Návštěvník OndrejB Odesláno 10. srpna 2007 Sdílet Odesláno 10. srpna 2007 Cituji z ICQ dalšího člověka: Kulík (13:05:43 10/08/2007)stabilita 5,1 % Kulík (13:05:44 10/08/2007) když sem si to měřil přes karneval, tak mi to naměřilo těch 2,5 Mb Kulík (13:05:44 10/08/2007) ale tady na tý rychlosti jen 1,5 MB a stabilitu 5,1 % Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1001-spatna-kvalita-pripojeni-brno/page/3/#findComment-14606 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Easton Odesláno 10. srpna 2007 Sdílet Odesláno 10. srpna 2007 na CZ/SK TeamSpeaku ping 60..packetloss 50% dobrý ne dochází mi trpělivost....... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1001-spatna-kvalita-pripojeni-brno/page/3/#findComment-14609 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník h1x Odesláno 10. srpna 2007 Sdílet Odesláno 10. srpna 2007 (upraveno) tzv. "zakaznicka podpora" je uz bezmala ctyri mesice na bodu nula. nedostalo se me odpovedi, ani na jeden vyplneny a odeslany formular. pokud jsem se ciste nahodou, dovolal na karneval ustrednu. nepocitam-li ubytek kreditu asi 300kc, ktere me samozrejme nikdo nezaplati. dozvedel jsem se, ze me zapinaji na 24h monitoring modemu. nasledujici den jsem se dozvedel, ze behem monitoringu nezaznamenali ani jeden ztraceny packet. chyba je tim padem, automaticky na moji strane. kdyz jsem se pokusil protestovat, zacalo vyhrozovani ze si zaplatim vyjezd technika. po tomto sprostem jednani, se nebojim "doporucit" tohoto poskytovatele vsem kamaradum. ! tohle neni karneval, ale cirkus ! dalsi obrazek pro pobaveni, komunikacni program team-speak2 (65.61% packet-loss) . Upraveno 10. srpna 2007 uživatelem h1x Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1001-spatna-kvalita-pripojeni-brno/page/3/#findComment-14610 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 10. srpna 2007 Sdílet Odesláno 10. srpna 2007 Tak jsem se dovolal na jejich technickou podporu a nahlasil jsme jimz avadu a ikdyz jsem dotycnemu opakoval asi 10x, ze to neni u me, ze znamy ve vedlejsim vchode ma to same, tak i potom mi objednal na utery technika, aby proveril zasuvku u me. Nechapu naco tam takova techn. podpora je? Volat tam nema smysl, cekal jsem 25 minut ve fronte a pak takova podpora. Pry u nich neni zadny problem. Kazdopadn eNASTESTI za 2 mesice se stehuji a prechazim na 5 Ghz wifi. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1001-spatna-kvalita-pripojeni-brno/page/3/#findComment-14612 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník glide Odesláno 10. srpna 2007 Sdílet Odesláno 10. srpna 2007 Problem je v cely rebuplice jen u nich jako by se nechumelilo Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1001-spatna-kvalita-pripojeni-brno/page/3/#findComment-14614 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník vemec Odesláno 10. srpna 2007 Sdílet Odesláno 10. srpna 2007 To stejne - Brno stred.... Otresny ztraty paketu, surfovani by bylo lepsi mozna s klasickym modemem... Ping VUT tady v brne, coz je kousicek - 45% loss, to je fakt hruza, pakety se ani nedostanou ze Site Karnevalu/upc. Jeste vcera to bylo pritom docela dobry. Snad to bude jenom docasne Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1001-spatna-kvalita-pripojeni-brno/page/3/#findComment-14616 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník OndrejB Odesláno 10. srpna 2007 Sdílet Odesláno 10. srpna 2007 Heheee, další dobrej vál, kámoš píše: sem jim volal a hlasovka popřála pěkný den (nevím co je na něm pěknýho, když mi nevalí pořádně net ) a omlouvají se za sníženou dostupnost na klientské centrum a prej v brzké době to bude zpravený, protože přecházejí na jiný centrum či co Takže zákaznické centrum plní opravdu svou funkci jen tak btw nechápu tohle - mají linku bezplatnou 800 900 009, na kterou když zavolá stávající zákazník, tak akorát dostane číslo na 844 atd... Snad stávající zákazníci by měli mít tech. podporu zdarma, ne? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1001-spatna-kvalita-pripojeni-brno/page/3/#findComment-14617 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Doctor Odesláno 10. srpna 2007 Sdílet Odesláno 10. srpna 2007 Teď se už nedovoláš ani na klientské centrum. Takový to 844.... Je to dole. Hlásí to technické problémy u nich. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1001-spatna-kvalita-pripojeni-brno/page/3/#findComment-14619 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník OndrejB Odesláno 10. srpna 2007 Sdílet Odesláno 10. srpna 2007 Na CZ TS Serveru jsem měl Packet Loss okolo 50%... omfg, proč zrovna my, my s Karnevalem? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1001-spatna-kvalita-pripojeni-brno/page/3/#findComment-14620 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník OndrejB Odesláno 10. srpna 2007 Sdílet Odesláno 10. srpna 2007 14:09 - 14:10 výpadek 14:19 - 14:25 výpadek ven ze sítě Karneval mi jde už 1,035.71 kbit/s (129.46 kB/s) Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1001-spatna-kvalita-pripojeni-brno/page/3/#findComment-14626 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.