Přejít na obsah

homberg

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

Řešení

  1. homberg: příspěvek v tématu Výpadek televize byl označen jako odpověď   
    David - UPC> 
    To, ze tu reknete par lidem, ze vypadek byl odstranen, je sice hezke, ale problem se sluzbou Hlaseni poruch na webu UPC, kde se vse tvari, ze zadne vypadky nejsou, to neresi. Chtelo by to nejak poresit, aby stav odpovidal skutecnosti.
  2. homberg: příspěvek v tématu varovani od VF - otevreny vzdaleny pristup FTP byl označen jako odpověď   
    @Veronika - Vodafonetak jsem vyslysel Vasi prosbu a na uvedeny email napsal a popsal situaci. Asi resite stovky dalsi incidentu, protoze se mi opet nikdo neozval. Zato jsem dnes v poste nasel dalsi varovani od vas:
    Otevřená služba vzdáleného přístupu - Telnet     IP: 89.102.197.56
    port: TCP/23
    čas zjištění: 2023-11-23 16:42:11
    incident č. 200494  
    Tentokrat tedy port 23...co si mam o vas myslet? Seriozne mi prosim odpovezte. Dekuji.
    Edit::  Tak nakonec v 18:45 opravdu zavolal nekdo, kdo to ma v gesci. V systemu pro mne nastavil nejaka pravidla = vzal na vedomi pruzkum CZ.NIC. Takze snad vyreseno. 
  3. homberg: příspěvek v tématu Výpadek internetu a stav online podpory byl označen jako odpověď   
    https://www.lupa.cz/aktuality/vodafone-hlasi-vypadek-pevneho-internetu-i-samoobsluhy
  4. homberg: příspěvek v tématu jak na zruseni telefonniho cisla byl označen jako odpověď   
    @Martin - Vodafone diky, uz jsem to vyresil na *77 (tedy doufam, do dvou dnu bych mel dostat SMS o vyrizeni).

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community