Návštěvník exitus Odesláno 30. srpna 2007 Sdílet Odesláno 30. srpna 2007 Je jednoduché, proč se nelze dovolat na Karneval. Většina operátorů odešla, protože podmínky v UPC jsou daleko jiné než v již bývalém Karnevalu. Navíc při spojování firem došlo k převodu na jiné systémy, takže karnevaláci měli spoustru práci již s tím, že museli zvládnout jak staré, tak nové systémy (jen pro info: karneval používal např. na helpdesku zhruba 4 systémy pro obsluhu klientů v upc jich operátor musí zvládnout při konverzi 9 pro stejné problémy) málokdo pochopí, že na druhé straně jsou taky lidé. rozhodně bych doporučil těm co kříčí, že "je to nezajímá", zkušenost operátora. aby se poslechli a ventilovali svoje emoce radši v hospodě. prostě to neházejte na obyčejné lidi, kteří pro vás pracujou, ty nemaj jak vám pomoci... každý ať si udělá obrázek sám, ale jde o to, že karneval a upc byly dvě naprosto odlišně 'fungující' firmy a jejich spojení proto není a nebylo jednoduché... jak se to provedlo to je věc jiná.... a to je spíš na zamyšlení lidí, kteří nechodí pěšky a vozí se v limuzínách....a ty na nás/vás budou vždy pohlížet zvrchu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Katoda Odesláno 31. srpna 2007 Sdílet Odesláno 31. srpna 2007 Tohle jsou naprosto nesmyslné bláboly. Vaše sortování lidí na ty obyčejné a neobyčejné ponechám bez komentáře... Jediné, o co tu jde je vztah zákazník-obchodník. Zákazník si kupuje nějaký produkt, službu a za tu řádně zaplatí. Obchodník mu za jeho peníze poskytne kvalitní výrobek-službu. Tento obchod je proveden podle určitých, předem známých pravidel - zákony, předpisy, vyhlášky, uzavřené smlouvy, všeobecné podmínky atd. Práva a povinnosti jsou na obou stranách. Pokud je jedna strana neplní, má ta druhá právo se ozvat a požadovat nápravu, reklamovat. To, že se někdo něco spojuje, fúzuje, přechází z jednoho systému na druhý, lidi dávají výpověď nebo přicházejí noví, nezaškolení atd. je problém jedné strany a tu druhou to opravdu nemusí nijak zajímat, zvlášť, když to ani nemůže nijak ovlivnit. Chce jen za své peníze svůj zaplacený kvalitní výrobek-službu. Pokud ten výrobek není kvalitní, má právo požadovat slevu či vrácení peněz. Když si půjdete do krámu koupit rohlíky, taky se nespokojíte s tím, že je sice zaplatíte, ale dostanete buď tři dny staré nebo je vám dodají až za týden jenom proto, že se majitel krámu rozhodl vyměnit pekaře nebo proto, že se rozhodl koupit krám vedle a má teď problémy třeba s jeho účetnictvím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník exitus Odesláno 31. srpna 2007 Sdílet Odesláno 31. srpna 2007 ....rozhodne v něčem máte pravdu, leč věc se má takto...všude se haní jméno Karnevalu, leč problém způsobilo spojení s UPC... tedy brečíte na špatném hrobě.... tím jsem to chtěl osvětlit nikdo nezná podrobnosti... a každý jen čeká to svoje... ale tím že osočíte nesprávné, vám to rozhodně nepomůže...a my vám nemůžem pomoci...není jak přijde mi to jako když vám zastaví auto a vy do něj cpete seno a obrok...aby ty koně táhli.... místo toho, aby jste dolil benzin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Katoda Odesláno 31. srpna 2007 Sdílet Odesláno 31. srpna 2007 No já zas tak moc neosočuji, mám to štěstí, že mě všechny služby, až sem tam na nějaký ten krátkodobý výpadek šlapou. A krátkodobý výjimečný výpadek toleruji, protože to se prostě stát může. Spíš se tady většinou Karnevalu zastávám. Na druhé straně chápu