Odesláno 15. září 2007 17 let Také jsem se asi před 5-ti dny prostřednictvím webového formuláře pozeptal na způsob platby. Doposud jsem žádný oficiální dopis od UPC neobdržel, takže jsem měl obavu co bude s penězi, které zašlu na účet Karnevalu. Zde je odpověď z dnešního dne: Pokud při platbě používáte jako variabilní symbol staré číslo smlouvy ( číslo smlouvy Karneval ), nic se pro Vás nemění a nadále hradíte poplatky na stejný účet. Pokud jako vyriabilní symbol používáte nové číslo smlouvy ( číslo smlouvy UPC ), je použijte prosím účet UPC. Číslo bankovního spojení UPC je : 2016520106/2600 S pozdravem a přáním příjemného dne A. Dudušová operátor klientského centra UPC Česká republika, a. s. P.O.Box 53 130 11 Praha 3 - Žižkov
Odesláno 27. září 2007 17 let Mám na svém účtu svolení k inkasu a Karneval si bral peníze z něj. Ted jsem zjistil, ze mam na uctu neprovedene inkaso, protoze UPC si sice ze stejneho uctu jako Karneval chtel strhnout spravnou castku, ale pod novym variabilnim symbolem, coz jim neproslo. Diky bordelu UPC jsem ted vlastne neplatic Za 3 roky jsem nemel s Karnevalem tolik problemu jako za 2 tydny s UPC a zacinam mit pocit, ze i hrozne ADSL je proti UPC vyhrou
Odesláno 1. října 2007 17 let Mám na svém účtu svolení k inkasu a Karneval si bral peníze z něj. Ted jsem zjistil, ze mam na uctu neprovedene inkaso, protoze UPC si sice ze stejneho uctu jako Karneval chtel strhnout spravnou castku, ale pod novym variabilnim symbolem, coz jim neproslo.Diky bordelu UPC jsem ted vlastne neplatic Za 3 roky jsem nemel s Karnevalem tolik problemu jako za 2 tydny s UPC a zacinam mit pocit, ze i hrozne ADSL je proti UPC vyhrou Stalo se mi přesně to samé! Doufám, že je nenapadne mě odpojit, kdysi jsem špatně zaplatil Karnevalu a v pohodě poslali email, že mám doplatit tolik a tolik, UPC zatím nic neposílá a ten jejich slavnej dopis, kterej poslali klientům jsem rozhodně nedostal.
Odesláno 1. října 2007 17 let Mám na svém účtu svolení k inkasu a Karneval si bral peníze z něj. Ted jsem zjistil, ze mam na uctu neprovedene inkaso, protoze UPC si sice ze stejneho uctu jako Karneval chtel strhnout spravnou castku, ale pod novym variabilnim symbolem, coz jim neproslo.Diky bordelu UPC jsem ted vlastne neplatic Za 3 roky jsem nemel s Karnevalem tolik problemu jako za 2 tydny s UPC a zacinam mit pocit, ze i hrozne ADSL je proti UPC vyhrou Mně se stalo úplně totéž, ale po cca třech dnech jsem se kouknul na účet znovu, a inkaso bylo provedeno na druhý pokus správně. Takže než jsem to začal řešit, tak se to vyřešilo samo
Odesláno 9. října 2007 17 let Za 3 roky jsem nemel s Karnevalem tolik problemu jako za 2 tydny s UPC a zacinam mit pocit, ze i hrozne ADSL je proti UPC vyhrou Pod to bych se podepsal
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.