@Marek-26 Ale nikam, to je u rodičů. Já jsem stále v Plzni 🙂
Ohledně tématu. Dostal jsem se zase k možnosti to trochu sledovat a kupodivu se vše asi vyřešilo samo. Resp. už služba jede tak, jak bych si představoval.
Vyzkoušel jsem si pustil Ping Tracer přes tři hodiny vkuse s kadencí 10paketů/s a za mě dostačující výsledek (pouze 8 ztracených paketů ze skoro 117 tisíc) při běžném provozu (Eurosport, YT, WoT, ...).
Ohledně modemu, tak to v přehledu vypadá obdobně (hodnoty signálů, rušení apod.) - jediný rozdíl je, že jsem si všiml, že tam občas přeskočí LTE+, ale většinu času je tam LTE.
@Ondra - Vodafone
Přesně tento FW tam je - to bylo jedno z prvních, co jsem ověřoval.
Za mě děkuji za reakce, doufám, že tento stav vydrží a bude dlouhodobý. Já si ještě nastavil QoS na routeru za modemem a stabilita i při maximálním vytížení je naprosto dostačující, co bych od bezdrátového připojení očekával.
Myslím, že vlákno se může označit jako vyřešené - byť se to asi vyřešilo vlastně samo. Díky!