Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
  • Řešení

Prvni vypadek internetu byl v 1:02 dnes v noci. Internet vypadnul zhruba na 10 minut, coz bylo zatim nejdele, pak jel asi 2 hodiny v poradku a pak zase,.. ale zacly jen kratke vypadky a pokud internet jel, tak se strasnym packet lossem. Mam 4Mbit, jsem z Brno - Kr Pole a WoW na tomhle hrat opravdu nejde,.. nejde se ani lognout, ventrilo v kuse pada a icq ma connecting .. obcas proskoci bublinka, ze ma problemy s pripojenim. Uz me to docela sere, neplatim jim za tohle. Tohle je poprve co se mi takova vec stala. Nejvetsi haluz co na tom je, ze nemaji na svych strankach nejake informace,.. maji pevne stranky s nemenicim se obsahem. Prvne jsem chtel zavolat co se deje,.. ale po precteni par topicu, mi bylo jasne.. ze ani to nema smysl. Mno, to je z meho pohledu.. a ted vyvstava par dotazu ( ktere tu samozrejme byly uz napsany, ale zkusime rekapitulovat.. )

1. Co mam delat?

2. Kdy to pojede?

3. Smutne koukam na modem, nemate nejakou izolacku abych prelepil diody?

4. (Dotaz z me strany) - Pise sem na fora nekdo, kdo ma alespon neco spolecneho s firmou Karneval? Tim mysleno pracovne.. protoze se obavam, ze se na to vyserou a nechaji to bezet pres vikend takhle.

 

Nespal jsem a POTREBUJU hrat WoW.. omg. Kvuli tomu jsem si vzal dovolenou a dopadne to takhle :)

Odesláno

Dnes je opravdu nejaka krize, cekam vyjadreni vice informovanych lidi, protoze Karneval "help" linka dnes opravdu tuto situaci nezvladla.

 

od 15:00-doted vypadek

 

Jinak takto vypada 8mbit u me:

 

Datum a čas: 10.08.2007 16:50

Download: 1,503.46 kbit/s (187.93 kB/s)

Upload: 439.07 kbit/s (54.88 kB/s)

Web odezva: 60ms

Stabilita: 20.6 %

 

Lokalita Brno-Cernovice

 

Jinak potvrzuji tez, problemy s rychlosti uz pretrvavaly delsi dobu.

Odesláno

no, tak uz to nekolik minut jede, ale rychlost a odezvy, to je bida ... na home.karneval.cz zadna zmena ... jedina zmena je, ze mam jine DNS - predtim 81.27.192.xx, ted 213.46.172.xx

  • Premium
  • -
  • Základní, Family, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno
Odesláno
no, tak uz to nekolik minut jede, ale rychlost a odezvy, to je bida ... na home.karneval.cz zadna zmena ... jedina zmena je, ze mam jine DNS - predtim 81.27.192.xx, ted 213.46.172.xx

 

Souhlasím, DNS mám jako ty.

 

Zatím to vypadá v pohodě, ale raději bych se moc neradoval.

Odesláno

No, sice neni vylozeny vypadek, ale rychlost a mnozstvi ztracenych paketu to porad delaji malem nepouzitelne ...

Odesláno

v pohode to urcite neni:

 

ping -n 100 www.seznam.cz

packets sent: 100, received: 66, lost: 34 (34% loss)

minimum: 25ms, maximum: 66ms, average 30ms

 

takze ping se mi cca zdvojnasobil, a ten packetloss, to je des a hruza :cry:

 

EDIT: najednou se to prudce zlepsilo - packetloss 0%, ping 14/40/19 .... takze tuky tuky na drevo

Upraveno uživatelem Návštěvník

  • Premium
  • -
  • Základní, Family, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno
Odesláno

U mě je to podstatně lepší:

Pakety: Odeslané = 100, Přijaté = 98, Ztracené = 2 (ztráta 2%),
Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách:
Minimum = 22ms, Maximum = 157ms, Průměr = 28ms

Odesláno

Jo, tak zda se ze se to za tech 15 minut od meho posledniho prispevku vratilo do normalu, rychlost, i ztratovost paketu :-)

 

--- tereza.fit.vutbr.cz ping statistics ---
50 packets transmitted, 50 received, 0% packet loss, time 49102ms
rtt min/avg/max/mdev = 17.435/22.545/81.971/12.281 ms

 

Tak uz jen aby to vydrzelo

Odesláno

Pakety: Odeslané = 4, Přijaté = 4, Ztracené = 0 (ztráta 0%),

Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách:

Minimum = 21ms, Maximum = 25ms, Průměr = 23ms

konecne se to vzpamatovalo

Odesláno

Jsem rad, ze bylo zalozeno tohle tema. Mam totiz tez co rict. U Karnevalu vyuzivam pouze internetu. Co se tyka kvality sluzeb, tak jsou na katastrofalni urovni.

Internet funguje naprosto uzasne, kdyz pominu vypadavani internetu, caste restartovani modemu, nacitani webovych stranek, ping ve hre, stabilita a dalsi jejich povedene PRASECI KOUSKY .

Co se tyce jejich komunikace s klientem. Mohu pouze potvrdit to, co tu uz zaznelo!

Pokud volate na klientsky servis, hraje tam vyborna pisen, ktera ale nikoho nezajima. Volal sem tam ze zamestnani. Vydrzel sem ve fronte trcet 2x40 minut. Samozrejme sem se nedovolal. Tohle bych dokazal pochopit. Pracuji v jedne spolecnosti na telefonu a je obdobi, kdy klienti cekaji treba 20 minut. Nad cim se ale musim pozastavit je, ze kdyz uz se clovek k nim dovola, delaji z nej idiota s nelegalnim softwarem. To bylo to prvni, na co se me dobre instruovany operator zeptal. Z jejich slavnych 24 hodinovych sledovani je mi taky trochu nevolno. Kdyz jsem kdysi operatorovi sdelil, ze me a dalsim 2 kamaradum nejede v Brne od 15:00 internet. Operator mi sdelil, ze neregistruje vypadek a ze chyba je pravdepodobne u nas.

Dospel jsem tedy k nazoru, ze je zbytecne neco resit na jejich infolince. Mam vetsi a vetsi chut si koupit listek do prahy, poresit tam problematiku jejich sluzeb a vecer to jit zapit do hospody. Po te zmenit poskytovatele internetu. 8)

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community