Odesláno 12. srpna 2007 17 let Mame s kamaradem problem, ze jsme odhlasili Karneval a ten velice zdrzuje vyplaceni zalohy za modem a preplatek za sluzby. Mate take nekdo tento problem ?
Odesláno 12. srpna 2007 17 let Já mám s Karnevalem taktéž problém. Loni v listopadu jsem se nechal zlákat na akční TV nabídku KOMPLET za cenu MINI + 99. A protože jsem využíval i službu Internet, tak jsem dostal balíčkovou slevu 50,- Kč, takže ve finále jsem měl KOMPLET za cenu 199,- (MINI) + 49,- tedy celkem za 248,- Kč. No a protože platím i internet TURBO 1M za 475,- Kč, tak platím měsíčně 723,- Kč. Tuto cenu jsem si ověřil jak na infolince tak jsem si to nechal poslat i písemně. V obou případech byla potvrzena částka 723,- Kč. Na základě této informace jsem nabídku přijal a uvázal jsem se smlouvou na 1 rok. To byla podmínka akční nabídky. Ovšem platil jsem přes SIPO a hned po podepsání nové smlouvy byla následující měsíc stržena částka 876,- Kč. Ihned jsem toto reklamoval a bylo mi vysvětleno, že se jedná o nějakou systémovou chybu a že mi prodlouží akční nabídku o jeden měsíc. S tím jsem nesouhlasil a chtěl jsem aby byl účet vyrovnán. Myslel jsem, že si následující měsíc strhnou o těch 153,- Kč méně, ale bohužel to neudělali, takže jsem zrušil SIPO a platím převodem z účtu a jeden měsíc jsem jim zaplatil o 153,- Kč méně a zaslal jsem jim podrobné vysvětlení proč tak činím. Další platby již platím normálně - tedy 723,- Kč. Dlouho se nic nedělo ale v červenci jsem dostal výhružný dopis že pokud nevyrovnám dluh do konce měsíce července, tak mi bude služba pozastavena a pohledávka bude předána vymahačské firmě. Podal jsem na ně stížnost na ČTU a do dnes se to řeší. Jsem s jednáním této firmy maximálně nespokojen. Platím už od dob Tesmedia pravidelně bez prodlení a po účetní chybě Karnevalu jsem nazýván dlužníkem a navíc vyhrožujou vymahačem! To je vrchol!!
Odesláno 12. srpna 2007 17 let Bohužel jednání s touto firmou je dosti "o hubu" ale zatím jsem spokojen.
Odesláno 12. srpna 2007 17 let Tak to je sila, maji hrozne jednani, nevim jestli tam maji takovy "binec" ci to delaji tak trochu schvalne. Kazdopadne pokud nas bude vic a dluzna castka z jejich strany presahne 5000 kc muzeme se branit i "jinak". Mej se.
Odesláno 14. srpna 2007 17 let Jakmile bude vyřešeno moje odpojení ze sítě předám veškéré dokumenty které jsem za poslední měsíc o této skvělé firmě nasbíral České obchodní inspekci a telekomunikačnímu úřadu.
Odesláno 16. srpna 2007 17 let Muzes ty informace hodit prosim i tady - nekde na internet pro ostatni.....diky,
Odesláno 28. září 2007 17 let Tak abych byl objektivni, zalohu za modem vratili, trvalo to sice 2,5 mesice , ale vratili i s omluvou- jen jsem musel nalehat....
Odesláno 29. září 2007 17 let Jsem trochu na vážkách jak co nejobjektivněji komentovat přeplatky, nedoplatky změny účtů a čísla smluv atd a neustálé zoufání uživatelů Karnevalu a nyní UPC. Domnívám se , že uživatelé si sami svou nepřesností v evidenci sami mohou za většinu uvedených nedostatků, které zde popisují. Tak uvedu svoji zkušenost. Loni v létě jsem ukončil vypojení na zkoušku u Telekyslíku. Platil jsem SIPem a měl jsem jen po ukončení 2 reklamace pro částky neoprávněně zaúčtované a to proto, že O2 čeká, že lidé mají v evidenci plateb nepořádek , a tak toho využívá. Jen díky tomu, že mám perfektní evidenci v excelu jsem od O2 peníze z reklamace dostal zpět. Od srpna 2006 jsem byl u Karnevalu / TURBO 3M /, potom jsem využil nabídku +99 na 5Mb/s. Nyní používám UPC Light. Ale hlavně přešel jsem na platby z účtu pomocí paltebního příkazu. Je sice pravda, že za celý rok jsem měl 1x přeplatek 1x nedoplatek. A to hlavně v období změn. Ale na přeplatek mě upozornili e-mailem / Karneval / A nedoplatek jsem si našel sám, když jsem si na účty sednul. Po 1-2. platbě se systém plateb stabilizuje a není co řešit. Až si sednete na své účty a dáte je do pořádku od počátku, tak zjistíte, že není důvod někam volat a stále něco řešit. Stejně tak při přechodu na UPC. Dopis o změně jsem také nedostal, tak mě nezbylo než projet podporu uživatele u internetu UPC. Tam bylo jasně napsáno, že se mění účet / jiná banka a td. / Variabilní číslo / smlouva -stejné. Tak jsem poukázal uvedenou částku a vše je OK. Platbu poukazuji koncem měsíce na další měsíc, tj. platím měsíc dopředu. tak to funguje už více jak rok a jsem spokojen. Přeji hezký den.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.