Přejít na obsah

mojmax

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

Řešení

  1. mojmax: příspěvek v tématu Dálkový restart modemu byl označen jako odpověď   
    Tak po kliknutí na Detaily a restart modemu se chvilku něco načítá a hodí to chybovou hlášku (viz níže). Zkoušeno na třech odběrných místech po Brně. 
    Modemy: 2x Cisco 3208, 1x Technicolor 7200  - všechny v pronájmu.
     
     

  2. mojmax: příspěvek v tématu Dálkový restart modemu byl označen jako odpověď   
    Tak potvrzuji, že již je vše v pořádku a informace se zobrazují na všech třech modemech.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community