
    Už jsem to tu někde psal, ale: STRONG LEAP-S3+V2 umí i VodafoneTV. Ale není 8K... :-)
  2. Medvěd odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Melandry11 v Vodafone TV
    Nevím, jestli je to echt správné vlákno kam to napíšu, ale mám čerstvě krabku STRONG LEAP-S3+V2 a jede na ní zatím vše, včetně aplikace Vodafone TV (+O2TV, MAX, iVysílání, KODI a tak). Tak kdo potřebuje, tak stojí za pozornost - a za levných 16 stovek.
  3. Medvěd odpověděl na příspěvek k tématu uživateli olse v Vodafone internet
    Rozumím tomu dobře? Uživatel (zákazník) olse měl 1gb přípojku spolu s nějakým (starým) formátem televize. Udělal to co asi každý z nás, se změnou tarifu vnucenou Vodafonem, jednal o ceně za nový balíček služeb. Součástí balíčku a vyjednání nové ceny byl i původní nasmlouvaný, užívaný a placený internet 1Gb. Po dohodě o nové ceně přišla informace od Vodafonu, že na té adrese (počítám že stále stejné, na stejných drátech ve stejném domě), nejde 1Gb zřídit. Je to tak? Pokud ano, tak je to divné. Nebo... vychytralé. Info, že se staré tarify ruší postupně, že původní 1Gb byl špatně měřený, že v okolí sídlí pirát a loupí, nebo že se kapacita postupně navyšuje mně přijde irelevantní. Trochu mi to připomíná situaci, kdy nějaký prodejce hrnců, pardon, internetu od Vodafonu a s vodafonským posvěcením, logem a odkazy polepil dům nabídku právě 1Gb. Když jsem se o to začal zajímat, nabídl mi Vodafon na mé adrese a mých drátech 150 Mb nebo něco podobně malého. A informace, že tady v centru Prahy nic jiného být nemůže. Hmm, mám vodafonských 500Mb.
  4. Medvěd odpověděl na příspěvek k tématu uživateli casperp v O všem ostatním
    No ano, používání silných hesel je potřeba. Ale nezapomínejme na těch minimálně 7 úniků dat jak zmiňuješ. Tam bych hledal grunt, z kterého potom tyjí podloudníci. Ostatně, je-li to s těmi úniky dat doopravdy tak jak píšeš, tak by mě zajímalo, kdo je za to odpovědný a jak to vlastník - správce dat vyřešil s těmi, které přivedl do takovéto situace.
  5. Medvěd odpověděl na příspěvek k tématu uživateli paffko v O všem ostatním
    No nekecej...
  6. Medvěd odpověděl na příspěvek k tématu uživateli paffko v O všem ostatním
    Nó, za komunisty se také nesmělo povídat o tom jaké je to na západě. Nebo dokonce chválit.
  7. Medvěd odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Pavel m v Vodafone TV
    No jasně. Když je vaší firemní strategií přidávat porno, tak se musí jinde ušetřit.
  8. Medvěd odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Marek-26 v Vodafone TV
    Tak díky za zprávu. Zase se tolik nestalo O2TV mně fungovala...
  9. Medvěd odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Marek-26 v Vodafone TV
    Netušíte někdo co je zase tohle? Nemohli jsme vás přihlásit, zkuste to znovu později (MA1G215) Manželka na horách se chtěla dívat na mobilu na televizi a tohle. Zkusil jsem to u sebe doma a to samý Zkusil jsem i na prohlížeči a tam pro změnu: Požadavek se nepodařilo zpracovat. Zkuste to prosím znovu. (WG085)
  10. Medvěd odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone TV
    Pozoruhodné je, že jste jediní, kteří s touto věcí zákazníky otravují. Možná byste se měli více starat o zákazníky než o ochranu TV obsahu. To už byste mně také mohli zakázat jít na pivo a deklarovat to ochranou mého zdraví.
