Odesláno 14. září 2007 17 let Neco jako ze prosim o navraceni zalohy za modem, a ze po telefonicke domluve s operatorem jim pisu pres webovy formular zadost a at mi penize poslou slozenkou na adresu.
Odesláno 19. září 2007 17 let Já bych to poslal na adresu UPC- dá se dohledat na www.upc.cz - klientské centrum - FAQ - kde mohu vratit prijimaci zarizeni. Ve vseobecnych podminkach UPC (i v byvalych podminkach Karnevalu) je totiz uvedeno, ze musis vratit zapujcene zarizeni nejpozdeji do 7 dnu od ukonceni smlouvy, jinak budou uctovat pokutu ve vysi ceny zarizeni v dobe uzavreni smlouvy, coz je docela palka... Ze Ti na informacich rekli neco jineho je hezky, ale nedokazes to a co je psano, je dano... Tak tu adresu jsem na jejich stránkách nikde nenašel
Odesláno 22. září 2007 17 let Taky jsme vraceli modem při zrušení Karnevalu, zavolali jsme na UPC, poslali poštou modem, samozřejmě doporučeně s žádostí o vrácení zálohy a do měsíce jsme měli složenkou zpět zálohu, vše bez problémů. To vše asi před 2 měsíci
Odesláno 25. září 2007 17 let Za vraceni modemu samozrejme dostanete vratnou zalohu zpet, ale dostanete ji i pokud jste byli zakazniky karnevalu a platili jste ji. Modem sem nevracel, jen sem pozadal o vraceni zalohy z duvodu, ze sem zalohu platil a ted novy zakaznici ji neplati. Zalohu poslali do mesice.
Odesláno 30. září 2007 17 let Na strankach Karnevalu byval formular na ruzne dotazy. Tak pres nej. Napsal jsem, ze chci vratit zalohu za modem formou slozenky na moji adresu a ze to takhle jde jsem se dozvedel na infolince. Modem nevracis, proste jen Ti poslou zpet zalohu, ktera se uz dnes neplati.
Odesláno 8. října 2007 17 let Stránky http://www.upc.cz/ zde na Klientský servis a zde vpravo na dotaz č.5. Tam je všechno kolem zrušení uvedeno.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.