Odesláno 4. září 2007 17 let Snad by to tak mělo být, pokud ti přišel ten dopis, tak tam je to psaný. Vzhledem k tomu, že používáte jako způsob úhrady inkaso (SIPO) nemusíte se o nic starat, ...... Něco takového tam je napsaný.
Odesláno 4. září 2007 17 let Tak cituji z vlastního výpisu: Změnil se mi variabilní symbol, číslo účtu zůstalo. Zúčtovací období Internetu a telefonní paušál mám nově od dvacátého třetího do dvacátého druhého dalšího měsíce (bylo od prvního do posledního), telefonní hovory zůstávají jak byly. Splatnost je uvedena desátého a/nebo patnáctého (nějak jim to asi není jasné ) Pro všechny, které jsem vyděsil je tam uvedena věta: V případě, že platíte přímým inkasem či trvalým příkazem z účtu, považujte za informativní a nehraďte. Super, Premium - - Vodafone Station WiFi 5, Compal CH7465 Zlín
Odesláno 4. září 2007 17 let Hm trochu si me uklidnil ovsem jestli se meni variabilni symbol , tak to je vlaste identifikace zakaznika - nechapu proc to meni...
Odesláno 9. září 2007 17 let Stranky nefunguji a jsem v pytli, budu se stehovat a budu si zakladat nove pripojeni, ale nabidka programu na strankach UPC neni. Ani on-line zazadani nefunguje, protoze nelze vybrat ulici ani tu kde bydlim. No zavolam si, ale chci si vybrat z programu tak jako u Karnevalu, to jsem zvedav jak to dopadne. Navic jaksi to nejak vychazi draz nez ted.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.