Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Prekontroluj poradne UTP privodni kabel a konektory, taky je mozny ze odesla sitovka.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

2 fello: Nelze zaručit, nicméně, zkusit to můžeš. Tím nic nepokazíš.

 

2 tramin: Full Duplex

Odesláno

Ahoj, taky se mi to parkrát stalo a tady je postup, který jsem našel na netu - mě to pomohlo.

 

The only solution to this problem is as follows.

 

1.Disable the NIC in Device Manager

2.Shut Down the Computer

3.Power Cycle the Modem (Switch off the modem and unplug all the cables and reconnect after 10 seconds)

4.While power cycling just Swap the ends of Ethernet Cable.

5.Restart the Computer.

6.Enable the NIC in Device Manager.

7.Restart the Computer again if the OS is other than Win XP.

8.Create a Broadband Profile and Connect through that Profile.

9.It should work,if it is not,we have to change the Ethernet Cable.

 

PS. a pokud máš router, tak doporučuji po dobu ostraňování problému propojit pc s modemem přímo (mě se to přes router nepodařilo rozchodit)

 

Hodně štěstí :)

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community