ty, kteří jsou nespokojeni, protože mají výpadky časté a dlouhodobé. A kde to mají nahlásit a reklamovat, když ne na Kontakt Centru? Když se tam nedovolají a neodpovídá jim nikdo na maily ani na doporučené dopisy, tak rozumím tomu, když si vylejou své emoce tady. Prostě Kontakt Centrum je od toho, aby se poruchy a reklamace hlásily tam, tak jaképak stěžování si na nesprávném hrobě? Ono by mnohdy stačilo dát alespoň nějaké aktuální informace na webové stránky. Neděje se ani to. A s aktualizací webovek i informací na Promo kanále byl Karneval na štíru i před fúzováním s UPC. Tak když není schopno pomoci Kontakt Cenrum, tak tu dejte telefon na ředitele Bartoně, ať lidi nadávají přímo jemu a ne operátorům. Já doporučuji ostatním to, co jim radí i Sdružení na obranu spotřebitele, ať se obracejí na ČTÚ, když jim UPC/Karneval neodpovídá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník aldria Odesláno 31. srpna 2007 Sdílet Odesláno 31. srpna 2007 To je všechno moc pěkné ale mě internet už tři týdny nejde na infolinku se dovolat nejde na webové fórum nikdo nereaguje na faxy a dopisy taky ne a já platím za nic. Na hotlajně jsem provolal již nekolik set korun a telefon nikdo nezvedá ... tak neříkejte že operátoři jen nezvládají nové programy --- oni prostě nedělají svojí práci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník exitus Odesláno 31. srpna 2007 Sdílet Odesláno 31. srpna 2007 za karnevalu bylo operátorů na směnu i 10...teď se vyskytne kdy jsou na hd jen dva a pokud jeden odejde na oběd tak i cely jeden.... při lince že volá najednou 30 lidi...si dokážete představit co tak sám zmůže.... aby se z toho nezbláznil... zvláště když každej na něj řve, že čeká dlouho.... jenže on s tím nic neudělá...takže když sypete na něj popel bude pro příště jistě nadšenější a ochotnější vám vyhovět...a nakonec udělá co ostatní..dá výpověď.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 31. srpna 2007 Sdílet Odesláno 31. srpna 2007 katoda ma syfl a aldria ma tak akorat virus v kompu a s tim ti na KC nepomuzou voe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Katoda Odesláno 31. srpna 2007 Sdílet Odesláno 31. srpna 2007 katoda ma syfl a aldria ma tak akorat virus v kompu a s tim ti na KC nepomuzou voe Touto reakcí jste předvedl jen své nízké IQ, nic víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Katoda Odesláno 31. srpna 2007 Sdílet Odesláno 31. srpna 2007 ..takže když sypete na něj popel bude pro příště jistě nadšenější a ochotnější vám vyhovět...a nakonec udělá co ostatní..dá výpověď.... Dobře, ale co s tím má tedy dělat zákazník? Má to tedy hodit za hlavu, nechat to být, politovat operátora a platit a spokojit se službama, které nefungují? Když tvrdíte, že sypeme popel na nesprávné místo a nesprávné hlavy, tak taky napište, které jsou to hlavy, které mají být posypány? Bartoň, Jílek, Kacovský, Malina? Tak sem s kontakty na ně, ať si taky užijí spokojených zákazníků. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 31. srpna 2007 Sdílet Odesláno 31. srpna 2007 Je pravdou, že nikoho nemusí zajímat kolik má firma operátorů.Když jich mají málo tak ať přijmou další-zisky na to mají.A kontaktní formulář zaslaný s dotazem na karneval/UPC/ je na dvě věci.Já jsem tam psal snad 8 dotazů a nikdy opakuji nikdy mi nikdo neodpověděl.takže hájit to tím, že je málo operátorů opravdu koncového zákazníka nemusí vůbec zajímat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.