Přejít na obsah

Sparrow

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

Řešení

  1. Sparrow: příspěvek v tématu Ukončení veškerých služeb byl označen jako odpověď   
    No a hlavně jde o dva různé lidi, jeden chce dát výpověď a druhý má jen problém s mobilem. 
  2. Sparrow: příspěvek v tématu Formátování disku byl označen jako odpověď   
    Tak předpokládám, že to má šoupnutý přímo na kabel. Přes nějaké USB "dokiny" to nemá cenu.
  3. Sparrow: příspěvek v tématu Změna pořadí kanálu byl označen jako odpověď   
    Mě to kdysi šlo na mobilu ( Android ), hrál jsem si s tím cca 45min s naivní myšlenkou, že se v rámci mého účtu přepíše do webové verze, kde to nešlo.
    Jak to asi dopadlo, tušíte všichni. :(

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community