Odesláno 30. srpna 2007 17 let Prekontroluj poradne UTP privodni kabel a konektory, taky je mozny ze odesla sitovka. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 30. srpna 2007 17 let 2 fello: Nelze zaručit, nicméně, zkusit to můžeš. Tím nic nepokazíš. 2 tramin: Full Duplex
Odesláno 30. srpna 2007 17 let Ahoj, taky se mi to parkrát stalo a tady je postup, který jsem našel na netu - mě to pomohlo. The only solution to this problem is as follows. 1.Disable the NIC in Device Manager 2.Shut Down the Computer 3.Power Cycle the Modem (Switch off the modem and unplug all the cables and reconnect after 10 seconds) 4.While power cycling just Swap the ends of Ethernet Cable. 5.Restart the Computer. 6.Enable the NIC in Device Manager. 7.Restart the Computer again if the OS is other than Win XP. 8.Create a Broadband Profile and Connect through that Profile. 9.It should work,if it is not,we have to change the Ethernet Cable. PS. a pokud máš router, tak doporučuji po dobu ostraňování problému propojit pc s modemem přímo (mě se to přes router nepodařilo rozchodit) Hodně štěstí
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.