Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Ahoj, žádám Vás o pomoc. Od chvíle, co máme telefon od Karnevalu, nyní UPC se mi hodně zhoršil upload. Nyní mi ukazuje 129.11 kbit/s (16.14 kB/s) na měřáku. Byl zde i technik, ale ten už je také bezradný. Proto Vás prosím, můžete mi někdo u Vás změřit, kolik máte upload, když máte telefon. Testuji zde ---

 

http://rychlost.cz/

 

Děkuji moc Vám všem, a pokud je tohle špatně založené, tak se omlouvám, ale opravdu už nevim co dělat. Internet máme UPC Classic. Před telefonem nebyl jediný problém. Ještě jednou Vám všem děkuji za pomoc.

Odesláno

Nenapsal jsi kde bydlis,

rychlost testuj na FTP serverech a ne na nejakych meracich, ktere nikdy nemeri presne.

Mozna mas na siti nejake ruseni, eventualne problem v PC.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Bydlim v Pardubicích a hraju hodně online a nyní to hodně pociťuji. Před tím jsem žádný problém neměl. Jinak kde to mám testovat, protože kamarádi na tom rychlost.cz testují a ukazuje jim to hodnoty před závorkou 500 a v závorce 150 atd. Tohle není chyba někdo v PC ovšem kde to bych rád věděl. Dokonce i technik mi řekl, že tohle ještě neřešil. Budu rád pokud mi napíšeš, kde to más zkusit. Děkuji za rady

Odesláno

Ještě to doplním. V PC to určitě není, hraju na xboxu360, to je herní konzole, která má online službu a díky tomu můžu vynechat úplně PC. Dřív jsem přes tuto službu hrál a založil a nebyl jediný problém, nyní když založím tak se hra ostatním trhá. Ve hře, kterou hrajeme právě hodně záleží kdo založí a jaký má upload. Tedy si myslim, že tohle je opravdu něco zvláštního. Jak píšu, PC se dá vyloučit.

Odesláno

Opravdu jsem bezradnej, ale ty výsledky přeci normální nejsou. Neporadí mi někdo, co mám nyní dělat? Děkuji Vám všem.

Odesláno

Zkusil bych písemnou reklamaci doporučeným dopisem.

Odesláno
  frank napsal:
Zkusil bych písemnou reklamaci doporučeným dopisem.

já jim psal jednou, že mi jebe rychlost, oni mi po dvou dnech odepsali, abych volal přímo od modemu... tohle by bylo lepší vyřešit telefonicky, už by to mělo jít... :wink:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Ahoj po telefonu jsem to zkoušel, ale oni tvrdí, že u nich to není. Napíšu písemnou reklamaci. Všem děkuji, ale myslíte, že mám nějakou šanci. Ovšem opravdu platim za něco, co nemám. Já nemůžu ani hrát online. Chodí to hodně špatně. Na lince někdo mi zapnul měření na 24 hodin a druhý den jsem tam volal a že prý ta rychlost je na hraně, ale že to není nic tak závažného. Ovšem ani ten měřák přeci nemůže ukazovat tak špatně. Neřeknu třeba o 200, ale o 900 u uploadu, to je moc.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community