  11. Medvěd odpověděl na příspěvek k tématu uživateli homberg v Vodafone TV
    No, přiznám se, číslo pro volání ze zahraničí mě zkoušet nenapadlo... Ještě jsme na Žižkaperku samostatnou republiku nevyhlásili 🙂
  12. Medvěd odpověděl na příspěvek k tématu uživateli homberg v Vodafone TV
    2 Technikus. Díky! 800 a šest sedmiček mi poradil ten obchoďák, ale tam jsem se nedovolal - spojený hovor, ale ticho a cca po 30sec se to rozpojilo. Ty "Díky !" jsem myslel fakt vážně, nicméně spojení na lince pro zákazníky co mají pouze pevný internet nebo VTV skončilo jak? No, správně. Jako zákazník Onenetu volejte... přepojíme... pracovní doba... Pravděpodobně abych se dovolal Vodafonu si zítra půjčím od někoho z kolegů telefon s jinou než VF simkou. Nebo si zajedu na chalupu pro telefon s datamánií - a to se vyplatí! 🙂 Možná dovolat se je také nenárokovatelná služba! 🙂
  13. Medvěd odpověděl na příspěvek k tématu uživateli homberg v Vodafone TV
    Moc se jim to nepovedlo - tak se neptej o co mě jde. A informace, že TY se na infolajnu dovoláš v 18.30 je mi houby platná, protože jsem popsal přesně situaci, kterou jsi ale zřejmě nepochopil. Nemám balíček Family. A jenom se zeptám - co je ještě nenárokovatelná část služby Vodafone za kterou si platím? Abych byl připraven...
  14. Medvěd odpověděl na příspěvek k tématu uživateli homberg v Vodafone TV
    2 Pavel m: Voyo? Pořád mně funguje, zkoušeno na mobilu a PC... Kde dělám chybu? Pokoušel jsem se začít řešit stav okolo konce Voyo tak, že změním službu VTV. Zavolal jsem poradci, který se mi při zařizování a dohadování ceny při poslední změně (=zdražení) sám ozval - a popravdě nějak jsme to vyřešili. Nechal mi tehdy své telefonní číslo, kdybych něco v budoucnu potřeboval ať zavolám. Budoucno se právě stalo. Zavolal jsem mu a dozvěděl jsem se, že situace okolo Voyo ho štve stejně jako mě, ale že mi nepomůže, neb služby prodává, dojednává, ale nemění. OK. Zavolal jsem na infolajnu *77. Bylo 16:38, je všední den, odpoledne v městě Praze. Protože mám od VF pevný internet a TV, ale telefon mám v Onenetu, můj pokus dovolat se na infolajnu skončil oznámením, že jako zákazník Onenetu mám volat jiné číslo, ale že mi tam přesto přepojí. Že o to nestojím, protože mi nejde o telefon, ale o VTV se nikdo neptal, ani ten roztomilý robot, který mě poroučel co mám mačkat. No, nechtěl jsem, ale byl jsem přepnut na Onenet. Ajajaj! Ono je 16:38 a pracovní doba je pouze do 16:30... Taková škoda. Ale, plechová huba byla milá a zase se snažila vyzvědět o co mi jde. Po zmáčknutí několika dvojek a jedniček, jsem byl přesměrován kamsi (fakt nevím kam, infolajna k VTV to ale nebyla), kde mě bylo oznámeno, že pracovní doba ve Vodafonu je ... ano, do 16:30. Ať zavolám v pracovní době. Jak se tedy po 16:30 v této zemi mohu dovolat na infolajnu?
  15. Medvěd odpověděl na příspěvek k tématu uživateli homberg v Vodafone TV
    Přišlo mi to také. Takže logické řešení: Můj předplacený balíček se zmenší o Voyo v ceně 159,- Kč. Za týchž 159,- Kč, taktéž měsíčně, mně Voyo nabízí Nova. Protože nemám zájem o kompenzaci, kterou se mi snaží nabídnout Vodafone (fakt další stupidní péčka ani Prima+ na tři měsíce nechci), očekávám tedy od Vodafonu nabídku na snížení mé platby za VTV o 159,- Kč měsíčně. Prostě - kupujete si u nás housky, rohlíky a chleba. Rohlíky už nebudeme dále nabízet, tak vám cenu snížíme právě o ty rohlíky, když nechcete místo rohlíků náhradou třeba špenát 🙂

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community