Přejít na obsah

Technikus

Uživatel
  • Příspěvky

    1 119
  • Registrace

  • Přítomen

  • Vítězné dny

    22

Úspěšná řešení

  1. Technikus's příspěvek in Compal nerespektuje manualne nastaveny kanal 36 was marked as the answer   
    6.6 Podpora optimálního fungování Wi-Fi sítě
    Pro větší komfort při využívání naší služby pevného připojení je součástí služby doplňková služba aktivního dohledu zařízení za účelem zajištění optimálního fungování vaší Wi-Fi sítě. Pokud vám tato doplňková služba nebude vyhovovat, můžete nás požádat o její deaktivaci, a to prostřednictvím standardních komunikačních kanálů. Tuto doplňkovou službu můžeme poskytnout pouze u zařízení dodávaných společností Vodafone. Veškeré informace o zpracování osobních údajů ve společnosti Vodafone naleznete na zde https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/ochrana-soukromi/.
  2. Technikus's příspěvek in Operátor chtěl provést reset admin hesla was marked as the answer   
    Hovor se mohl ukončit, že si zařídí reset číselného hesla sama a ať zavolají později. Pak už diktuje náhodné pořadí 2 čísel z celého číselného hesla. 
    Proč vlastně heslo neznala? Znalostí by si ušetřila ty kroky a případné obavy. 
    Varianty resetu jsou tady, je tam i ta SMS. Způsobů na reset číselného hesla je tam několik. 
×
×
  • Vytvořit...