Přejít na obsah

cervotoc

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

Řešení

  1. cervotoc: příspěvek v tématu Ztrátovost paketů s B2368-66 byl označen jako odpověď   
    @Marek-26 Ale nikam, to je u rodičů. Já jsem stále v Plzni 🙂
    Ohledně tématu. Dostal jsem se zase k možnosti to trochu sledovat a kupodivu se vše asi vyřešilo samo. Resp. už služba jede tak, jak bych si představoval.
    Vyzkoušel jsem si pustil Ping Tracer přes tři hodiny vkuse s kadencí 10paketů/s a za mě dostačující výsledek (pouze 8 ztracených paketů ze skoro 117 tisíc) při běžném provozu (Eurosport, YT, WoT, ...).

    Ohledně modemu, tak to v přehledu vypadá obdobně (hodnoty signálů, rušení apod.) - jediný rozdíl je, že jsem si všiml, že tam občas přeskočí LTE+, ale většinu času je tam LTE.
     
    @Ondra - Vodafone
    Přesně tento FW tam je - to bylo jedno z prvních, co jsem ověřoval. 
     
    Za mě děkuji za reakce, doufám, že tento stav vydrží a bude dlouhodobý. Já si ještě nastavil QoS na routeru za modemem a stabilita i při maximálním vytížení je naprosto dostačující, co bych od bezdrátového připojení očekával.
     
    Myslím, že vlákno se může označit jako vyřešené - byť se to asi vyřešilo vlastně samo. Díky!

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community