Přejít na obsah

Kolik programů digitálně?


Doporučené příspěvky

Návštěvník Bentley1

Mohu potvrdit, sice jsem se musel prokousat na call centrum (asi 30min) ale po přepojení na technika (asi 15min) jsme se domluvili na tom že neproběhla jakási obnova předplatného. Poslal ji znova a už je všechno OK.

Mimo to čekání vcelku slušné zacházení....

  • po měsíci...
Návštěvník onak

Také vám dneska nejde Extreme Sports a Zone Club? Když to přepnu na tyto programy, tak se vůbec nic neděje, akorát se mi tam objeví tabulka co tam právě běží a co následuje, jinak se to na program nepřepne.

A ještě mi u NASN blbne zvuk, zvuk naskočí až po pár vteřinách.

Návštěvník Jin

Jo, potvrzuju, to same - Zone Club a Extreme Sports dnes nejde-pouze se zobrazi EPG... A u NASN zvuk naskoci tak po deseti vterinach-ale ten zvuk uz takhle blbne od zacatku co tam ten program pridali...

Taky jsem to ráno zjistil. U NASN zvuk naskočí opravdu dost pozdě. Tento kanál nesleduji, tak jsem si dodnes myslel, že ten zvuk nejde vůbec. Zároveň jsem dnes zjistil, že mi nejde ani XXX a Hustler - píše to podmíněný přístup (Nevím přesně od kdy to nejede, pravděpodobně od upgradu FW).

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina
Návštěvník Katoda

U Hustleru a XXX Xtreme tady kdosi psal, že z rozhodnutí RRTV může být vysílání až po 22 hodině, takže to s tím možná bude souviset Taky tam mám přes den Podmíněný přístup Conax, ale večer to normálně hraje. Sice tomu opatření moc nerozumím, protože u STB je možnost blokace kteréhokoliv programu rodičovským zámkem a RRTV se tak staví do pozice jakýchsi morálních vychovatelů a strážců, tak jako to dělali dříve komunisté.

Ze strany UPC zase nechápu, proč alespoň těm, co si ty programy platí nebo mají nabídku SUPREME, nedají vědět, že k tomuto omezení došlo a proč. Tak nač ta možnost zaslání zprávy zákazníkovi přímo do STB esxistuje? Na druhou stranu mě to zase až tak moc nepřekvapuje, protože pokud jde o zákazníky, tak UPC jde především jen o jejich peníze. Aby jim dali vědět, že došlo k nějakým změnám atd., tím se u UPC nikdo neobtěžuje.

UPC nebylo schopno od převzetí Karnevalu dodnes nikomu u nás v domě ani oznámit změnu zákaznického čísla, které je vyžadováno při každé komunikaci. Údajně to všem dali vědět, ale na nás jaksi zapoměli. Kdybych si ho nezjistil sám, tak ho dodnes nevím. Karneval také předem dával vědět dopisem každé změny. UPC nic. UPC má také chaos v zákaznických číslech po Karnevalu.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...