Přejít na obsah

Technikus

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  • Aktuálně

    Prohlíží přehled fóra
  1. Technikus přidal příspěvek k tématu do O Techforu
    Zobrazilo se to pouze jednou a jinak během dne jsem to už neviděl.
  2. Technikus přidal příspěvek k tématu do O Techforu
    Člověk se probudí a co tady nevidí za změny 🙃 Občas se zobrazí i
  3. Technikus odpověděl na příspěvek k tématu uživateli CableG v O Vodafonu
    Na to bych měl taky řešení - třeba banky to mají udělané tak, že se přihlásím do mobilní aplikace - bankovnictví a tam je uskutečnit ověřený hovor do banky. Už se pak zákazník neověřuje.
  4. Technikus odpověděl na příspěvek k tématu uživateli CableG v O Vodafonu
    V době, když už snad není na pronajaté HW smlouva na dobu určitou by mohl jít Vodafone s dobou a do Samoobsluhy u daných HW dát volbu - vrátit + vygenerovat kód pro vrácení zásilky. To dnes umí i kdejaký eshop, kde to lze udělat kdykoliv a bez jakékoliv nutnosti někam volat apod.
  5. Technikus odpověděl na příspěvek k tématu uživateli petrmet v O Vodafonu
    Hmm, asi nějaký šotek.
  6. Technikus odpověděl na příspěvek k tématu uživateli petrmet v O Vodafonu
    Já vidím na screenu objednávku z 6.8.2024. A to číslo co ti volalo je dobře - je uvedené i tady https://www.vodafone.cz/kontakty/partnerska-prodejni-call-centra/
  7. Technikus odpověděl na příspěvek k tématu uživateli petr-000 v Vodafone TV
    https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/potize-vodafonetv/obnova-programove-nabidky/
  8. Technikus odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Hanz v Vodafone internet
    Tak pokud 24h uběhlo, zkus asi zavolat znovu? https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/nemuzu-datovat/nefunguje-pripojeni-k-internetu/
  9. Technikus odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Hanz v Vodafone internet
    @kautskymDle jeho textu výše jo. 🙃
  10. Technikus odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Hanz v Vodafone internet
    Nefunguje jen wifi, nebo ani zařízení připojené kabelem? A co zavolat na podporu znovu? Ta by měla být na výpadky snad i nonstop.
  11. Technikus odpověděl na příspěvek k tématu uživateli olse v Vodafone internet
    ...a o ceně se dá zřejmě stále jednat. Asi záleží o jakou jde lokalitu a jaká je tam konkurence. Tohle na mě vyskočilo po zadání adresy na webu Vodafone.
  12. Technikus odpověděl na příspěvek k tématu uživateli olse v Vodafone internet
    Možná stejný či podobný scénář jako tady
  13. Technikus odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone TV
    Kdo máte Chromecast 4 (4K nebo i HD verzi), je k dispozici aktualizace z Android TV 12 na 14.
  14. Technikus odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone TV
    Co je pojem nejznámější? Pro někoho to je třeba Telly, Pecka.TV, pro jiného Amazon, SkyShowtime apod. A které má Vodafone testovat? To snad nejde realizovat. Držme se nohama na zemi.
  15. Technikus odpověděl na příspěvek k tématu uživateli paffko v O všem ostatním
    Přitom si šlo předplatit klidně i 1 rok s kuponem za 1908 Kč = 159 Kč měsíčně a mít 2 zařízení. Nebo pak naopak vyšší tarify s Unity a Air Bank o 300 Kč levněji (měsíčně služby nad 600 Kč vč. DPH). Své zákazníky si to jistě najde. A když ne ti z dob Voyo, tak ti co mají O2 TV.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community