Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Ahoj, já jsme z Děčína. Tarif mám Light a žádný spomalení nepociťuju. Stalo se mi to za celou dobu co jsem byl u Karnevalu jednou a to když přepojovali na UPC, ale to byli výpadky po celý republice.Jak tak čtu přípěvky tak mám docela kliku :) ale zase jse si zažil dost s digi tv :D

Odesláno
to je hloupost aby to nejaky program spravil

 

já jsem to taky nepsal že to pomůže každému, já měl asi něco špatně nastaveno ve win a prostě mě to pomohlo,

btw. jsem taky z Děčína a teď to jede v pohodě

Odesláno

je 8:39 rano a vse jede jak ma tak jsem zvedavej jak dlouho to vydrzi :P

Odesláno
je 8:39 rano a vse jede jak ma tak jsem zvedavej jak dlouho to vydrzi :P
a uz jsme opet na megabitu :) dneska se tu cirou nahodou ochomejtla zenska co nabizela sluzby karnevalu tak sem ji zatat podivat na ten RYCHLEJ net :) tak mi slibila technika a pro jistotu aby mela motivaci jsem si objednal digi tv :D
  • po měsících...
Odesláno

Ahoj, už mám té slavné firmy UPC plný zuby. Od čtvrtka mi už třikrát půl dne nešel net. Naposledy dneska,tedy od včerejška se net zpomalil že i blbý seznam se načítal 5minut.Dneska nešel vůbec a už je toho na mě moc. Dokonce jsem i čirou náhodou narazil na firmy v Děčíně kde dneska taky nešel a na infolince samozřejmě hláška že stačí resetovat modem a vše bude ok a pokud ne,bude potřeba přepojit na techniky a ty to s Vámi nastaví.Měl dneska někdo podobnej problém??? Chtěl bych se nějakým způsobem domluvit a zkusit zaslat petici vedení českýho UPC. Lžou lidem do očí....Copak jsem sám kdo si pamatuje jak na webu karnevalu od dubna vyselo že klientské centrum bude fungovat od půlky srpna? Máme skoro prosinec a pořád nic.... dneska jsem čekal skoro hodinu na infolince a potom byl vykopnut systémem. Na webový nereagují i když je to již 7den. :x

Odesláno

Souhlasím, přítelkyně je z Děčína a od pátku večer je to děs a hrůza. Maximální rychlost stahování je 14 Kb/s, a to je opravdu maximum, spíše to kolísá a je to daleko méně. Klientské centrum je naprostá parodie, jejich rada od té "příjemné" paní že má člověk vytáhnout modem ze zásuvky je nanic. Počítač jsme projeli snad vším možným, aby jsme vyloučili možnost nějaké infikace, ale ten je čistý. Takže jsme se rouhodli, že přejde na iného poskytovatele, otázka zní, jak zrušit internet přes UPC, když se tam vlastně člověk nedovolá a na webový nereagují.

 

Já osobně jsem u jiného poskytovatele, sice je asi dražší, ale když srovnám klientskou podporu.....tak to za ty prachy stojí.

Odesláno

A mohl by jsi mi třeba SZ dát typ na jinýho poskytovatele tady z Děčína? Díky:-) Radši budu platit o něco víc a mít služby kvalitní.

Odesláno

Došla ti ta SZ? Jinak jakou máš v této době rychlost?

Odesláno

Jo došla dík:) Ale kyslík taky nechci:) Myslel jsme jestli nevíš o někom tady u nás. Jinak teď mám u tarifu Light rychlost 730kbit :(

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community