Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Já jsem teda až na pár drobností s Karnevalem spokojenej,ale jsem u něj krátce,tak nemůžu moc hodnotit.

Jinak co se týče wifi,tak tam zákaznická podpora asi taky nebude moc valná,když sem se rozhodoval pro poskytovatele,tak jsem napsal mail s dotazy na 4 firmy,ale odpověď přišla jen z jedné a to za týden...

Odesláno

Snad to nejhorší máme za sebou, ještě pár dnů... Rychlost mi stabilně jede na předepsanejch 8/1... V noci to byl někdy porod, ale to už snad bude ok... dneska sem čet ve 24ce, že hledaj operátora/ku klientského centra... tak snad najdou nějaký kvalitní lidi... 8)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

no asi jste mě překecali, doufám tedy, že se jejich výkyvy ustálí a bude vše ok, chci se ještě zeptat na jak dlouho s nimi musím podepsat smlouvu, nikde jsem to nenašel... a taky, zda tedy můžou být současně připojeny dva počítače k internetu... díky moc

Odesláno
  Flip napsal:
no asi jste mě překecali, doufám tedy, že se jejich výkyvy ustálí a bude vše ok, chci se ještě zeptat na jak dlouho s nimi musím podepsat smlouvu, nikde jsem to nenašel... a taky, zda tedy můžou být současně připojeny dva počítače k internetu... díky moc

 

1) zadna casove vazana smlouva se nepodepisuje.

2) 2 pocitace si pripojit muzes, ale budes si muset poridit router, protoze u aktualne nabizenych tarifu dostanes pouze 1 IP.

Odesláno

Časová smlouva žádná není,ale pokud si Karneval objednáš ještě do konce prázdnin,tak nebudeš platit zapojení,práci technika,nic,a 2 měsíce budeš mít net zdarma,ale to je podmíňený že u nich budeš minimálně půl roku.

Odesláno

Flip : 8 prispevku se stiznostma, to myslis ze je nejaky vypovidajici cislo ? Navic ber v uvahu ze pisou jen ti co maj nejakej problem, kdyby meli psat uplne vsichni tak by byl v tech diskuzich peknej bordel. U O2 bys nasel takovejch prispevku kde lidi nadavaj X krat vic, ale stejne je to jen par lidi z celkovyho poctu zakazniku....

Jinak ja zadnej pokles rychlosti nepozoruju. Je pravda ze nedavno byly takovy mini vypadky, ale rychlost vzdy jak ma byt.

Odesláno

nejde o 8 prispevku jde o ten pristup .. tedy vlastne o ignoraci :) Verim ze nastane zlepseni (nenapada me jak hur by ten helpdesk mohl fungovat to uz opravdu nejde :)) A jak rikam se sluzbami jsem celkem spokojeny jediny kamen urazu je administrativa .jsem zvedavej co mi ted prijde po te zmene za fakturu :)

Odesláno

administrativa a KC je prostě děs. Na infolince dělá dohromady na obě směny 6 lidí místo 30-50. Na maily serou, na dopisy taky.....

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community