Odesláno 10. srpna 2007 17 let Cituji z ICQ dalšího člověka: Kulík (13:05:43 10/08/2007)stabilita 5,1 % Kulík (13:05:44 10/08/2007) když sem si to měřil přes karneval, tak mi to naměřilo těch 2,5 Mb Kulík (13:05:44 10/08/2007) ale tady na tý rychlosti jen 1,5 MB a stabilitu 5,1 %
Odesláno 10. srpna 2007 17 let na CZ/SK TeamSpeaku ping 60..packetloss 50% dobrý ne dochází mi trpělivost.......
Odesláno 10. srpna 2007 17 let tzv. "zakaznicka podpora" je uz bezmala ctyri mesice na bodu nula. nedostalo se me odpovedi, ani na jeden vyplneny a odeslany formular. pokud jsem se ciste nahodou, dovolal na karneval ustrednu. nepocitam-li ubytek kreditu asi 300kc, ktere me samozrejme nikdo nezaplati. dozvedel jsem se, ze me zapinaji na 24h monitoring modemu. nasledujici den jsem se dozvedel, ze behem monitoringu nezaznamenali ani jeden ztraceny packet. chyba je tim padem, automaticky na moji strane. kdyz jsem se pokusil protestovat, zacalo vyhrozovani ze si zaplatim vyjezd technika. po tomto sprostem jednani, se nebojim "doporucit" tohoto poskytovatele vsem kamaradum. ! tohle neni karneval, ale cirkus ! dalsi obrazek pro pobaveni, komunikacni program team-speak2 (65.61% packet-loss) . Upraveno 10. srpna 2007 17 let uživatelem h1x
Odesláno 10. srpna 2007 17 let Tak jsem se dovolal na jejich technickou podporu a nahlasil jsme jimz avadu a ikdyz jsem dotycnemu opakoval asi 10x, ze to neni u me, ze znamy ve vedlejsim vchode ma to same, tak i potom mi objednal na utery technika, aby proveril zasuvku u me. Nechapu naco tam takova techn. podpora je? Volat tam nema smysl, cekal jsem 25 minut ve fronte a pak takova podpora. Pry u nich neni zadny problem. Kazdopadn eNASTESTI za 2 mesice se stehuji a prechazim na 5 Ghz wifi.
Odesláno 10. srpna 2007 17 let To stejne - Brno stred.... Otresny ztraty paketu, surfovani by bylo lepsi mozna s klasickym modemem... Ping VUT tady v brne, coz je kousicek - 45% loss, to je fakt hruza, pakety se ani nedostanou ze Site Karnevalu/upc. Jeste vcera to bylo pritom docela dobry. Snad to bude jenom docasne
Odesláno 10. srpna 2007 17 let Heheee, další dobrej vál, kámoš píše: sem jim volal a hlasovka popřála pěkný den (nevím co je na něm pěknýho, když mi nevalí pořádně net ) a omlouvají se za sníženou dostupnost na klientské centrum a prej v brzké době to bude zpravený, protože přecházejí na jiný centrum či co Takže zákaznické centrum plní opravdu svou funkci jen tak btw nechápu tohle - mají linku bezplatnou 800 900 009, na kterou když zavolá stávající zákazník, tak akorát dostane číslo na 844 atd... Snad stávající zákazníci by měli mít tech. podporu zdarma, ne?
Odesláno 10. srpna 2007 17 let Teď se už nedovoláš ani na klientské centrum. Takový to 844.... Je to dole. Hlásí to technické problémy u nich.
Odesláno 10. srpna 2007 17 let Na CZ TS Serveru jsem měl Packet Loss okolo 50%... omfg, proč zrovna my, my s Karnevalem?
Odesláno 10. srpna 2007 17 let 14:09 - 14:10 výpadek 14:19 - 14:25 výpadek ven ze sítě Karneval mi jde už 1,035.71 kbit/s (129.46 kB/s)
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.