Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Také jsem se asi před 5-ti dny prostřednictvím webového formuláře pozeptal na způsob platby. Doposud jsem žádný oficiální dopis od UPC neobdržel, takže jsem měl obavu co bude s penězi, které zašlu na účet Karnevalu.

 

Zde je odpověď z dnešního dne:

 

Pokud při platbě používáte jako variabilní symbol staré číslo smlouvy ( číslo smlouvy Karneval ), nic se pro Vás nemění a nadále hradíte poplatky na stejný účet. Pokud jako vyriabilní symbol používáte nové číslo smlouvy ( číslo smlouvy UPC ), je použijte prosím účet UPC.

 

Číslo bankovního spojení UPC je : 2016520106/2600

 

 

S pozdravem a přáním příjemného dne

 

A. Dudušová

operátor klientského centra

 

UPC Česká republika, a. s.

P.O.Box 53

130 11 Praha 3 - Žižkov

Odesláno

Díky, tohle zní konečně jasně.

No, vítejme do zákaznické péče UPC.

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Mám na svém účtu svolení k inkasu a Karneval si bral peníze z něj. Ted jsem zjistil, ze mam na uctu neprovedene inkaso, protoze UPC si sice ze stejneho uctu jako Karneval chtel strhnout spravnou castku, ale pod novym variabilnim symbolem, coz jim neproslo.

Diky bordelu UPC jsem ted vlastne neplatic :)

Za 3 roky jsem nemel s Karnevalem tolik problemu jako za 2 tydny s UPC a zacinam mit pocit, ze i hrozne ADSL je proti UPC vyhrou :(

Odesláno
Mám na svém účtu svolení k inkasu a Karneval si bral peníze z něj. Ted jsem zjistil, ze mam na uctu neprovedene inkaso, protoze UPC si sice ze stejneho uctu jako Karneval chtel strhnout spravnou castku, ale pod novym variabilnim symbolem, coz jim neproslo.

Diky bordelu UPC jsem ted vlastne neplatic :)

Za 3 roky jsem nemel s Karnevalem tolik problemu jako za 2 tydny s UPC a zacinam mit pocit, ze i hrozne ADSL je proti UPC vyhrou :(

 

Stalo se mi přesně to samé! Doufám, že je nenapadne mě odpojit, kdysi jsem špatně zaplatil Karnevalu a v pohodě poslali email, že mám doplatit tolik a tolik, UPC zatím nic neposílá a ten jejich slavnej dopis, kterej poslali klientům jsem rozhodně nedostal.

Odesláno
Mám na svém účtu svolení k inkasu a Karneval si bral peníze z něj. Ted jsem zjistil, ze mam na uctu neprovedene inkaso, protoze UPC si sice ze stejneho uctu jako Karneval chtel strhnout spravnou castku, ale pod novym variabilnim symbolem, coz jim neproslo.

Diky bordelu UPC jsem ted vlastne neplatic :)

Za 3 roky jsem nemel s Karnevalem tolik problemu jako za 2 tydny s UPC a zacinam mit pocit, ze i hrozne ADSL je proti UPC vyhrou :(

 

Mně se stalo úplně totéž, ale po cca třech dnech jsem se kouknul na účet znovu, a inkaso bylo provedeno na druhý pokus správně. Takže než jsem to začal řešit, tak se to vyřešilo samo 8)

  • po 2 týdnech...
Odesláno
Za 3 roky jsem nemel s Karnevalem tolik problemu jako za 2 tydny s UPC a zacinam mit pocit, ze i hrozne ADSL je proti UPC vyhrou :(
Pod to bych se podepsal :roll:

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community