Odesláno 12. října 2007 17 let Ty máš problém jenom s vrácením modemu? Mě vypršela výpověndí lhůta už 6.9. a do dnešního dne mi nikdo neposlal žádné vyúčtování, které mi slibovali... A kdybych si sama před 3 týdny nevolala, nikoho by nezajímalo, že jim mám nějaký modem vracet... A to nemluvím o tom, že se teď na tu jejich pitomou zákaznickou linku není možné dovolat a na dotaz prostřednictvím formuláře odpoví za 14 dní stylem: Pokud Vám vyúčtování nedošlo teď, dojde do konce října, jestli ne v říjnu, tak to bude v listopadu... jinými slovy nikoho nezajímá, že jim opravdu chci doplatit částku za využívání internetu, ale nevím kolik - a když mi nepošlou vyúčtování teď, tak jim to třeba zaplatím za půl roku, dky na mě pošlou exekuci a panaří mi na těch pár korun úrok ke všemu... šm.jdi
Odesláno 14. července 2008 16 let S prominutim, ale jdete uz do P R D E L E s temi Vasimi neustalymi zmenami. Jste nejhorsi spolecnost jakou znam. 5x za rok kvuli vasim zmenam litam na sporitelnu a neco menim. Kazda zmena, ale stoji cas a jeste 30kc. Proc mi tech 30 kc take neodectete. Vase jednani je uplne nehorazne a sproste. Nemate ani mailovou adr. nebo ji schvalne neuvadite? Budu hledat jinou moznost tel. pripojeni. KopackovaO@seznam.cz Nikdy nebyvam sprosta, ale vy dokazete zvednout adrenalin....
Odesláno 14. července 2008 16 let Toto fórum je neoficiální, takže tento e-mail musíte poslat přímo na UPC. S těmito stránkami nemá UPC nic společného. Jinak pokud se s nimi chcete spojit, použijte tento formulář: http://web.upc.cz/klpoz/cz/ , nebo zavolejte na infolinku +420 241 005 100 .
Odesláno 14. července 2008 16 let No hlavne si to chce precist, ze tohle forum je neoficialni! A pokud takhle mluvite i v telefonu nebo pres kontaktni formular, tak se nedivim, ze nic nevyridite.
Odesláno 14. července 2008 16 let Diky za kontakt a zaroven se omlouvam tem, kterym to nepatri, ze jsem byla sprosta, ale nekdy dojde trpelivost....
Odesláno 15. července 2008 16 let Diky za kontakt a zaroven se omlouvam tem, kterym to nepatri, ze jsem byla sprosta, ale nekdy dojde trpelivost.... Což je při jednání s UPC naprosto pochopitelné, přeji Vám hodně štěstí při jednáních s touto ehm firmou...
Odesláno 16. července 2008 16 let Na tuhle adresu se zasílají modemy: LICO s.r.o., Kostomlátecká 20/39, 28802 Nymburk
Odesláno 5. srpna 2008 16 let Kabelový modem se zasílá na adresu LICA s.r.o. Kostomlátecká 20/39 288 02 Nymburk S pozdravem Martin Švorc
Odesláno 31. května 2009 15 let jak mužu vrátit zařízení upc direct na Zličíně když to tam vubec není a zmizelo to tam minulý týden???
Odesláno 31. května 2009 15 let Moniko, musis se ptat v sekci, ktera je urcena pro tvuj dotaz a ne zde. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.