Tohle je bohuže u Vodafonu normální. Posílají SMS a maily, když je o nesmysly, ale když jde o něco důležitého, tak snaží to co nejvíc schovat.
Posílají nevyžádané SMS o tom, že proběhla platba. Takovou SMS nikdo nechce, kdo platí ručně, vi,že zaplatil, kdo platí iknkasem, tomu se to strhne automaticky. Ale Vodafone neumožňuje, ba přímo ZAKAZUJE posílání této SMS vypnout.
Posílají nevyžádané maily s různými obchodními sděleními. Ale když jde o něco podstatného, jako třeba že nás budou násilně převádět na jiné, mnohem dražší tarify, tak to schovají na konec faktury, kterou nikdo nečte, protože je každý měsíc stejná. Když mě pak opravdu převedli a služby zdražili,tak mě taky neinformovali nijak normálně, to zase schovali stejně jako vám do zprávy v samoobsluze, kam taky nikdo neleze, pokud nepotřebuje nic měnit. To vy máte štěstí, že vám tam poslali tohle, takže víc platit nebudete.
Chování Vodafonu je v těchto záležitostech prostě ukázkou té nejodpornější korporátní arogance a pohrdání zákazníkem.