Přejít na obsah

marena

Uživatel
  • Příspěvky

    492
  • Registrace

  • Přítomen

  • Vítězné dny

    22

marena naposledy vyhrál 21. prosince 2023

marena má nejvíce líbivý obsah

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    300 Mb/s
  • Vodafone mobilní služby
    -
  • Vodafone televize
    Komplet
  • Vodafone zařízení a aplikace
    Modem Compal
    HD Mediabox
    CA modul
  • Obec
    Mladá Boleslav

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

marena's Achievements

Úroveň 10

Úroveň 10 (10/14)

  • Very Popular Rare
  • Reacting Well
  • Dedicated
  • First Post
  • Collaborator

Nejnovější odznaky

67

Popularita

  1. Děkuji Vodafonu za nabídku souvisejících pořadů k seriálu Magnum. Obzvlášť Chlupáčci a Kouzelná beruška jsou téměř jako spinoffy Magnuma.
  2. Korporáty nedělají to, co chtějí zákazníci. Korporáty dějí to, co chtějí ony a zákazník se musí přizpůsobit nebo táhnout pryč. Je ale třeba ocenit Vodafone, že v tomhle jde dál. Oni pozorně poslouchají, co zákazníci chtějí, aby mohli udělat přesný opak.
  3. marena

    STB Vodafone TV Play

    Buďte rádi, že funguje aspoň to seřazení. Já už koukám na TV skoro výhradně přes prohlížeč a tam si neseřadím nic.
  4. Vodafone vylepšuje svoje služby. Přidali dalších 151 důvodů, proč vám televize nebude fungovat. I tam, kde doteď fungovala. A to se vyplatí!
  5. No, je vidět, že nejdřív řeší ty opravdu nejpalčivější problémy.
  6. Jojo, u mě taky, je to ještě mnohem horší než včera.
  7. A mně se totéž děje při přehrávání nahrávek. I na PC. Do včerejška bylo vše v pořádku.
  8. Tohle je bohuže u Vodafonu normální. Posílají SMS a maily, když je o nesmysly, ale když jde o něco důležitého, tak snaží to co nejvíc schovat. Posílají nevyžádané SMS o tom, že proběhla platba. Takovou SMS nikdo nechce, kdo platí ručně, vi,že zaplatil, kdo platí iknkasem, tomu se to strhne automaticky. Ale Vodafone neumožňuje, ba přímo ZAKAZUJE posílání této SMS vypnout. Posílají nevyžádané maily s různými obchodními sděleními. Ale když jde o něco podstatného, jako třeba že nás budou násilně převádět na jiné, mnohem dražší tarify, tak to schovají na konec faktury, kterou nikdo nečte, protože je každý měsíc stejná. Když mě pak opravdu převedli a služby zdražili,tak mě taky neinformovali nijak normálně, to zase schovali stejně jako vám do zprávy v samoobsluze, kam taky nikdo neleze, pokud nepotřebuje nic měnit. To vy máte štěstí, že vám tam poslali tohle, takže víc platit nebudete. Chování Vodafonu je v těchto záležitostech prostě ukázkou té nejodpornější korporátní arogance a pohrdání zákazníkem.
  9. marena

    Pecka.TV "recenze"

    https://www.cnews.cz/clanky/nova-internetova-televize-pecka-tv-startuje-na-119-kc/ A vsadím se, že bude fungovat i na PC se dvěma monitory 😄
  10. Protože nechtějí, abyste si toho všiml, to je jednoduché. Stejně jako zavedli dvoufaktorové přihlašování do samoobsluhy, aby lidem ztížili zobrazení OKU a přechod jinam. 🤷‍♂️
  11. Vyúčtování nikdo nečte. Právě proto dali upozornění právě tam a nikam jinam, ačkoli jinak kvůli každé prkotině rozesílají maily i SMS jako na bězícím pásu.
  12. Vzhledem k poslednímu vývoji bych řekl, že je spíš o 40 % zdraží 🤣
  13. Jenže úplně stejně se to chová všude.
  14. marena

    Přechod z HBO Max na Max

    Já jsem dosud nepřešel, až jsem šel na starou adresu HBO MAX a po kliknutí na tlačítko přechodu na MAX se mě to ani nezeptalo na heslo, vše se rovnou spustilo a můžu se dívat na co chci. Nevím, jestli mě to po pár dnech nevykopne, ale zatím to funguje.
  15. Tomu nevěřte. Vodafonu záleží jen na tom, aby to měl extrémně zabezpečené. Že to pak spoustě lidí nefunguje je nezajímá.
×
×
  • Vytvořit...