Již 10 let používám odkoupený CONAX CA modul od firmy LICA. Fungoval zatím bez problémů.
Asi před týdnem přestal dekódovat zakódované programy. Volné programy fungují, na kódovaných se objeví hláška
"Vybraný program je poškozený nebo jej nelze dekódovat. Prosím zkontrolujte, zda je správně zasunutý modu CA a čipová karta."
I když modul nedekóduje, přišlo na něj začátkem měsíce obvyklé předplatné pro ZONA 5 na tento měsíc.
Provedl jsem veškeré doporučované úkony (zasunutí, vysunutí, kontakty očištění, obnovení programové nabídky, restarty TV, .....).
Na stránce moje UPC jsem kontroloval čísla spárovaných zařízení a narazil jsem na problém. "ID karty" souhlasí,
ale "ID zařízení" jsem nikde na modulu nenašel. Na help lince VODAFONE (UPC) mi bylo sděleno, že "ID zařízení" je pouze nějaké systémové číslo
a že to mám správně spárované s sériovým číslem modulu. Na nových pronajímaných modulech prý už je CAM-ID = "ID zařízení" správné.
Mohl by mi nějaký ochotný majitel starší verze CA modulu TechniCrypt >>CXV<< potvrdit,
že "ID zařízení" uváděné na stránce "Moje zařízení" není uvedeno někde na modulu, ani v menu CA na TV (tam je rovněž pouze SN).
"ID zařízení" mého HD Mediaboxu je uvedeno na štítku vespod jako "Chip ID" a souhlasí.
Pokud by byla ještě nějaká rada jak ověřit zda je modul skutečně vadný, budu rád. VODAFONE mi nabízí pouze servisní výměnu za nový PRONAJÍMANÝ modul a ten nechci.