Odesláno 13. září 2007 17 let Tak mám v souvislosti se změnou Karnevalu na UPC zajímavou zkušenost Chtěl jsem napsat na UPC přes ten jejich formulář o zaslání ceníku - nemohl jsem totiž uvěřit, že za pevnou IP adresu chtějí skutečně 200,- Kč měsíčně (už vím, že co je jinde zadarmo tady skutečně stojí docela balík). Vyplnil jsem číslo smlouvy u Karnevalu, což neprošlo a ve formuláři jsem tedy uvedl, že nejsem zákazníkem UPC (jinak mě nepustil dál). Přišla odpověď, ve které kromě toho co jsem chtěl bylo i údajně nové klientské číslo. Na toto nové číslo jsem si přes formulář požádal o zasílání faktury elektronickou formou. To proběhlo perfektně. Ač z Plzně, přišla mi před chvilkou mailem faktura nějaké paní z Lovosic.
Odesláno 13. září 2007 17 let btw mně ještě nikdo žádný klientský číslo nedal... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 13. září 2007 17 let Nová čísla byla rozesílána poštou koncem srpna. Mně osobně došlo, ale co jsem tady četl, tak některým ne.
Odesláno 13. září 2007 17 let Mě žádné nové klientské číslo nedošlo a co jsem se poptával sousedů a známých v okolí, tak těm taky ne.
Odesláno 13. září 2007 17 let Já teda taky neznám nikoho osobně komu by něco takového přišlo. Třeba ten slavný dopis podle pana Maliny Já už svoje nové číslo znám a to jen díky tomu že jsem se dovolal na infolinku a tam na mě operátorka vyjela jakto že hlasím původní číslo podle kterýho mě nenajde a podle jména,města atd. našla nové.
Odesláno 13. září 2007 17 let V mém okolí znám více lidí /včetně mě/, kterým tento dopis došel. Dopis obsahoval informace o přechodu pod UPC, fakturu a informace o změně účtovacího období. Bylo zde také zmíněno, že variabilní symbol na faktuře je novým klientským číslem. Možná to rozeslali jen v některých oblastech. Mně to došlo (Zlín)
Odesláno 14. září 2007 17 let Me taky nic neprislo a nechodi mi ani faktury (ani elektronicky) - Decin
Odesláno 14. září 2007 17 let Bývalé zákazníky Karnevalu čekají platební změny Není to dlouho, co došlo ke sloučení Karnevalu a UPC, ale nyní již bývalé zákazníky Karnevalu čekají od září platební změny. Podle informací, které nám byly sděleny od UPC, bude bývalým zákazníkům Karnevalu zaslán v těchto dnech dopis s novými platebními údaji, kabelový operátor proto doporučuje zářijové vyúčtování do doručení dopisu nehradit. Zásadní změnou je datum splatnosti, které zákazníci Karnevalu měli stanovené na 15. každého měsíce, nyní se posouvá o 5 dní později, faktury tedy můžete uhradit až do 20. dne v měsíci. Princip platby zůstává stejný, sumu je nutné uhradit nejpozději do konce aktuálního měsíce (doporučuje se dodržovat datum splatnosti), tedy například za využívání služeb v září zaplatíte již v daný měsíc, tedy v září. Druhou změnou je variabilní symbol, který bude zákazníkům Karnevalu změněn, podrobnosti se dozví z již zmíněného dopisu. Ostatní náležitosti ohledně plateb zůstávají zachovány. pro tvCentrum: Michal Režnar, 13.9.2007
Odesláno 15. září 2007 17 let kabelový operátor proto doporučuje zářijové vyúčtování do doručení dopisu nehradit. No ještě že nám to dali včas vědět.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.