Návštěvník pas!k Odesláno 21. srpna 2007 Sdílet Odesláno 21. srpna 2007 Tohle je posledni cesta kterou se snazim oslovit nekoho z karnevalu.. Zacnu od zacatku po zruseni limitu jsem si rekl ze prejdu z klasiku na light. Zavolal jsem na zakaznickou podporu vyckal jiz tradicnich 10 minut nez to nekdo zvedl a s nejakou slecnou vyjdnal snizeni tarifu.. Bylo mi jasne ze ani tentokrat to urcite nebude jen tak protoze z predchozich zkusenosti .. a kdyz tak premyslim tak temer kazda zkusenost s klientskym centrem karnevalu = katastrofa.. Divne mi bylo to ze se mi na home.karneval zobrazil starter misto pozadovaneho light .. co se tyce telefoni podpory ta uz nefunguje vubec .. a na mych 5 upominek v prubehu jednoho tydne nikdo nereaguje .. proste totalni ignorace.. Dokonce jsem zvazoval i moznost ze snad neco fiktivne objednam abych se dostal s nekym do spojeni To co predvedl karneval je opravdu nehorazna ignorace.. Takhle kdybych se ja choval ke svym zakaznikum neprijde ani noha .. Dokazi pochopit ze mohou nastat problemy.. dokazi pochopit i docasne omezeni atd ale nikdy nepochopim naprostou ignoraci a beru to jako vrchol neslusnosti.. Stacilo pouze napsat email pouze odpoved .. Mily karnevale pekne si me nasral .. nasral si me tak ze zvazuji prechod na jinou sluzbu .. k nekomu kdo je aspon natolik slusny ze kdyz se ho zakaznik zepta odpovi !!! Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1017-prechod-z-klasik-na-light-vysledek-prasarna/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník h1x Odesláno 23. srpna 2007 Sdílet Odesláno 23. srpna 2007 cekam na odpovedi z klientskeho centra pres 4 mesice, nevim proc se rozcilujes s tydnem . Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1017-prechod-z-klasik-na-light-vysledek-prasarna/#findComment-14898 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 18. září 2007 Sdílet Odesláno 18. září 2007 A to ses dovolal za 10 minut??? Já jsem s nikým zatím nikdy nemluvil. Operátoři jsou fantóm. V životě jsem na té fiktivní lince nikoho nezaslechl-kromě automatu. Máte zřejmě kliku. Švagrová tam reklamovala nefunkčnost telefonu a kolikrát telefonovala i hodinu a čtyřicet minut! A než tam dostala opraváře, tak to trvalo měsíc. Na lince O2 se dovolám za 2 minuty a zadarmo a opravář přijel druhý den. To je u UPC-Karnevalu sci-fi. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1017-prechod-z-klasik-na-light-vysledek-prasarna/#findComment-15527 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.