Návštěvník Odesláno 25. září 2007 Sdílet Odesláno 25. září 2007 A co dělat v případě, když nefunguje ani resetování set-top-boxu, automatické vyhledávání, ruční vyhledávání a ani vytáhnutí přívodního kabelu ze zásuvky a znovuvložení karty do slotu a HBO nikde a nikde? Dokud se UPC nezačalo vrtat v programech, tak mně u Karnevalu fungovalo vše jak má. Navíc se na jejich linku nedá dovolat a na e-maily neodpovídají. Tohle je nějaká služba zákazníkům? U Karnevalu sice člověk taky platil za volání, ale aspoň se dovolal! Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1063-od-p%C5%AFlnoci-dev%C4%9Bt-nov%C3%BDch-program%C5%AF/page/9/#findComment-15715 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 25. září 2007 Sdílet Odesláno 25. září 2007 Me uz dva dny nejde ani jeden HBO a ani jeden Cinemax, misto nich tam je nejake prouzkovani, za kterym obcas nejaky obrazek probleskne. Hlasi mi 50% kvalitu prijmu. Celou nedeli nesel ani digital ani analog. Kazdou hodinu mi to neco aktualizuje, kazdych 5 minut se kterykoliv program na par sekund sekne a zahlasi ti "prerusene spojeni". Budu zadat vraceni penez, protoze takovy bordel si nenecham libit. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1063-od-p%C5%AFlnoci-dev%C4%9Bt-nov%C3%BDch-program%C5%AF/page/9/#findComment-15724 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 25. září 2007 Sdílet Odesláno 25. září 2007 Asi to bude chtit dopis na obchodni inspekci. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1063-od-p%C5%AFlnoci-dev%C4%9Bt-nov%C3%BDch-program%C5%AF/page/9/#findComment-15725 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 25. září 2007 Sdílet Odesláno 25. září 2007 Radim a BW : to bude nejaky mistni problem zkontroluj kabely doma a kdzy to nepomuze tak kontaktuj technickou podporu UPC. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1063-od-p%C5%AFlnoci-dev%C4%9Bt-nov%C3%BDch-program%C5%AF/page/9/#findComment-15726 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 25. září 2007 Sdílet Odesláno 25. září 2007 Mistni problem? Ze dne na den, zrovna u vsech HBO? Po kompletnim nedelnim vypadku, kdy neslo vubec nic? Mozna mistni problem u ostravske UPC. Jinak, kabelu mam dost, muzu vyskouset. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1063-od-p%C5%AFlnoci-dev%C4%9Bt-nov%C3%BDch-program%C5%AF/page/9/#findComment-15727 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 25. září 2007 Sdílet Odesláno 25. září 2007 Mistni je mysleno ve vasi crtvrti ci ulici, ale lepsi je nejprve zacit hledat doma, muzes si tim usetrit nervy a penize. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1063-od-p%C5%AFlnoci-dev%C4%9Bt-nov%C3%BDch-program%C5%AF/page/9/#findComment-15728 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 25. září 2007 Sdílet Odesláno 25. září 2007 Používám kabel, který mi dodal přímo technik z Karnevalu a přes který mi HBO fungovalo bez problémů. Myslím, že bude problém jinde. HBO má mít frekvenci 170/64/5000, jenže pod touto frekvencí set-top-box nic nenašel a zvláštní je, že se neobjevují i další placené kanály. Problém bude nejspíš na straně UPC. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1063-od-p%C5%AFlnoci-dev%C4%9Bt-nov%C3%BDch-program%C5%AF/page/9/#findComment-15731 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 25. září 2007 Sdílet Odesláno 25. září 2007 Musiš naladit manualne 170.5 a pak by melo byt vse v poradku. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1063-od-p%C5%AFlnoci-dev%C4%9Bt-nov%C3%BDch-program%C5%AF/page/9/#findComment-15732 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 25. září 2007 Sdílet Odesláno 25. září 2007 Mockrát díky za radu, skutečně funguje vše i s HBO. Tak tohle by mě tedy nenapadlo. Je zvláštní, že to set-top-box automaticky nevyhledá. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1063-od-p%C5%AFlnoci-dev%C4%9Bt-nov%C3%BDch-program%C5%AF/page/9/#findComment-15733 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 26. září 2007 Sdílet Odesláno 26. září 2007 Jen perlička k té zákaznické lince. Kamarád se tam taky nemohl několik dní dovolat a pak šel přes volbu - nový zákazník - a prý ho to spojilo hned. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1063-od-p%C5%AFlnoci-dev%C4%9Bt-nov%C3%BDch-program%C5%AF/page/9/#findComment-15743 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.